VK 42 kilopino!!!

Meikä junnaa samassa...

Eilen paino tipahti jo 68.4 mut tänä aamuna oli taas 69,6.. No eilen illalla se oli 72,9 että siihen tahtiin! päivässä tuli siis pyöreesti 5kg painoa lisää ja en voinu mitenkään syödä ees niin paljon..

Monta viikkoa on tässä pyöritty ilman pudotuksia mut sitkeästi jaksetaan eteenpäin!

No kuinkas teillä? Onko ollut heikkoja hetkiä? Mulle niittä on alkanu ilmaantua aina vaan enemmän, tosin tällä viikolla on saanu tsempattua kun olen ajatellu että mun tavoite on jouluun mennessä 65 ja joulu on jo NOIN lähellä! :attn: :xmas:

Noh nyt täytyy sanoa että paino on tainnut olla kaksi viikkoa samassa, viime viikolla en muistanut punnita ollenkaan ja nyt tänä aamuna painoa oli se 56,7 kg joka muistin mukaan aivan sama kuin kaksi viikkoa sitten.

Puolustuspuhe: Meillä on ollut kahdet synttärit, yhdet illalliset, yksi teatteri-ilta ja yhdet ristiäiset tämän aikavälin sisälle joten ei se paino ole voinut näillä syömisillä tippuakaan ;)

hmmmm :ashamed: +700g viime viikosta eli vaa'an lukemat 62,2kg, mut takana onkin mässäily viikko.. pitihän sitä jollain lohduttautua kun mies oli työreissussa ;) ja eilen iltaiset salmiakit varmaankin keränneet neisteitä. nyt vain juomaan ja jatkaan entiseen malliin. tsemiä kaikille tällekin viikolle! =) =)

Hei vaan!
Kyllä oli positiivinen ylläri kun vaakalle nousin. Paino oli tippunu
-200g vaikka on ollu syöpöttely putki päällä. Koko ajan olen vain ajatellut että ens viikolla jatkan enkä nyt pisteitä laske,mutta nyt täytyy taas alkaa pisteitä laskemaan niin vauhti kiihtyy....Olen minä silti käyny reippailla kävelylenkeillä neljänä iltana ja eilen soutulaitteella ja stepperillä itseäni rääkkäsin :flower:

Anne-74
Juuh...aikamoinen viikko takana! Lisäsin liikuntaa kun iski pelko, että paino jämähtää taas paikoilleen, niinkuin kävi pari viikkoa sitten. Eli joka päivä kävelylenkki ja intopiukassa siivousta kotona ja katsoin tietty mitä suuhuni panin.No sit tietty eilen illalla, puoli vuorokautta ennen punnitusta tuli kauhea ahmimiskohtaus, siinä meni sipsit ja kaikki muu mitä ruokakaappi sisällään piti...sen jälkeen iski kauhea morkkis ja join varmaan kaksi litraa vettä, ihan kuin se nyt jotenkin olis mua laihduttanut...tosin juoksin koko yön vessassa ja aamulla paino oli 85,8 eli 1,6 kg vähemmän kuin viikko sitten. Kyllä kelpaa hymyillä vaikka lankesinkin =)
Tämän kuun loppuun tavoite on se 85kg ja sen kanssa tuskin tulee mitään ongelmia ;)

Ei kun tsemppiä kaikille!!!!

Elefantteni
Näin minä sitten uskaltaudun uutena tulokkaana joukkoonne! Tosin, täällä tulee heti ihan kamalan lihava olo, kun kaikki olette noin kevyitä :ashamed: :ashamed:
Minä se painoin tänä aamuna sitten 92.6!!!! Mutta on se kilo vähemmän kuin viime viikolla.
Tänään täytyy tehdäkin piiiiiitkä kävelylenkki, kun viikonloppuna oli vieraita, ja eihän vieraita kehtaa ilman tarjoilua kotiin päästää, joten sen tietää, että minäkin söin.. Osasin silti AIKA HYVIN itseni hillitä. =)

