Alkuperäinen kirjoittaja ap:hitto, mun täytyy nyt lopettaa, mutta palailen asiaan myöhemmin.
Onko tuo jälkimmäinen Khaled Hosseinin Tuhat loistavaa aurinkoa?Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Entäs nää?Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Mites nää kaksi:
Mies - pitkäselkä, rohdinpaita, virsujalka -hakkaa kaskea korkean vaaran rinteellä.
Mariam oli viiden vanha, kun hän ensi kerran kuuli sanan harami.
Arne Nevanlinnan Marie?Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Laitan vielä tän, sitten pitää mennä:
"Myönnetään: olen erään hoitolaitoksen asukki, hoitajani tarkkaillee minua, pitää silmällä melkein herkeämättä; sillä ovessa on tirkistysreikä, ja hoitajani silmä on sitä lajia ruskea, ettei se pysty näkemään minun, sinisilmäisen, lävitse."
Peltirumpu?Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Laitan vielä tän, sitten pitää mennä:
"Myönnetään: olen erään hoitolaitoksen asukki, hoitajani tarkkaillee minua, pitää silmällä melkein herkeämättä; sillä ovessa on tirkistysreikä, ja hoitajani silmä on sitä lajia ruskea, ettei se pysty näkemään minun, sinisilmäisen, lävitse."
Pikku PrinssiAlkuperäinen kirjoittaja ap:entäs tämä:
Ollessani kuusivuotias näin kerran hienon kuvan eräässä kirjassa, jonka nimi oli "Aarniometsän tarinoita". Kuva esitti boakäärmettä, joka nieli metsänpetoa.
Lokki JoonatanAlkuperäinen kirjoittaja ap:laitan vielä yhden ja tulen sitten myöhemmin katsomaan että oletteko tienneet nämä uusimmat:
Oli aamu ja vastasyntynyt aurinko kipunoi kultana hiljaa kareilevan meren pinnalla. Parin kilometrin päässä rannasta eräs kalastusalus viisti vettä, ja sana aamiaisparveen liittymisestä sinkoili kautta ilman, kunnes tuhannen lokin lauma saapui kärkkymään ruokapaloja ja taistelemaan niistä.
Moby Dick?Alkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:Mina muistan tahan hataan vaan yhden kirjan aloituksen:
'Call me Ishmael."
YupAlkuperäinen kirjoittaja vierras:Moby Dick?Alkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:Mina muistan tahan hataan vaan yhden kirjan aloituksen:
'Call me Ishmael."
:flower: :flower:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Peltirumpu?Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Laitan vielä tän, sitten pitää mennä:
Hemingwayta tämäkin?Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:"Tiedättehän, millaista Havannassa on aikaisin aamulla, kun jätkät vielä nukkuvat talojen seinänvierillä; ennen kuin jäävaunut ovat tuoda jäätä baareihin? No niin, olimme tulossa satamasta aukion poikki San Franciscon Helmeen, Perlaan kahville. Aukiolla oli vain kerjäläinen, joka parhaillaan joi suihkukaivosta. Mutta kun pääsimme kahvilaan, siellä oli kolme miestä odottamassa meitä."
Jep =)Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Hemingwayta tämäkin?Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:"Tiedättehän, millaista Havannassa on aikaisin aamulla, kun jätkät vielä nukkuvat talojen seinänvierillä; ennen kuin jäävaunut ovat tuoda jäätä baareihin? No niin, olimme tulossa satamasta aukion poikki San Franciscon Helmeen, Perlaan kahville. Aukiolla oli vain kerjäläinen, joka parhaillaan joi suihkukaivosta. Mutta kun pääsimme kahvilaan, siellä oli kolme miestä odottamassa meitä."
Kurkin omat Hemingwayt, ei ollut mikään mikä meillä on Mun tiedot siis loppui nyt.Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:Jep =)
Dostojevski, Idiootti?Alkuperäinen kirjoittaja MrsCabDriver:Marraskuun lopulla, suojasään vallitessa, Pietari- Varsovan matkustajajuna lähestyi täydellä höyryllä Pietarin kaupunkia kello yhdeksän tienoilla aamulla.