Alkuperäinen kirjoittaja mind:
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Alkuperäinen kirjoittaja viivi:
Miettiikö kukaan asiaa niinkuin mä ajattelen sen?
Kun mies nyt haluaisi pistää rahan tyyliin haisemaan, eli vitsi sentään sullahan sitä rahaa on, me tarvitaankin uus ruohonleikkuri/mönkijä/vesiskootteri... vaikka ei tarvita! Meillä on asiat hyvin, miksi siis pitäisi koskea niihin MUN säästöihin.
Mulla menee ajatukset samoilla linjoilla.
Joo tää on vähän hankala homma. Mies voi kokea että tarvitte vesiskootterin jne ja sä et koe. Sä koet et tarvitte uuden sohvan ja mies ei koe sitä tarvivansa. Jos miehellä suht samat tulot kuin sulla mut pistää vaan kaiken haisemaan ns "normielämiseen", niin syyttäköön itseään ettei saa hankittua himoamaansa vesiskootteria. Mun mielestä sulla on oikeus käyttää säästösi mihin haluut tai pitää niitä vaan säästöinä edelleen.
Mut sitten kun menette naimisiin, niin riitaa voi tulla enemmänkin, ihan siitäkin mikä tarpeellista hankittavaa ja mikä ei..
No kun mä näen asian niin, että tää ei ole mitenkään hankalaa. Mies ostaa vesiskootterin, jos mies haluaa, omilla rahoillaan. Minä ostan uuden sohvan, kun haluan, omilla rahoillani. Jos minä vaatisin, että miehen pitää osallistua jokaikiseen mattoon/laukkuun/kenkiin/kahvinkeittimeen minkä ostan, niin sitten mies voisi vaatia mua osallistumaan vesiskootterin/tmv turhan hankintaan. Mutta kun...