Oletko jo eronnut kirkosta?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti

Oletko jo eronnut kirkosta?

  • En ole vielä eronnut kirkosta, mutta harkitsen eroamista.

    Ääniä: 0 0,0%
  • En ole koskaan edes kuulunut kirkkoon.

    Ääniä: 0 0,0%

  • Äänestäjiä yhteensä
    3
Ei ollut sopivaa äänestys vaihtoehtoa, niin tuotan tekstiä sen verran, että saan tuotua mielipiteeni esiin, koska jokaisen mielipide on tärkeä, eli siis tuo edellinen oli minun mielipiteeni, mutta jollain toisella voi olla eriävä mielipide, mutta se on väärä, koska ainoastaan minun mielipiteeni ovat oikeita ja nyt vastaan vaihtoehtojen ulkopuolelta, että kuulun kirkkoon ja en suunnittele eroavan, vastaukseni oli tietenkin turha, kun tätä ei edes periaatteessa kysytty edes minulta, voisin antaa mielipiteeni tästä äänestyksestä ja annankin sen, mutta mahdollisimman pehmeästi, koska en halua loukata aloittajaa, en nyt muista mitä oli tarkoitukseni vastata, niin vastaan myöhemmin, mikäli se palstabugi iskre minuunkin
 
Nytkään en pysty täysin vastaamaan silleen tyhjentävästi ja annettujen kriteerien mukaan eli olisin kaksivärinen lammas, värit olisi oranssi ja musta, mutta varmasti miekin lopulta olen se mustalammas silleen sanan oikeassa merkityksessä tai ei siis sanan vaan kuvainnollisesti, olen pässi, bää bää

Olen jo ”mustalammas”.
Jos saisin uudelleen valita värini niin ehkä kuparin ruskea. Entäs itse
 

Yhteistyössä