Kilopino vk:16

• Viestiketjun aloittaja kilopino
  • Ensimmäinen viesti
Bandalai
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.04.2005 klo 09:09 Taru kirjoitti:
Lupaukseni mukaan laitan painoni nyt myös tänne.
Viikon saldo -1kg :p
Kokonaispudotus nyt siis -11kg :D
Vau! Millaisen ajan sisällä olet noin paljon saanut pudotettua? Itse olen saanut kuusi kiloa tämän vuoden puolella miinusta, välillä on mennyt parikin viikkoa "hunningolla" ja sitten palattu ruotuun. Tänään nyt olisi taas sellainen ruotuun palaamisen päivä. Eli 73 Kg pitäisi lähtee alaspäin.
B)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.04.2005 klo 10:02 Bandalai kirjoitti:
\
Vau! Millaisen ajan sisällä olet noin paljon saanut pudotettua? Itse olen saanut kuusi kiloa tämän vuoden puolella miinusta, välillä on mennyt parikin viikkoa "hunningolla" ja sitten palattu ruotuun. Tänään nyt olisi taas sellainen ruotuun palaamisen päivä. Eli 73 Kg pitäisi lähtee alaspäin.
B)
Aloitin tosissani painon pudotuksen 7.2 eli viikkoja nyt takana 10.
Noita repsahduksia sattuu minullakin mutta takaisin ruotuun parin päivän sisällä :headwall:
Minulla tuo alkupaino niin hurja kun 103 kg joten paino putoaakin alussa nopeammin :ashamed: :whistle:

möhkäle
Ilmottaudun jo tänne mukaan...kilojen karistaminen ja elämäntaparemontti alkoi NYT,toimivan vaa´an saan varmaan jo ensi viikon pinoon sitten...Sadan pintaan taitaa elopainoa olla ja tavotteena 65 kg paino...En ole koskaan yrittänyt tosissani laihduttaa,mutta nyt oon päättäny että on PAKKO!Toivottavasti saan teistä taustatukea! =)

Minäpäs pinoudun myös tänne.Elikkä ensimmäinen viikko takana omatoimista pisteiden laskua ja -3 kiloa pudotusta.Tiedän,että nesteethän ne on lähteneet liikkeelle,mutta hyvä näinkin.Viikko sitten tuntui siltä,että maailma kaatuu niskaan jos en saa itsestäni niin paljon irti,että aloittaisin laihduttamaan.Oma läski ulkonäkö tympäisee ylikaiken. :(

Heipä hei! Ei oo paino tippunut, edelleen 62,6kg kuten kuukausi sitten...
No, eiköhän tämä tästä! Nyt alamme lisääntymispuuhia harrastamaan ja tarkoitus olisi jatkaa hyvähiilarista diettiä läpi raskausajan!

Bandalai
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.04.2005 klo 10:09 Taru kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.04.2005 klo 10:02 Bandalai kirjoitti:
\
B)
Aloitin tosissani painon pudotuksen 7.2 eli viikkoja nyt takana 10.
Noita repsahduksia sattuu minullakin mutta takaisin ruotuun parin päivän sisällä :headwall:
Minulla tuo alkupaino niin hurja kun 103 kg joten paino putoaakin alussa nopeammin :ashamed: :whistle:
Hienoa, tsemppiä!

Annulia
En käynyt tänään vaa'alla, sillä olisi ollut plussaa: kuukautiset alkoivat ja kroppa täynnä nesteitä ja turvotusta.... :(

Kumma, että aina ne eivät vaikuta ja välillä sitten olo on kuin ilmapallolla. Lienee syönyt liian suolaista viikonloppuna?
Mutta etiäpäin jatketaan tarkoilla pointseilla :wave:

Tintti1010
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.04.2005 klo 11:02 SuSu79 kirjoitti:
Heipä hei! Ei oo paino tippunut, edelleen 62,6kg kuten kuukausi sitten...
No, eiköhän tämä tästä! Nyt alamme lisääntymispuuhia harrastamaan ja tarkoitus olisi jatkaa hyvähiilarista diettiä läpi raskausajan!
moikka!!! Ai olette nyt päättäneet ruveta sitä kolmatta hankkimaan?!!! Onnea aivan hirveästi!!! :flower: :hug: Toivotaan että pian tärppää ja kaikki sujuu muutenkin hyvin!!!! :)

Hilppa
Täällä sitä roikutaan mukana, perjantaina oli pudotusta -300g, mutta eilisessä punnituksessa vain -100g \|O . No, ei pidä lannistua ja totta että vaaalla pitäis käydä vain kerran viikossa, silloin ei jäisi tällaiset asiat harmittamaan vaikka kyse onkin vain muutamasta 100 grammasta. Ulkoiltua on tultu ja syön nyt ilmeisesti just sen minkä kulutankin, paljon vähempää en pystyisikään syömään tai tietty jos liikkuis vielä enemmän. Paino on siis nyt 59,5 kg ja tavoite olis 55 kg. Tuntuu vaan niin pirun vaikeelta!

Mutta tsemppiä kaikille ja ihanaa kevään jatkoa! :flower: =)

Kiitoksia Tintti1010 ja Annulia! Toivottavasti tärppäilee joo vaikka heti :D
Tarkoitus on pysyä ilman huonoja hiilihydraatteja raskausaikakin jottei tuo paino pääsis kipuamaan taas kymmeniä kiloja :whistle:
Vaikka kuinka houkuttais vaihtaa vapaalle sitten..

Taidan tulla nyt mukaan eli 161cm ja lähtöpaino 74kg -2kg viikkoja menny ku olen raaskinu vaa'alle mennä..... Eli nyt 72 kg, varmaan saisin nopeemminkin laihutettua ku en söis iltasin makeeta ym.. Olen lisännyt jonkin verran liikuntaa siis pystyn vain kävelee ulkona ku on tommonen 6kk poitsu ja tietty kävelen kaupassa ym...

taitaa olla tällä vähän päivät täynnä ko nyt vasta kerkeen tänne.... enkä maanataina niin ko pitäis.... tosin maanantai aamun painon ilmoitan.... eli 77.1 näytti puntari eli -400g jes jes....

nyt vaan alkaa oleen grammat tiukassa.....

Yhteistyössä