Voi miten koskettava :'( Ihana :hug:Alkuperäinen kirjoittaja 30.09.2005 klo 23:21 Tammikuu kirjoitti:"Miten sitä löytää ne elämänsä ilot ja onnet vasta jälkeenpäin, sitten kun se on liian myöhäistä. Miten sitä ei huomaa, että elämä kulkee tässä, ei tulevissa aamuissa ja illoissa. Raastavaa olisi huomata, että sitä huomista, jolloin elämä muka-alkaa, ei ehkä tulekaan koskaan"
=)Alkuperäinen kirjoittaja 30.09.2005 klo 23:24 Luminella kirjoitti:"Elä päivästä päivään, se viisasta on.
Ole hyvällä tavalla huoleton.
Ja luota:
kohtalo johdattaa tietä varmaa,
turvaisaa.
Kaikki, mitä matkalla sattuukin,
on sinulle kaikkein parahin."
Tää on yks mun suosikki.
Kuten sanontakin kuuluu: "lyhyestä virsi kaunis", siis tämä oli kaunis :heart:Alkuperäinen kirjoittaja 16.10.2005 klo 23:19 LTO kirjoitti:Elä elämäsi hymyillen
Hymyile läpi kyynelten
Mulla on tämä suosikeissa niin sieltä saan tämän kaivettua tuossa tuokiossa =) Mutta jatketaan runoilua toiste, ja vedä mua hihasta jos tahdot tämän esilleAlkuperäinen kirjoittaja 16.10.2005 klo 23:50 Sleepyhead kirjoitti:Mä oonkin toivonut, että joku jaksais nostaa tän ketjun..... mutta nyt mä en jaksa perehtyä... Huomenna sitten...
Lyki lyki, tämä ryki, ja nukkumaan hy(p)pi *yrittää epätoivoisena jatkaa*Alkuperäinen kirjoittaja 25.10.2005 klo 23:34 noubadi kirjoitti:runosuni,ei enää näin myöhään syki.
siispä *siitävaan' ylöspäin tätä lyki*