Kilpailu: mikä näistä on FEIKKIHIUKSET? (sis. kuvat)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja high_maintenance_woman
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ykkösen latvat eriväriset kuin juuret - en tykkää

Kakkonen ihan nätti tukka, mutta veikkaan pidennyksiä, koska sinetin paikat vähän tuntuu kuultavan - liikkeessä se paljastuisi varmasti toisin kuin tällaisessa kuvassa, jossa hiukset kammattu siposileiksi

Kolmosella on, noh... Tuo tukka hieman erikoinen... - en tykkää

Nelosella nätit kiharat

Vitosella ihan nätin näköinen tukka, mutta tuollaisista hollywood-kiharoista en tykkää

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;24903999:
Onhan tätä päivää vielä jäljellä.. :D

Jeps, kerron sen vähän myöhemmin, saa ihmiset vielä arvailla. Kivaa nähdä, miten moni prosentuaalisesti arvaa oikeaan. Suodatan pois noi vastaukset, jossa on kaikkia ehdotettu.

Mä tän innoittamana vielä laitan pystyyn kisan FEIKKIkynsien arvailusta ja FEIKKIripsien arvailusta.
Nehän kans kuulemma palstalaisten mukaan tunnistaa heti kun näkee.

Otan juuri kuvia kynsistäni...

Kakkosessa näkyy sinetit. Ja jos ap on muut kuvat kaivanut netistä niin hän ei voi mennä sanomaan, että onko niissä pidennykset vai ei.

Kuvista voi olla joskus - JOSKUS - vaikea sanoa, että onko rakennekynnet vai huolella lakatut, mutta luonnossa sen erottaa taatusti, koska rakennekynsi on aina väkisinkin paksumpi kuin oma. Tai eihän sitä kynttä välttämättä ole tarvinnut jatkaa, mutta jos on joku oman kynnen geelaus tms. niin sen erottaa.

[QUOTE="kampaaja";24904107]Kakkosessa näkyy sinetit.[/QUOTE]

En selvästikään osaa katsoa näitä, kun en todellakaan näe mitään sinettejä tuossa kuvassa. Mutta kertokaa mulle, että miksi joku laittaisi noin rumalatvaiset hiustenpidennykset kuin tuossa kakkosessa on? Siis tuollaista hapsua se latva. Ihan sen näköistä, että jos mulla olisi tuollainen tukka, niin leikkaisin heti ainakin 30 cm pois (ellen enemmänkin).

Joko 2 tai 3. Jos kuvan 3 hiukset on omat, niin on aika ruman näköiset luirut. Niistä pätkäisisin ainakin pituutta reilusti. Ja tosiaan kuvan 2 latva hapsottaa oudosti...

[QUOTE="vieras";24904165]Joko 2 tai 3. Jos kuvan 3 hiukset on omat, niin on aika ruman näköiset luirut. Niistä pätkäisisin ainakin pituutta reilusti. Ja tosiaan kuvan 2 latva hapsottaa oudosti...[/QUOTE]

Mutta eikö se hapsottava latva näytä enemmän huonokuntoiselta luonnonhiukselta kuin feikkihiukselta? Mun mielestä ainakin näyttää. Siis en tajua, miksi kukaan ostaisi huonokuntoisen näköistä tukkaa ja laittaisi sitä kiinni omaansa. Eikö hiustenpidennystukka yleensä ole sellaista kiiltävää ja hyväkuntoisen näköistä?

[QUOTE="Eee";24904246]Mutta eikö se hapsottava latva näytä enemmän huonokuntoiselta luonnonhiukselta kuin feikkihiukselta? Mun mielestä ainakin näyttää. Siis en tajua, miksi kukaan ostaisi huonokuntoisen näköistä tukkaa ja laittaisi sitä kiinni omaansa. Eikö hiustenpidennystukka yleensä ole sellaista kiiltävää ja hyväkuntoisen näköistä?[/QUOTE]

No ihan sen perusteella arvasin, kun ap sanoi että yhdet hiukset hänen. Nimimerkistään päätellen pakko olla blondi, ja yleensä näillä lisäkeihmisillä on oikein pitkät hiukset. En mä tiedä miksi kukaan haluaisi tuollaista hapsottavaa latvaa. Ehkä on ihastunut pituuteen eikä halua senttiäkään siitä pois?

Jeps, kerron sen vähän myöhemmin, saa ihmiset vielä arvailla. Kivaa nähdä, miten moni prosentuaalisesti arvaa oikeaan. Suodatan pois noi vastaukset, jossa on kaikkia ehdotettu.

Mä tän innoittamana vielä laitan pystyyn kisan FEIKKIkynsien arvailusta ja FEIKKIripsien arvailusta.
Nehän kans kuulemma palstalaisten mukaan tunnistaa heti kun näkee.

Otan juuri kuvia kynsistäni...

no ripset nyt tunnistaa heti, koska aika harva ottaa mitään lyhyitä "luonnonmukisia" ripsiä itselleen, ripsien pituudesta sen arvaa heti.
yleensä hyvin huolletut kynnet ovat feikit, harvalla meistä on kauniit ja vahvat omat kynnet.

itse en pidä pahana noita "feikki" lisäkkeitä

[QUOTE="kampaaja";24904107]Kakkosessa näkyy sinetit. Ja jos ap on muut kuvat kaivanut netistä niin hän ei voi mennä sanomaan, että onko niissä pidennykset vai ei.

Kuvista voi olla joskus - JOSKUS - vaikea sanoa, että onko rakennekynnet vai huolella lakatut, mutta luonnossa sen erottaa taatusti, koska rakennekynsi on aina väkisinkin paksumpi kuin oma. Tai eihän sitä kynttä välttämättä ole tarvinnut jatkaa, mutta jos on joku oman kynnen geelaus tms. niin sen erottaa.[/QUOTE]

Uskomatonta, kun jotkut näkee sinetteja kuvassa 2. Mä voin kyllä kertoa, että vain yhdellä on hiustenpidennys ja se ei ole edes sineteillä tehty.

Sä voit muuten sit odotta tuota kynsikilpailua. Oman kynnen geelausta tai geelikynsiä ei voi luonnossakaan erottaa, jos on hyvä tekijä. Ei ne geelikynnet ole aina paksut, ellei ole epäpätevä tekijä.

Laitan kynsikilpailun tänään illalla.

Mä laitan kuvaan mukaan yhden kynnen, jossa on geelaus. Sitä ei voi erottaa kynsilakan joukosta paksuudelta. Yritän ottaa erittäin tarkat kuvat kynnen paksuudesta sivultakin.

Yhteistyössä