joops
No lastenvaatteet on kyllä usein ylihinnoiteltuja. Niissä hinnoissa taitaa olla joku tunnearvolisä.
Mulla vähän sama, itseasiassa mun pöydästä tais lähteä vaan ne kalleimmat vaatteet..Alkuperäinen kirjoittaja Kokemus:Ihan päinvastanen kokemus juuri itsellä, vein yhdellä pidettyjä ihan ehjiä ja tahrattomia vauvan vaatteita kirppikselle, koot 50-86cm. Lindexiä, H&M,Tuttaa, ihan perussettiä siis. Hinnoiksi 0,20-2,00 euroa/vaate. Tarkoittaen sitä, että joku hienompi mekko saattoi olla tuon 2e, muuten bodyt ja potkarit alle euron. Ja juuri mitään ei mennyt kaupaksi, mielestäni jo aika ilmaiseksi olivat tyrkyllä siellä!
Tiedä sitten oliko ajankohta huono vai mikä myynnissä mätti, mutta ihmettelen missä ne Suomen "köyhät lapsiperheet" oikein shoppailee vaatteitaan..
Ongelma taitaa olla se että noita on niin valtavasti tarjolla. Tosin tosi kohtuullisilta nuo hintasi kuullostavat joten olsin pöydälläsi varmasti asioinut. Meillä päin kirpparit on täynnä varsinkin pienille tytöille h&m, lindexiä ja kappahlia ja hinnat on ihan hurjia. Bodyista saatetaan pyytää 5 euroa jne.Alkuperäinen kirjoittaja Kokemus:Ihan päinvastanen kokemus juuri itsellä, vein yhdellä pidettyjä ihan ehjiä ja tahrattomia vauvan vaatteita kirppikselle, koot 50-86cm. Lindexiä, H&M,Tuttaa, ihan perussettiä siis. Hinnoiksi 0,20-2,00 euroa/vaate. Tarkoittaen sitä, että joku hienompi mekko saattoi olla tuon 2e, muuten bodyt ja potkarit alle euron. Ja juuri mitään ei mennyt kaupaksi, mielestäni jo aika ilmaiseksi olivat tyrkyllä siellä!
Tiedä sitten oliko ajankohta huono vai mikä myynnissä mätti, mutta ihmettelen missä ne Suomen "köyhät lapsiperheet" oikein shoppailee vaatteitaan..
Tarjontaa onkin tosi paljon, varsinkin näistä ihan perusvaatteista. Siksi nuo hinnat noin laitoinkin, että varmasti menisivät käsistä pois. Huvitti kyllä katsoa, kun huuto.netissä myytiin samanlaista H&M Superbaby-bodya hintaan 6e, minkä itse hinnoittelin 0,50 euroa... Mutta oon liian laiska luonne kuvaamaan jokaista vaatetta ja mittaamaan joka kulmasta tuonne huutikseen.Alkuperäinen kirjoittaja siiri:Ongelma taitaa olla se että noita on niin valtavasti tarjolla. Tosin tosi kohtuullisilta nuo hintasi kuullostavat joten olsin pöydälläsi varmasti asioinut. Meillä päin kirpparit on täynnä varsinkin pienille tytöille h&m, lindexiä ja kappahlia ja hinnat on ihan hurjia. Bodyista saatetaan pyytää 5 euroa jne.Alkuperäinen kirjoittaja Kokemus:Ihan päinvastanen kokemus juuri itsellä, vein yhdellä pidettyjä ihan ehjiä ja tahrattomia vauvan vaatteita kirppikselle, koot 50-86cm. Lindexiä, H&M,Tuttaa, ihan perussettiä siis. Hinnoiksi 0,20-2,00 euroa/vaate. Tarkoittaen sitä, että joku hienompi mekko saattoi olla tuon 2e, muuten bodyt ja potkarit alle euron. Ja juuri mitään ei mennyt kaupaksi, mielestäni jo aika ilmaiseksi olivat tyrkyllä siellä!
Siinä on varmaan se ongelma, et jos myy liian halvalla, niin jengi kelaa et niissä vaatteissa on pakko olla jotain vikaa...?Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Mä taas oon ihan ihmeissäni, kun yritin huuto.netissä myydä kaikkia vauvanvaatteita (siis jotain 100kpl) johki 20euron hintaan postikuluineen, niin ei mennyt. Ja siis ihan käyttökelposia kaikki.
Noh, nyt sitten sain ne roudittua kirpparille hintaluokkaa bodyt ym 20snt-2egee (2 egee oli ainakin yks college-puku) ja ulkovaatteita 0.50-3e.
Mä en tajua yhtään sitä merkki-intoilua, mullakin oli niitä henkkamaukan ym vaatteita just johki alle euroon mistä muut koittaa kynyttää useamman euron. Enkä sitä, voi vittu mä sanon jos törmään lähiaikoina myymiini vaatteisiin jossain ja niitä myydään törkyhintaan :kieh:
Hyvin kiteytit asian: ei se kirppiksellä myynti ole halpaa nykyään. Tosiaan Espoossa ainakin on hinnat se 42e/viikko PIENI paikka. Ei sinne sovi paljon tavaraa/vaatetta, joten pitäisi käydä ainakin joka toinen päivä lisäämässä tavaraa.Mä harvemmin teen mitään alle euron löytöjä, mutta koska tiedän kirppismyynnin kulut, se on mun mielestäni ihan ok.
paikkavuokra ja provikka teki yhteensä aika tarkkaan 100. Tämän lisäksi ajelin kirppikselle siivoamaan paikan vähintään joka toinen päivä, eli ajettuja kilometrejä kertyi yli 300...eli bensakulut taisi olla noin 30? luokkaa.
Kulut siis teki 130...mä en tosiaan ihmettele, jos joku ei myy alle eurolla tai edes sillä eurolla. Sulla saa olla SATAKOLMEKYMMENTÄ euron tavaraa, jotta pääset + - 0 tilanteeseen. Ja tarkoitus kai kuitenkin on edes jokunen ropo sinne taskunpohjalle kuitenkin saada?
pakettina kyllä! Jos lähenee alennus myynti hintaa kaupassa. Kuka ostaa! 3 euroo 5 vaatteesta! on kohtuullinen!Käväsin muutamalla kirpputorilla taas tänään ja ihmetellä täytyy vauvojen/lastenvaatteiden hinnoittelua!On tainnut mennä myyjillä eurot ja markat sekaisin.
Vauvojen trikoiset potkarit jotka on 90-luvun äitiyspakkauksessa 3e,bodyt joissa porkkana tahroja ja muutenkin nukkavieruja jo niin maksaa 2-4e,lasten pieniä sukkia 50cnt-1e...
siis haloo myyjät,miettikääpäs vähän paljonko noi eurot ois markoissa,oisitteko ite valmiit maksamaan esim.noista potkuhousuista 18mk ja bodyista 12-24mk ja sukat 3-6mk!!!!ihan järjetöntä...ja paras oli parin vuoden takainen äitiyspakkauksen toppapuku 20e .....no,ei se oo tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa =)
Kun hinnoittelette niin kääntäkää eurot markoiksi mielessänne niin saatte jotain käsitystä noihin kohtuuttomiin hintoihin!!!