En ole lukenut juuri mitään kirjeromaaneja, Sibeliuksen elämäkerrassa oli paljon kirjeitä. Mutta muuta en osaa arvataAlkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:arvasiko joku tämän?
En ole lukenut juuri mitään kirjeromaaneja, Sibeliuksen elämäkerrassa oli paljon kirjeitä. Mutta muuta en osaa arvataAlkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:arvasiko joku tämän?
jos kirjassa on varakreivi ja markiisitar ja muita "aatelisia" sanooko mitään.Alkuperäinen kirjoittaja Candide:En ole lukenut juuri mitään kirjeromaaneja, Sibeliuksen elämäkerrassa oli paljon kirjeitä. Mutta muuta en osaa arvataAlkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:arvasiko joku tämän?
Ihan varmasti en ole lukenut, enkä osaa arvatakaan, Munkkiniemen kreivi?Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:jos kirjassa on varakreivi ja markiisitar ja muita "aatelisia" sanooko mitään.
Kirjasta on tehty ainakin kaksi erilaista elokuvaa.
No just, pyörii ihan kielen päällä niin sanotusti, mutten millään saa nyt ulos keiden välinen kirjeenvaihto se oli...Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:jos kirjassa on varakreivi ja markiisitar ja muita "aatelisia" sanooko mitään.Alkuperäinen kirjoittaja Candide:En ole lukenut juuri mitään kirjeromaaneja, Sibeliuksen elämäkerrassa oli paljon kirjeitä. Mutta muuta en osaa arvataAlkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:arvasiko joku tämän?
Varakreivi de Valmont kreivinä...ei Munkkiniemen. Ehket sitten ole lukenut.Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Ihan varmasti en ole lukenut, enkä osaa arvatakaan, Munkkiniemen kreivi?Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:jos kirjassa on varakreivi ja markiisitar ja muita "aatelisia" sanooko mitään.
oikein!Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Dorian Grayn muotokuvaAlkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:"Ateljeen täytti voimakas ruusujen tuoksu. Kun kesäinen tuulenhenki leyhytteli puutarhan puita, kulkeutui avoimesta ovesta sisään sireenien väkevää hajua tai vaaleanpunaisena kukkivien orjanruusujen vaimeampaa lemua. Lordi Henry Wotton lojui persialaisista satulalaukuista tehdyllä leposohvalla ja poltteli tapansa mukaan lukemattomia savukkeita."
Voi että, sain jostain käsityksen, että kyse olisi suomalaisesta kirjasta. Kummatkin Valmont-leffat olen nähnyt monta kertaa, mutten ole lukenut kirjaa.Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Varakreivi de Valmont kreivinä...ei Munkkiniemen. Ehket sitten ole lukenut.
Elokuvista olet taatusti nähnyt ainakin toisen.
kirja on siis Choderlos de Laclos :Vaarallisia suhteita.Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Voi että, sain jostain käsityksen, että kyse olisi suomalaisesta kirjasta. Kummatkin Valmont-leffat olen nähnyt monta kertaa, mutten ole lukenut kirjaa.Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Varakreivi de Valmont kreivinä...ei Munkkiniemen. Ehket sitten ole lukenut.
Elokuvista olet taatusti nähnyt ainakin toisen.
joko tähän vastattiin. Ei ole varmaan mikään kulttikirja..Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Sitten keveämpää luettavaa. "Minä olen menossa uudelleen naimisiin", hän sanoo. Alan nauraa, en voi sille mitään. Hän yhtyy nauruun hetkeksi, hykertelee ja näyttää sitten huolestuneelta, kun minä en lopeta, kun alan vaikuttaa sekopäiseltä.
" Tuo.. tuo on parasta, mitä olen kuullut koko päivänä", sanon.
Onko ykkönen Eedenistä itään? Ja mukaan vaan!!Alkuperäinen kirjoittaja rider:Hej ja saako osallistua?
1
Oklahoman punaisille maille ja myös sen paikka paikoin harmaamultaisille seuduille viimeiset dateet saapuivat lempeinä eivätkö rikkoneet maan arpeutunutta pintaa. Aurat kulkivat edestakaisin pienten vesiurien poikki. Viimeiset sateet nostattivat nopeasti viljan ja sirottelivat rikkaruohoyhdyskuntia ja nurmea teitten varsille, kunnes niin harmaa kuin tummanpunainenkin maa rupesi peittymään vihreään.
2.
''Missä se on''
''Haetko sinä ristisanatehtävää?''
''Ei, minä etsin ristitsanatehtävää, mutta Haisuli on ahminut lehden...''
''Haisuli on varmasti syönyt ristisanatehtävän''
''Mikäs tämä on...''
''Valokuvakilpailu: 'Kaunein aihe'''
''Palkinnot ja kaikki!''
''Sittenhän me osallistumme!''
(en tiedä hyväksytäänlö kakkosta oikeasti ja ykkönen on ehkä vaikea...)
