Kilpailu: mikä näistä on FEIKKIKYNNET? (sis. kuvat)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja high_maintenance_woman
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="carelia";24960001]Ilmeisesti samalla logiikalla kun hiusketjussa, aapee laittoi kaksi kuvaa omistaan.[/QUOTE]

Vain nro 3 kynnet oli mun. Muut oli nro5 lukuunottamatta suomalaisen suosituimman kynsiblogin kuvia. Nekin sai haukut.

[QUOTE="a.p";24960409]Vain nro 3 kynnet oli mun. Muut oli nro5 lukuunottamatta suomalaisen suosituimman kynsiblogin kuvia. Nekin sai haukut.[/QUOTE]

Ai pitäisikö kaikkien pitää tunnetun kynsibloggaajan kynsistä, vai mikä on logiikkasi tässä "nekin sai haukut"-jutussa? :D

[QUOTE="vieras";24960431]Ai pitäisikö kaikkien pitää tunnetun kynsibloggaajan kynsistä, vai mikä on logiikkasi tässä "nekin sai haukut"-jutussa? :D[/QUOTE]

Ei tarvitse pitää. En mäkään pidä liian pitkistä tai räikeistä kynsistä. Ilmaisun itseäni huonosti: hänen tekniikka siis haukuttiin tässä ketjussa. Samoin kuin edellisessä hiusketjussa haukuttiin järjestäen kaikki hiukset.

[QUOTE="a.p";24958163]Eli vastaukset jakautuivat:
Nro 3: 34.3%

Eli kuvasta ei pahemmin tunnista feikkikynsiä.[/QUOTE]

Siis häh! :D Minusta toi on aika hyvin tunnistettu jos >1/3 vastaajista on oikeassa.

[QUOTE="A.p";24961244]Ei tarvitse pitää. En mäkään pidä liian pitkistä tai räikeistä kynsistä. Ilmaisun itseäni huonosti: hänen tekniikka siis haukuttiin tässä ketjussa. Samoin kuin edellisessä hiusketjussa haukuttiin järjestäen kaikki hiukset.[/QUOTE]

Niin, no niissä hiusketjun kuvissa oli kyllä muutama sellainen, ettei ihme, että haukuttiin...

Siis häh! :D Minusta toi on aika hyvin tunnistettu jos >1/3 vastaajista on oikeassa.

Jos siis 70% vastaajista ei tunnista feikkikynsiä, voi todeta, että feikkikynsiä ei ole helppo tunnistaa. Palstalaisethan aikaisemmissa ketjuissa on todenneet, että feikit (kynnet, hiukset, kestopigmentoinnit, hampaanvalkaisut yms) tunnistaa HETI ja aina.

Omasta mielestäni hyvin tehtyjä feikkejä on todella hankala tunnistaa.

[QUOTE="a.p";24964883]Jos siis 70% vastaajista ei tunnista feikkikynsiä, voi todeta, että feikkikynsiä ei ole helppo tunnistaa. Palstalaisethan aikaisemmissa ketjuissa on todenneet, että feikit (kynnet, hiukset, kestopigmentoinnit, hampaanvalkaisut yms) tunnistaa HETI ja aina.

Omasta mielestäni hyvin tehtyjä feikkejä on todella hankala tunnistaa.[/QUOTE]

Älä turhaan ota näin raskaasti sitä, että moni pitää hiuspidennykset, tekokynnet, kestohuulirajaukset ja silmämeikit ottaineita naisia feikkeinä. Voit vakuutella omaa luonnollisuuttasi vaikka kuinka paljon, mutta tuskinpa se monen mielipidettä muuttaa.

[QUOTE="a.p";24964883]Jos siis 70% vastaajista ei tunnista feikkikynsiä, voi todeta, että feikkikynsiä ei ole helppo tunnistaa. Palstalaisethan aikaisemmissa ketjuissa on todenneet, että feikit (kynnet, hiukset, kestopigmentoinnit, hampaanvalkaisut yms) tunnistaa HETI ja aina.

Omasta mielestäni hyvin tehtyjä feikkejä on todella hankala tunnistaa.[/QUOTE]

Olen ihan samaa mieltä, hyvin tehtyjä feikkejä on vaikea tunnistaa. Itse en ole tekotukkaa tai kynsiä mitenkään vastaan, minulla on itselläni ollut joskus molemmat. Kuitenkaan nuo sinun esimerkkisi, eli omat pidennykseni ja omat kyntesi eivät ole kovin hyviä esimerkkejä näihin vaikea tunnistaa tapauksiin, koska ne ei ole erityisen hyvin tehty.

[QUOTE="vieras";24962565]Aika jännä, mun mielestä nekin näytti tekokynsiltä noiden kolmosten lisäksi. Mallilla on tosi nätin muotoiset kynnet.[/QUOTE]

Mä en ymmärrä, miltä tekokynnet näyttää. Ensinnäkin mitä tarkoittaa tekokynnet? Liimattavat irtokynnet? Rakennekynnet ei ole tekokynsiä.
Kynsissä ei ole mitään tiettyä piirretttä, mistä niistä erottaisi olevan feikit.

[QUOTE="a.p";24964966]Mä en ymmärrä, miltä tekokynnet näyttää. Ensinnäkin mitä tarkoittaa tekokynnet? Liimattavat irtokynnet? Rakennekynnet ei ole tekokynsiä.
Kynsissä ei ole mitään tiettyä piirretttä, mistä niistä erottaisi olevan feikit.[/QUOTE]

Rakennekynnet erottaa aina sillä, että ne on paksummat kuin luonnonkynnet.

Yhteistyössä