V
vierailija
Vieras
Aloitetaan uusi vuosi vahvasti, pidetään 2000 eron rajapyykin ylittämistä tavoitteena myös 1.1.2016!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mulle kirkkoon kuuluminen on mun tapa tehdä hyväntekeväisyyttä. Pätkääkään hengellistä vakaumusta ei oo, mutta tiedän seurakunnan tekevän paljon hyvää lapsi-, perhe-, ja vanhustyötä.
Ikäihmisiä käy harvoin muut katsomassa laitoksissa kuin seurakunnan työntekijät. Toki lähiomaiset, mutta jos heitä ei oo tai sukulaiset käyvät harvoin, käy sentään joku. Lapsille meän alueella järjestetään paljon. Kerhoja, tapahtumia, retkiä, leirejä. Meillä seurakunta pitää alueen lapsille kokkikouluakin. Kaikki ei oo superhengellistä. Myös nuorisotilat biljardipöytineen, pelikonsoleineen ja hengailutiloineen on seurakunnan ylläpitämiä.
Lisäksi on kirkon tekemä ulkomaanapu.
Lisäisin vielä, että kun isovanhennistani toinen kuoli, sai mummi perheen uljopuolista tukea vain seurakunnalta ja myöhemmin sai seuraa ja ystäviä seurakunnan ikäihmisille suunnatuista kerhoosta ja konserteista.
En ajattele mitä itse rahoilla saan vaan mitä sillä järjestetään ja ylläpidetään
Ei apua saadakseen tarvitse kuulua lutkakirkkoon!
Lutkakirkko hoivaa muslimimatujakin, eikä muhamatit takuuvarmasti ole kirkon jäseniä.
ELI EROTKAA KIRKOSTA!!!
Kyllä, kirkko auttaa kaikkia riippumatta iästä, sukupuolesta ja ihonväristä. Sinun linjasi taas tuntuu olevan natsisaksalainen, jossa ainoa oikea on vaalea iho.
Heh, olenkin ihmetellyt, miten suvakit eivät ole vielä hoksanneet natsien ja muslimien yhteistä aatepohjaa: juutalaisten vihaaminen.
Reaaliaikainen laskurikertoo, että tähän mennessä 87 ihmistä on saanut aikaiseksi erota kirkosta vuoden ensimmäisenä päivänä.
Tuokin lohkaisee jo muutaman kymmenentuhatta euroa kirkon kassasta per vuosi, jää muutama matu paijaamatta. Hyvä.
http://eroakirkosta.fi/static/nyt.txt
Kyllä, kirkko auttaa kaikkia riippumatta iästä, sukupuolesta ja ihonväristä. Sinun linjasi taas tuntuu olevan natsisaksalainen, jossa ainoa oikea on vaalea iho.
Natsisaksan kanssa yhteistyötä teki myös eräs Suomi.On ne hoksanneet, mutta kun suvakit vihaavat juutalaisia samoin kuin natsit ja muhamettilaisetkin vihaavat juutalaisia, niin suvakeilla ei ole aatteessaan mitään ristiriitaa natsejen ja mähömättöjen kanssa. Samanlaisia islamonatseja koko porukka!
Natsisaksan kanssa yhteistyötä teki myös eräs Suomi.
Ja nyt tuota kunniallista linjaa jatkaa se "kriittisten" siipi, joka palvoo juutalaisvastaista mv-lehteä ja joiden ratkaisu pakolaisongelmaan löytyy valkoisista lakanoista ja vokkien polttamisista.
Samaa sakkia olette kiihkossanne kaikki.
"saatanasuvakkiperkelepaskakuolemamuuliuliuli"Sanoo saatanan vasurisuvakki, joka kuuluu suvakkiporukkaan, joka täyttää Euroopan muslimipaskoilla, jotka pyrkivät tappamaan maailmasta viimeisenkin juutalaisen. Syö paskaa ja kuole pois, kuten eräs suvakkisomppu taannoin kehoitti.
Ja kas, suvakkikirkosta onkin eronnut tähän mennessä 125 kyllikseen saanutta. Erinomainen alku tälle vuodelle.
"saatanasuvakkiperkelepaskakuolemamuuliuliuli"
Sillälailla.
Apinat, kuten sinä, ovat parempaa propagandaa kuin mitä tuputtamasi asian vastustajat voisivat ikinä tilata mistään isollakaan rahalla, joten jatka ihmeessä. Kaikki sataa vihaamasi asian (mikä se millonkin sattuu olemaan) laariin. Te teette sen ihan itse.Asia selvä. Olet kuranaaman kaveri jollet peräti kuranaama itse. Retoriikka on parasta suvakkiretoriikan A-luokkaa.
Ja mokukirkosta onkin nyt eronnut jo ... annas kun vilkaisen ... 128 henkilöä. Ei ihme, sillä kirkko saarnaa tuota samaa suvaitsevaisuutta mitä sinä ja kamusi.
Apinat, kuten sinä, ovat parempaa propagandaa kuin mitä tuputtamasi asian vastustajat voisivat ikinä tilata mistään isollakaan rahalla, joten jatka ihmeessä. Kaikki sataa vihaamasi asian (mikä se millonkin sattuu olemaan) laariin. Te teette sen ihan itse.
Lisäksi on kirkon tekemä ulkomaanapu.
Yrittäkää nyt vätykset erota edes kirkosta.