Alkuperäinen kirjoittaja j:"muistan vieläkin sen varhaisen aamun, jolloin isä vei minut ensimmäisen kerran käymään unohdettujen kirjojen hautausmaalla. Kesän 1945 ensimmäiset päivät olivat jo varisseet pois, ja kävelimme pitkin Barcelonan katuja tuhkanharmaan taivaan alla, auringon värjäämän sumun levittyessä Santa Mónican puistokadun ylle kuparisena kukkaseppeleenä"
Tää on varmaan helppo
Ykkönen ei ole Eedenistä Itään koska sen tapahtumapaikkana on Kalifornia... Kakkonen on joku Muumipeikko ja pyrstötähti tai vastaavaAlkuperäinen kirjoittaja Candide:Onko ykkönen Eedenistä itään? Ja mukaan vaan!!Alkuperäinen kirjoittaja rider:Hej ja saako osallistua?
1
Oklahoman punaisille maille ja myös sen paikka paikoin harmaamultaisille seuduille viimeiset dateet saapuivat lempeinä eivätkö rikkoneet maan arpeutunutta pintaa. Aurat kulkivat edestakaisin pienten vesiurien poikki. Viimeiset sateet nostattivat nopeasti viljan ja sirottelivat rikkaruohoyhdyskuntia ja nurmea teitten varsille, kunnes niin harmaa kuin tummanpunainenkin maa rupesi peittymään vihreään.
2.
''Missä se on''
''Haetko sinä ristisanatehtävää?''
''Ei, minä etsin ristitsanatehtävää, mutta Haisuli on ahminut lehden...''
''Haisuli on varmasti syönyt ristisanatehtävän''
''Mikäs tämä on...''
''Valokuvakilpailu: 'Kaunein aihe'''
''Palkinnot ja kaikki!''
''Sittenhän me osallistumme!''
(en tiedä hyväksytäänlö kakkosta oikeasti ja ykkönen on ehkä vaikea...)
Olen vilkaissut tätäkin joskus, mutta mietin ajattelinko jotain muuta äsken kuitenkin. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:kirja on siis Choderlos de Laclos :Vaarallisia suhteita.
(aika puiseva)
Niin mutta nehän meni melkein koko maan halki siinä Kaliforniaan Mutta se olikin vaan arvaus, kun ei ole kirjahylly saatavillaAlkuperäinen kirjoittaja Entäs sitten:Ykkönen ei ole Eedenistä Itään koska sen tapahtumapaikkana on Kalifornia... Kakkonen on joku Muumipeikko ja pyrstötähti tai vastaava
mestaritontun seikkailut.Alkuperäinen kirjoittaja Saraste:Oli yö. Satumaan kuninkaanlinna nukkui, vanha mestaritonttu vain valvoi. Hän istui ypöyksin linnan laajassa teteisessä suuri kultainen avain polvellaan ja vartioi linnaa...
TIETÄÄKÖ KUKAAN?
Tack! Ykkönen muuten ei ole Eedenistä itään, vaikka ymmärrän kyllä miksi niin luulisiAlkuperäinen kirjoittaja Candide:Onko ykkönen Eedenistä itään? Ja mukaan vaan!!
Onnelin ja Annelin talo.Alkuperäinen kirjoittaja No:"Eräänä päivänä he pääsevät muuttamaan Tingelstiinan ja Tangelstiinan naapuriin -
ikiomaan taloonsa"
Tää on ollut jo kertaallen, Mennyt maailmaAlkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Parahin C (en paljasta vielä muita kirjaimia),
Löysin pakan tätä paperia erään kirjoituspöydän laatikon pohjalta, joten minun on kirjoitettava
sinulle, sillä suren menetettyä viattomuttani Se ei oikestaan ollukaan elinvoimainen. Lääkäreillä ei
alkujaankaan ollut sen suhteen toiveita.
Matkustan kohta Venetsiaan isäni luo hänen syntiseen palatsiinsa. Minusta olisi hauskaa, jos sinäkin tulisi mukaan.
Tän tietää ainakin Candide.
ok. En ole koko ketjua ihan tarkkaan selaillut.Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Tää on ollut jo kertaallen, Mennyt maailmaAlkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Parahin C (en paljasta vielä muita kirjaimia),
Löysin pakan tätä paperia erään kirjoituspöydän laatikon pohjalta, joten minun on kirjoitettava
sinulle, sillä suren menetettyä viattomuttani Se ei oikestaan ollukaan elinvoimainen. Lääkäreillä ei
alkujaankaan ollut sen suhteen toiveita.
Matkustan kohta Venetsiaan isäni luo hänen syntiseen palatsiinsa. Minusta olisi hauskaa, jos sinäkin tulisi mukaan.
Tän tietää ainakin Candide.
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Onnelin ja Annelin talo.Alkuperäinen kirjoittaja No:"Eräänä päivänä he pääsevät muuttamaan Tingelstiinan ja Tangelstiinan naapuriin -
ikiomaan taloonsa"
Marjatta Kureniemi.