Kilpailu: mikä näistä on FEIKKIHIUKSET? (sis. kuvat)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja high_maintenance_woman
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";24902839]Kakkosella (ainakin).

Minusta kaikki pidennykset on rumia ja säälittäviä :).

Nimimerkillä oma tukka persiiseen asti :D[/QUOTE]

On rumia, silti et tunnista varmaksi mikä on pidennys ja mikä ei. :D

[QUOTE="vieras";24902839]Kakkosella (ainakin).

Minusta kaikki pidennykset on rumia ja säälittäviä :).

Nimimerkillä oma tukka persiiseen asti :D[/QUOTE]

Mutta yleensä pidennyspäät ovat silti kauniimpia, mikä ilmeisesti ärsyttää. ;)

[QUOTE="hih";24902846]Mutta yleensä pidennyspäät ovat silti kauniimpia, mikä ilmeisesti ärsyttää. ;)[/QUOTE]

Miten voi olla niin vaikea uskoa, etteivät kaikki halua pidennyksiä? En myöskään halua rakennekynsiä, irtoripsiä, kulmakarvatatuointeja, lävistyskoruja jne. Pidän luonnollisuudesta, vaikka se tarkoittaisi hiirenhäntätukkaa. Sitä paitsi, aika paljon on julkisuudessa ollut juttua pidennysten vaikutuksesta omiin hiuksiin (ylimääräistä hiustenlähtöä).

[QUOTE="hih";24902846]Mutta yleensä pidennyspäät ovat silti kauniimpia, mikä ilmeisesti ärsyttää. ;)[/QUOTE]

Mä haluaisin tavata sen pitkätukkaisen, joka vapaaehtoisesti leikkaisi pitkän tukkansa pois että voisi laittaa tilalle pidennyksen, siksi koska ne on kauniimpia :D :D :D

eikö hiuksissakin kuitenkin ratkaise kokonaisuus? ei se paljon auta jos päät on kivat, mutta muualta sit näyttää hölmöltä.

itselläni on hyväkuntoiset pitkät ja paksut hiukset, näitä on tosi helppo hoitaa, eivätkä ne milloinkaan näytä siltä, että pitäisi käydä kampaajalla.. voitko sanoa samaa pidennyksistä?

Anteeksi nyt,mut miten kukaan voi sanoa,että kaikilla? Aloituksessa luki,että yhdellä näistä on hiuslisäkkeet. Jotenkin tuo luetun ymmärtäminen tosiaan niin hakusessa,et peruskoulu pitäisi laittaa varmaan 20- vuotiseksi
Niin ja vastaukseni on kakkonen, ei voi olla mikään muu :D

Alkuperäinen kirjoittaja selvä tapaus;24903509:
Anteeksi nyt,mut miten kukaan voi sanoa,että kaikilla? Aloituksessa luki,että yhdellä näistä on hiuslisäkkeet. Jotenkin tuo luetun ymmärtäminen tosiaan niin hakusessa,et peruskoulu pitäisi laittaa varmaan 20- vuotiseksi
Niin ja vastaukseni on kakkonen, ei voi olla mikään muu :D

Jos kaikilla, niin sitten koko aloitus on tehty ihan väärin :)

[QUOTE="vieras";24903945]Ap, laittaisit kuvan omasta tukastasi, niin nähdään, onko se nätti vai ei. ;)[/QUOTE]

Mä olen joku noista kuvista. Mä olen siis itse se, jolla hiuslisäkkeet.

Yhteistyössä