Kipeästä vauvakuumeesta?

Huomenta kaikille!
Tiettekö, oon tosi onnellinen :heart:
Mies eilenki höpöttää isäksi tulemisesta yms. ja toivoo, että tärppää pian vaikkakin kaikki muut asiat on vielä ihan kesken...Kamalaa kyllä että mä olen alkanu vähän jänistämään :/
Ja eilenki ku mies halus vähä vauvanteko"harjoituksia", niin mietin vaaan, että apua jos nyt tärppäiskin ja ja...Äääk |O :xmas: :LOL:
Muuten, millaisissa asunnoissa te asutte, jos saa udella?

Ihanaa sunnuntaita kaikille!
 
Heissan pitkästä aikaa!

Oi sielä onnellinen tuleva mamma! :heart: Heitä jo testaamasta ;)

Tässä yks päivä juttelin kaverini kanssa ootuksesta ja erityisesti näistä äitiyslomista ja isänvapaista yms. sitte yrittäjänä mainittin pohtineeni yrittäjän mammalomaa ja tämä kysy heti, että ootanko mie vauvaa ku semmosia kysyn... Ja kyseiselle ihmiselle olen maininnu tästä meijän ongelmasta. Mutta voin oikeastaan aika suurella varmuudella sanoa, ettei tämä pahaa tarkottanu tällä kysymyksellään, jos hän ei vain muistanu.

haaveilija87: Kannattaa kyllä tosissaan miettiä tulevaisuus niin tarkasti, että varmasti lapsen haluaa. Lapsi tulee pistämään kaikki suunnitelmat uusiksi ja jos oikeasti on halu vielä jatkaa opintoja niin ne on kuitenki etusijalla. Tämä on minun mielipide!
 
Hellou!! Ja paljon onnea plussasta Toinen toive :heart:

Jonaaa, niin, ku on mulla jos lähihoitajanpaperit ja oon tosi kivassa työpaikassa, niin ei mun periaattees tarvis jatkaa opintoja...Muutaman kerran oon amk:hon hakenut, sekä nuoriso- että aikuispuolelle, mutten oo päässy...
Oon kuitenkin aatellu, että voin sitte aikuisopiskelunakin ne suorittaa myöhemminkin jos vielä haluan. Kunhan vaan välilä vähän pohdituttaa :D
 
Totta kai sitä on aikaa myöhemminki kouluttautua. Tarkotin lähinnä, että kuitenki vaikka kunka kuumeilututtas niin kannattaa miettiä. Moni minun kaveri heittäny koulun kesken vauvan takia, mutta sehän on heidän valinta ja mulle siis ihan yks hailee =)
 
Tervetuloa uusille kuumeilijoille.

Itsellä menossa kp5 nyt ja sydän on kovin kipeä ja mieli surusta turta. Ei tätä jaksaisi. Mies onneksi nyt lupasi lääkärissä käydessään kysyä, josko saisi pikasen lähetteen sperman tutkimuksiin.
 
Varovaisesti hyppään tähän pinoon mukaan jos vaan huolitaan :wave:

Elikkäs minä olen 28v viiden lapsen äiti ja lapset on nyt 5v7kk,4v6.5kk,3v6kk,2v3.5kk ja noin 8kk ja sain tuossa 4/10 km:n rv 8+0 ja meille ois hyvässä lykyssä tullu 3 tai ainakin 2 vauvaa mut se päättyi sitten km:n ja taas on kova kuume mutta mies ei vielä ole oikeen lämmenny ajatukselle :'(

Kauppaankin kun menee niin aina on ihasteltava ja kosketeltava niitä aivan ihania vauvanvaatteita ja sittewn kun näkee jonkun raskaana olevan sitä rupee taas itekki haikailemaan sitä aikaa ja sitten on vielä ne ihan pienet vauvat,ne sitte vasta saakin kunnolla sekasin tästä kuumeesta :LOL:
 
niin ja vielä vois vastata tuohon asumisgalluppiin:me asustellaan tällä hetkellä 5h+k+s 120 neliöö..tää on tämmönen pkt jossa meillä on ihan oma sisäänkäynti+terassi jota muilla ei sitte olekkaan tässä talossa :D
 
Mä hypistelen kans vauvanvaatteita ja paljon, ku ostelen kummipojalle kaikkea :D Purkaan kaikki vauvajutut häneen, ja hän saa kaikkea tavaraa ja vaatteita yms... :D

Kirppareiltaki löytyy niin paljon kaikkea ihanaa...melkee tekis varastoon ostaa ;) ;)
 
Heipsan arvon naiset! Pitkästä aikaa.

Onkin sattunut ja tapahtunut paljon sen aikana ko olen pitäny täälä hiljaiseloa. Nimittäin tein toissapäivänä positiivisen raskaustestin ja varmuuden vuoksi tein toisen eilen aamulla ja toinen plussa! Ihan käsittämätöntä...
 
vuoden yrittämisen jälkeenhän yleensä kehoitetaan jo menemään lääkärin pakeille, jos ei tärppää... BloodyEnd oletko käynyt lääkärissä? Sivusta seuraajana olen huomannut että sulla yrityksiä aikas monta. Ei siis millään pahalla. Kaveri juuri lapsettomuushoidoissa... he olivat vähän yli vuoden yrittäneet ja onneksi menivät lääkäriin, sillä luonnollisesti he eivät lasta saa.

plussatuulia kaikille :flower:
 
Huhhuh, vauvakuume kasvaa vaan päivä päivältä..
Aloitin lady vita mamat ja mun mielestä pohjaton väsymys helpottanut...Mutta kummallisia alavatsan kipristelyä ja repimistä ollu nyt muutamia päiviä ja oon niiiin itkuherkkä...noh, herkkähän oon muutenkin...et en kuvittele sen enempää :LOL:
Tosin raskaustestejä hypistelin jo kaupassa... :D
 
:headwall: mä kuolen tähän oviksen odotukseen ja etsimiseen... kaikki esikoisen pikkuvaatteet on myyty... joten en voi niitäkään hiplailla ja haistella... :ashamed: oon kyllä tehny sellasen laatikon missä on sen pienin vaate ja ensitutti ja kaikkee muuta vauvajuttui on säilössä.... Mutta nyt on niin kova kuume, että ihan rupeaa ahdistamaan... Vaihdan noihin rattaisiin kohta vaunuosan ja laitan esikoisen sinne istuu ja meen pihalle työntelee :LOL: tai laitan siihen harson nii kukaa ei tiiä ettei siel ookkaa ketää siel vaunus :D Oho, ON tuli taas. Mut, että joo, kuumeilen kovin.
 
Täällä kans kärsitään. :headwall:

Tällä hetkellä jännitetään, josko toivottu vahinko pääsis alkuun, mutta minimaaliset on toiveet (ei millään lasta haluavalla voi olla niin hyvä tuuri ettäkö heti tärppäis! :kieh: ).

Tänään juuri miehen kanssa päätettiin että jahka koulutusasiat lutviutuu kohalleen ni 2011 on yrityksen vuosi. Siihen on vaan niiiiin pitkä aika. :ashamed:
 

Yhteistyössä