hp85 > Ymmärrän pettymyksesi, mutta haluan kertoa esimerkin. Mulla ja miehellä oli pienet häät, joihin kutsuttiin vain perheet (vanhemmat ja sisarukset perheineen) sekä molemmilta paras ystävä puolisonsa kanssa ja yksi yhteinen ystäväpariskunta. Kaikki kaverit ja ystävät tiesivät kyllä häistä ennakkoon ja myös sen, että vieraslista on erittäin lyhyeksi rajattu. Olisin mielelläni kutsunut rakkaan lapsuudenystäväni, jonka kanssa edelleen olemme tekemisissä. Olisin myös mielelläni kutsunut muutaman muun tärkeän ystävän. Olisin halunnut paikalle myös tätini, mutta sitten olisi pitänyt kutsua kaikki muutkin sedät, tädit ja enot. Mukana olisi tullut lapset (perheineen) ja tokihan lisää ystäviäkin olisi siinä vaiheessa kutsuttu. Hääväki olisi muuttunut parista kymmenestä sataan eikä me sitä tahdottu. Onneksi kukaan ei loukkaantunut tai ainkaan näyttänyt sitä. Kaikki tuntui ymmärtävän sen, että päivä on meidän näköisemme ja myös kutsutta jääneet ovat meille tärkeitä.
Mikäli olet edelleen läheinen ystäväsi kanssa etkä edes tiennyt hänen menevän naimisiin, niin mielesi pahoittuminen on perusteltua. Jos olette jo hieman etääntyneet tai olette tekemisissä harvakseltaan ja häät todellakin olivat pienet (vain lähimmät paikalla) niin sitten ei kannata murehtia herneet nenässä. Siitä olen kanssasi samaa mieltä, ettei omien häiden vieraslistalla ole ansainnut paikkaa sellainen henkilö, joka ei vaivaudu kertomaan hääsuunnitelmistaan.
Jos tämä on sama henkilö, josta kirjoitit ekalla sivulla, niin ei kuulosa ystävältä. :/ Jättäisin tuollaisen omaan arvoonsa.
Omaan napaan kuuluu kp1/19-47(32-34) ja yk10. Näytti lupaavalta, mutta luteaalivaihe jäi yllättäin 9 päivän normaalin 16-18 sijaan. :headwall: Olo on petetty, pää ei kestä, haluan apua. Tässä tilanteessa ei ole mitään toivoa. Oviksesta ja hedelmöityymisestä (silloin kun ne sattuu tapahtumaan) ei ole mitään hyötyä, kun kiinnittyminen ei ole mahdollista. Tuskin ne minua terveyskeskuksessa huolivat autettavaksi, mutta olen päättänyt yrittää. Ainakin haen apteekista Disperiinit ja jatkan lisäravinteiden sekä greippimehun tankkaamista. Punaviiniä ostan taas sitten, jos ovuloin.