VK 42 kilopino!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SuSu79
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.10.2004 klo 08:05 sofia04 kirjoitti:
1,2kg oli tipahtanut!!!!!!!!!!!! Tää on ollut jotenkin tosi helppoa. Kokonais pudotus tällä hetkellä 9,8kg. :) :) :) :) :) :) :)
Onneksi olkoon :flower: . Kuinka pitkällä aikavälillä olet saanut tuon 9.8kg pois?

heipparallaa... noniin alotetaan selityksillä ku karkit ja kaikki maistuu nyt niin hyvin ja kas paino on noussu 1.5kg..jeee :$ ..
siis oon viikolla joka aamu koirien kanssa lenkillä ja sen jälkeen vielä oon jumpannu yhen aerobic videon läpi, joten.. toivotaan että tää olis vaan llihasta.... kääk kyl meinas itku tulla aamulla kun menin vaalle nyt paino taas 73kg...

no periks en anna.. peeveli =) ..
joo ilman muuta otan ja haasteen vastaan... kait nyt hiukka enemmän lenkkeilyy auttas.. :\|
ens viikkoon..

moi!
miekin voisin ilmottautua tähän kilopinoon, että jospa se motivaatio laihduttamiseen löytyisi :)
palasin juuri parin viikon lomalta ja iski kunnon morkkis, kun vaaka näytti maanantai aamulla 78,3 kg eli parin-kolmen kilon nousu :( nyt olisi joulun mennessä tavoitteena saada 10% eli sellaiset 8 kg vähintään pois, katsotaan sieltä sitten eteenpäin B)
tsemppia kaikille!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.10.2004 klo 10:25 nirzu kirjoitti:
heipparallaa... noniin alotetaan selityksillä ku karkit ja kaikki maistuu nyt niin hyvin ja kas paino on noussu 1.5kg..jeee :$ ..
siis oon viikolla joka aamu koirien kanssa lenkillä ja sen jälkeen vielä oon jumpannu yhen aerobic videon läpi, joten.. toivotaan että tää olis vaan llihasta.... kääk kyl meinas itku tulla aamulla kun menin vaalle nyt paino taas 73kg...

no periks en anna.. peeveli =) ..
joo ilman muuta otan ja haasteen vastaan... kait nyt hiukka enemmän lenkkeilyy auttas.. :\|
ens viikkoon..
Niin sitä pitää sisulla vaan jatketaan. Katsotaan ens viikolla kuka on kilopinon "kunkku", kellä sisua riittää. Tämän päivän lenkin kyllä jätän väliin kun kävin hammaslääkärillä ja viimeisen viisaudenhampaan repivät pois :'( ja pakko mennä raksalle siivoamaan niin tuleehan sitä liikuntaa siinäkin. Mutta TSEMPPIÄ kaikille!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.10.2004 klo 08:59 Rile-x kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.10.2004 klo 08:05 sofia04 kirjoitti:
1,2kg oli tipahtanut!!!!!!!!!!!! Tää on ollut jotenkin tosi helppoa. Kokonais pudotus tällä hetkellä 9,8kg. :) :) :) :) :) :) :)
Onneksi olkoon :flower: . Kuinka pitkällä aikavälillä olet saanut tuon 9.8kg pois?
[/
quote]

7 viikkoa olen käynnyt painonvartijoiden puntarissa :) :)

taas meinas ilmottelu unohtua.. :\|
mun viikon salto on n. -1kg :D
välillä on paino käynyt vähä alempanakin, mut aina on noussut, vaikka mitää ylimäärästä en oo syönnyt..
nyt ku sais viel 4kg pois ni painoo ois tippunut hurjat 15kg. =)
kääk! sehän on hirväe voipakettivuori :/
mut taas laihempaa viikkoa kohti sinnillä.

Joo maanataina jo kävin puntarissa. Paino oli noussut 1,2 kg mutta se nyt ei ollut yllätys. Jäi meinään syöpöttely päälle, ku jäi kasteijuhlista herkkuja yli ja tää viikko taitaa jatkua vielä samaan malliin. Masentaa, että on niin lepsu. Kokonaispudotus kuitenkin vielä 3.3.kiloo neljässä viikossa. Hitaasti hyvä tulee.
Ei nyt loppu herkuttelu ja jatkuu pisteiden laskenta. Pitäkääpä peukkuja että olen saanut lepsuilun loppumaan ensi viikolla.
Liikkunut olen kyllä nyt päivittäin; käynyt vaunujen/rattaiden kanssa tunnin lenkillä.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.10.2004 klo 22:36 no79 kirjoitti:
Kertokaa voiko tähän teidän kilopinoon liittyä ihan kuka vaan? tää vois auttaa meikäläistäkin...
Kiitos etukäteen... :attn:
Kyllä voi, tervetuloa mukaan! Maanantaisin ilmoittelemme täällä miten viikko on mennyt. Nyt vain kilot kantamaan pinoon ettei ne sun kulkuas hiasta enää :)

Yhteistyössä