Anne-74 harmaana
Elefantteni, mä aloitin noin 12 vk sitten ja painoa oli yli 95kg ja mulla oli sillon kans kauhean paksu olo. Olisin voinut silloin sanoa, että tämän palstan paksuin olo. Mutta olen saanut painostani nyt pois noin 10 kg ja olo on mitä parhain vaikka mullakin on vielä yli 10 kiloa tiputettavaa...mutta voin huojentuneena todeta ettei se ole enää yli 20 kiloa. Eli tsemppiä sulle kovasti ja tärkeintä on, että olet tullut mukaan yrittämään ja teet asialle jotain =)

Sumppi21
Heissan!
Että mulla ottaa päähän. Niin hyvän alun jälkeen, vaaka näytti tänään aamulla +300g viime viikosta!!
Viikonloppu on aina tosi paha paikka...Jälleen kerran sorruin mässyttään karkkia. Ja kun menkatkin on niin suklaatahan sitä tuli myös syötyä.
:ashamed:
No, otan itseäni niskasta kiinni ja tsemppaan ensi viikkoon oikein kunnolla! Toivottavasti toi nousu on vain väliaikasta ja menkoista johtuvaa... ;)

Tsemppiä myös teille muille läskien kanssa taistelijoille! Kyllä me vielä ne voitetaan! Hitaasti, mutta Varmasti!!! :D

Aika monella tuntuu paino nousseen tai pysyny samana. Pitäskö meidän ottaa semmoinen pikku kilpailu ett kukahan pudottaa eniten ens kilopinoon mennessä :wave: . Kokeillaan et onko se tosi ettei paino putoa, lähdetään lenkille vaikka pakolla kyllä se liikunnan ilo sieltä muutaman viikon sisällä löytyy ja pääasiahan se on se painon lasku. Kuka lähtee kisaan mukaan? ;) Mulla on paino nyt 69.8, paljonkohan ens viikolla :D

häpeissään täytyy myöntää et kolmeviikkoa oon täällä nyt käyny ja vaivaiset 2 kiloa lähti sillon elkalla viikolla... eli nyt tänään aamulla vaaka näytti jälleen 80 kg...

tosin pientä stressiä pukkaa ko poika alotti hoidon tällä viikolla ja oli myös noi puolukka päivät... siis jos oikein tekemällä selityksiä keksitään....

voin yrittää haasteeseen lähtöä... katsotaan mitä ens viikko tuo tullessaan....

Hyvä viidenäiti ja tinni nyt näytetään muille että läskit sulaa =) .Minä kävin jo eilen lenkillä ja kaverin kanssa sovittiin täksi päivääkin jo lenkkireissu ettei vaan jää yhteen kertaan nyt on pakko mennä ei muu auta ku ei viitsi lupausta pettää. Miten teillä olettako muistanu liikkua????

Hei !

Mie vasta aloittelen. Pari viikoa meni ihan hyvin, painoa semmoiset 1,5 kiloa pois, nyt oli ist pojan synttärit ja viikonloppu on herkkuja mässätty Nyt näytti vaaka 86 kg, joten nyt uudella innolla eteenpäin. Tavoite olis tossa 65 hujakoilla, joten vielä olisi aikamoinen urakka edessä, mutta kilo kerrallaan... On tässä jo kerran päästy tuohon maagiseen lukemaan, sit vielä menin tekemään kaks tenavaa, niin johan nousi takaisin paino, mut nyt uudella innolla.

terveisin kolmen lapsen äiti Joenkaupungista

NiNNiM
perhana, kun on tuollainen vanhanaikainen vaaka...ei mitään tietoa, onko painoa tipunu 200g vai 500g. No kyllä sen mun mielestä vähemmältä näytti, kuin viimeviikolla. Olisiko puolisen kiloa lähtenyt. Eli nyt olisin 86kg. Vielä on matkaa maaliin =)
Haaveet siintää 65-68kilossa. avoitteena nyt kuitenkin tuo 80kg. Pikkuhiljaa pikkuhiljaa

annetta harmaana
moikka!

meinasin unohtaa kok punnituksen, kun juhlittiin tyttären 1v. synttäreitä. tänään hyppäsin vaa'alle, mut se ei inahtanutkaan. :( oli ilmeisesti päässy patteri loppumaan :p . nyt on kirjotettava isolla kauppalappuun PATTERI VAAKAAN ja yritettävä huomenna uudelleen :D

Yhteistyössä