Kilpailu: mikä näistä on FEIKKIKYNNET? (sis. kuvat)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja high_maintenance_woman
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
nuo missä on pitsiä ja vihreetä on kyllä törkeen rumalla jäljellä tehdyt että toivon ettei kyseessä ole rakenne/geelikynnet. Itkisin ja kovaa jos tuollaiset tulisi.

Sanon että nuo feikit on nuo hopeiset missä menee mustia koristeluita, en muista numeroa mutta niitä veikkaan feikeiksi, on oudon paksun näköiset.

[QUOTE="simba";24956034]mikä lasketaan? Kakkosesta näkee ainakin selvästi että on tipit käytössä... Eli feikkiä on ainakin tippien osalta..[/QUOTE]

Kyllä tipitkin lasketaan feikiksi,koska eihän ne ole omaa kynttä. Mutta kuten sanottu , vain yhdet ovat feikit. Muissa on vain kynsilakkaa/koristeluja.

[QUOTE="simba";24956034]mikä lasketaan? Kakkosesta näkee ainakin selvästi että on tipit käytössä... Eli feikkiä on ainakin tippien osalta..[/QUOTE]
Mistä sen muka näät? :D

1. Aidot, nii kierot
2. Aidot, helvetin leveiks työstetyt kynnet feikeiks
3. Feikit, ni paksut
4. Aidot
5. Feikit, ni "muoviset"

..uusinta uutta amerikoist on muuten käärmeennahka kynsis..

[QUOTE="vieras";24956223]Kolmoset on todellakin feikit. Näkeehän sen sokea lepakkokin.[/QUOTE]

Peesi. Tosin veikkaan että ap valitsee taas oikeaksi vastaukseksi sen mitä on vähinten veikattu..

Mä en ole mikään asiantuntija, mutta mulla on luonnostaan pitkät kynnet ollut lapsesta saakka. Mun kynnet on ainakin paljon ohuemmat kuin nuo nro kolmoset. Joten sanon ne. Tosin koska muita kynsiä ei ole näytetty tuossa kuvakulmassa, niin voisi myös epäillä että tuo on hämäystä ja ne onkin aidot mutta tavallista paksummalta näyttävät kynnet.

Yhteistyössä