Kirjallisuus-tietovisa

• Viestiketjun aloittaja pöllö
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Saraste:
ENTÄS TÄMÄ:

Oli kerran poika. Hän oli noin neljätoistavuotias, pitkä, liinatukka huiskelo.Ei hänestä ollut juuri mihinkään:eniten häntä halutti maata ja syödä, ja sitten häntä halutti tehdä pahoja.
ETTEKÖ OIKEESTI TÄTÄ TIEDÄ?
Ja kun tästä on tehty piirrossarjakin....
Sori, mulla lyö nyt pää ihan tyhjää.

Anna lisävinkkejä, esim. lisää tekstiä.

ENTÄS TÄMÄ:

Oli kerran poika. Hän oli noin neljätoistavuotias, pitkä, liinatukka huiskelo.Ei hänestä ollut juuri mihinkään:eniten häntä halutti maata ja syödä, ja sitten häntä halutti tehdä pahoja.
Äh, olisko saman kirjailijan kun Ilmarin ihmelääke ja Jaakko ja jättipersikka.
Vai jopa jompikumpi noista.
Dahl?

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Entäs sitten:
ENTÄS TÄMÄ:

Sori, mulla lyö nyt pää ihan tyhjää.

Anna lisävinkkejä, esim. lisää tekstiä.
vielä pitää kerran yrittää: Risto Räppääjä?

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kiitos taas kaikille, nyt on PAKKO raahautua nukkumaan.
Huomenna lisää :D Tai siis tänään. Miten sille sinun kirjahyllyllesi on oikein käynyt, alussa oletin, että olet sitä tyhjentämässä. :)
mun täytyy varmaan kohta puoliin siirtyä meidän porukoille, sieltä ei kirjat muuten ihan äkkiä lopu :D

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Tuo liinatukka huiskelo vaivaa mua, sillä takuulla olen lukenut moiset sanat ennenkin. :attn:
No niin kyllä ootkin. Kirja on hieman erilainen kun se sarja. Mainittakoon että sarjassa, joka tv:stä tuli lukijana oli inkeri wallenius (taotao ääni)..Auttaako?

Tuo liinatukka huiskelo vaivaa mua, sillä takuulla olen lukenut moiset sanat ennenkin. :attn:
No niin kyllä ootkin. Kirja on hieman erilainen kun se sarja. Mainittakoon että sarjassa, joka tv:stä tuli lukijana oli inkeri wallenius (taotao ääni)..Auttaako?
ei kun nyt lyö vielä enemmän tyhjää. :eek: ei ollut siis Dahlin kirja?

Koko kaupungin Vinski?

Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Se Nils Holgersson?
No se juu..Tuli jo sanottua.. =) =)

Yhteistyössä