\
Juu, huuletkin kulkee matkassa, ja on sopivasti tyynyllä B) Vai mitä huulia sinä meinaat :xmas: (kaikkea sentään tyynylle )
Kauniita unia, suklaamunan kuvia :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja 07.04.2007 klo 00:05 Meduusa kirjoitti:\Jaahas, tässäkin löytyi taas yhtäläisyys meillä siis tuo AIKA, se on tosiaan jännä että mihin hiivattiin se aina häviää kun esim. tässä koneella istuu tai selvittää pyykkivuorta ja siinä samalla mankeloi ja pistää uutta pyykkiä koneeseen Tuli nimittäin tänään hiukka kiirus kun oli sovittu kyläilyaika jäi hommat siis kesken Ja tuo organisointi, mitä se on, meillä se on miehen heiniä Ei mulla ole AIKAA organisoida B)Alkuperäinen kirjoittaja 06.04.2007 klo 23:57 Tammikuu kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 06.04.2007 klo 23:54 Meduusa kirjoitti:\No kuule arki on sitä samaa kaikilla...en ole minäkään enää oikein nettikamujani muistanut viesteillä yms. Jokaisella on siinä omassa elämässään niin paljon, ettei kaikkea pysty "sumplimaan". Olen huoleti! Minun sydämessäni on myös niin monta ihmistä, että eivät kyllä sieltä mihinkään karkaa :heart: Aika on vaan niin kummallinen käsite.Alkuperäinen kirjoittaja 06.04.2007 klo 23:29 Tammikuu kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 06.04.2007 klo 22:27 Meduusa kirjoitti:Kiitos teille kaikille jotka olette tänne kirjoitelleet :heart: =) Tulipa lämpöinen olo kun lueskelin uusia runoja täältä pitkästä aikaa :heart: Joku oli penkonut tämän ylös viime vuodelta, tosi kiva juttu! Kiitos!
Terve, leidi. Minäkin olen muistanut teikäläistä, vaikka se ei ole missään näkynytkään, paitsi noissa hatarissa runoissani :ashamed: Mutta niitä hyviä tyyppejä kantaa sydämessään, vaikka arjen tiimellyksessä ne yhteydenotot tahtoo jäädä.
Lämpöistä pääsiäistä, Meduusa :flower: :heart: =) :wave:
Mukavaa Pääsiäistä Sinullekin, ihanainen :hug: :heart:
Kiitos =)
Nimeonomaan, aika on ihme juttu. Se kiitää, vaikka joskus se tuntuukin seisovan paikoillaan.... Ja minä EN IKINÄ ole oikein ollut kellon/ajan ja organisoinnin kanssa hyvä pataa, se aika tahtoo multa luistaa johonkin rakoseen. Tässä talossa kai noihin vanhan lautalattian nostalgisiin rakosiin
Mutta muistetaan, ja pidetään yhteyksiä, kun keritään/jaksetaan. Sydänhän onneksi pysyy matkassa mukana meillä.
:hug: :wave:
Kai se on pötkittävä nukkumaan kun tuo kello vaan tikittää enkä edes tajunnut että se on noin paljon, tässä se taas nähtiin mun pikivisiitti B)
Halit ja hyvänyöntoivotukset Sinulle :hug:
ps. olethan sie muistanut ottaa huulet huomioon kun asetut tyynylles??? Oli ihan pakko taas!
Juu, huuletkin kulkee matkassa, ja on sopivasti tyynyllä B) Vai mitä huulia sinä meinaat :xmas: (kaikkea sentään tyynylle )
Kauniita unia, suklaamunan kuvia :wave: