Kilpailu: mikä näistä on FEIKKIKYNNET? (sis. kuvat)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja high_maintenance_woman
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="heh";24965567]Jotain itsekriittisyyttä nyt peliin, katsoin tuon pidennysketjun ja siinä oli viidet eri hiukset. Yhdet niistä oli kuivat, elottomat, osiomaiset ja ohuet - AP:n "luonnolliset pidennykset". Kyllähän noista kuvista sokeakin näkee, että yhdet on pidennykset ja vielä paskat sellaiset[/QUOTE]

Tästä voimme vetää johtopäätöksen, että 88% väärinvastanneista palstalaisista on sokeita. Aamen.
Pitäisi varmaan ilmoittaa ylläpidolle, että ottaisivat käyttöön TTS-toiminnon.

[QUOTE="a.p";24967537]Tästä voimme vetää johtopäätöksen, että 88% väärinvastanneista palstalaisista on sokeita. Aamen.
Pitäisi varmaan ilmoittaa ylläpidolle, että ottaisivat käyttöön TTS-toiminnon.[/QUOTE]

Joo kiva että itse pidät tukastasi, mutta ihan tosi, etkö mieluummin ottaisi mitä muita hiuksia tahansa niistä laittamistasi kuvista?

[QUOTE="vieras";24967688]Joo kiva että itse pidät tukastasi, mutta ihan tosi, etkö mieluummin ottaisi mitä muita hiuksia tahansa niistä laittamistasi kuvista?[/QUOTE]

Niinpä, hyvä kysymys. Ottaisit varmasti mielummin mitkä vaan noista muista hiuksista, jos saisit ne itsellesi mieluisena värinä, kuin noi omasi.

[QUOTE="a.p";24967537]Tästä voimme vetää johtopäätöksen, että 88% väärinvastanneista palstalaisista on sokeita. Aamen.
Pitäisi varmaan ilmoittaa ylläpidolle, että ottaisivat käyttöön TTS-toiminnon.[/QUOTE]

Tai sitten olettavat, että feikkihiukset näyttäisivät täydellisiltä ja hyvältä. Sehän niiden tarkoitus käsittääkseni on, saada hiukset näyttämään hyvältä.

[QUOTE="vieras";24965281]Mä en ainakaan osaa tekotavasta sanoa mitään, kun en ammattilainen ole. Osaan vain sanoa, onko lopputulos kaunis, terveen ja luonnollisen näköinen, vai kenties muovisen, tekotukan ja epäsiistin näköinen..

Tässä esim. mun mielestä kaunis hiustenpidennys:

16045627_1.jpg
[/QUOTE]

Mikä tästä tekee hyvän hiustenpidennyksen? Olen samaa mieltä, ettei ainakaan oman hiuksen rajoja näy.
Mutta mitä muuta ihmeellistä kuvassa on? Kyllä mäkin voin tietenkin laittaa hiukset auki, kammata ja silotella ja ottaa kuvan. Jos käyttää salamavaloa, saa myös kiillon hiuksille. Mut eihän tässä ole nyt kyse mistään kampaustavasta? Ei nuo latvat näytä mitenkään parempikuntoisilta kuin mullakaan.

[QUOTE="harmaa";24967721]Onko ap:n laskutaidoissa jotain vikaa ku suurin osa kuitenki mietti feikeiks 3..[/QUOTE]

Ei ole. Puhutko nyt kynsistä vai hiuksista? Laskin kaikki vastaukset, jossa oli yksiselittäinen vastaus ja oli annettu ennen vastauksen paljastamista.

[QUOTE="a.p";24968937]Mikä tästä tekee hyvän hiustenpidennyksen? Olen samaa mieltä, ettei ainakaan oman hiuksen rajoja näy.
Mutta mitä muuta ihmeellistä kuvassa on? Kyllä mäkin voin tietenkin laittaa hiukset auki, kammata ja silotella ja ottaa kuvan. Jos käyttää salamavaloa, saa myös kiillon hiuksille. Mut eihän tässä ole nyt kyse mistään kampaustavasta? Ei nuo latvat näytä mitenkään parempikuntoisilta kuin mullakaan.[/QUOTE]

No pistä ihmeessä sellainen kuva. Olisi kiva nähdä.

[QUOTE="a.p";24968962]Ei ole. Puhutko nyt kynsistä vai hiuksista? Laskin kaikki vastaukset, jossa oli yksiselittäinen vastaus ja oli annettu ennen vastauksen paljastamista.[/QUOTE]

Eli jätit kaikki 3 tai 5 -vastaukset huomioimatta?

[QUOTE="vieras";24969092]Eli jätit kaikki 3 tai 5 -vastaukset huomioimatta?[/QUOTE]

Eikö tämä tehtävänanto ollut yksiselitteinen? Yksi vastaus. Tasan yksi vastaus on oikein. Kuvista piti valita yksi, jonka näkee feikiksi. Mikäli ei sitä näe ja vastaa "joko tai", niin sehän on selvää, ettei sitten ole tunnistanut feikkiä. Et kai kukaan pressanvaaleissakaan äänestä Soinia tai Niinistöä, vaan yksi ehdokas pitää valita, muuten ääni hylätään.

Yhteistyössä