menitkö sä ihan kilarina jo sitä miestä kohti?
Meinaan ei ihme että ois estäny kun riehuit jo noin paljon
Meinaan ei ihme että ois estäny kun riehuit jo noin paljon
Niinpä, kaikki hokee vaan miten ap:n pitäisi hakea apua, sekö on normaalia että mies ei päästä lapsen äitiä vauvan luokse Eli palstan mukaan mies on toiminut taas kerran ihan oikein, äidissä se vika on Mä en oikeasti ymmärrä tän palstan logiikkaa :/Alkuperäinen kirjoittaja Ymmärrän:Minäkin ymmärrän ap:n raivoa - ajatelkaa nyt: kuulet kuinka lapsesi huutaa hädissään ja mies estää sinua menemästä lohduttamaan lasta. Kyllä pitää olla aikamoinen kivisydän äidillä, jos ei kaikin keinoin yritä päästä lapsensa luokse.
Keskustelun paikka tuossa kyllä on. Miehellä ehkä alemmuudentunnetta veljeen nähden ja siksi pitää lastakin huudattaa?
No jossain on vikaa jos yrittää itteensä satuttaa...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niinpä, kaikki hokee vaan miten ap:n pitäisi hakea apua, sekö on normaalia että mies ei päästä lapsen äitiä vauvan luokse Eli palstan mukaan mies on toiminut taas kerran ihan oikein, äidissä se vika on Mä en oikeasti ymmärrä tän palstan logiikkaa :/
No siis huom en kuitenkaan satuttanut...Alkuperäinen kirjoittaja Maira:No jossain on vikaa jos yrittää itteensä satuttaa...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niinpä, kaikki hokee vaan miten ap:n pitäisi hakea apua, sekö on normaalia että mies ei päästä lapsen äitiä vauvan luokse Eli palstan mukaan mies on toiminut taas kerran ihan oikein, äidissä se vika on Mä en oikeasti ymmärrä tän palstan logiikkaa :/
Mutta se sen sijaan on ihan normaalia, että mies ei päästä lapsen äitiä itkevän pienokaisensa luo.Alkuperäinen kirjoittaja Maira:No jossain on vikaa jos yrittää itteensä satuttaa...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niinpä, kaikki hokee vaan miten ap:n pitäisi hakea apua, sekö on normaalia että mies ei päästä lapsen äitiä vauvan luokse Eli palstan mukaan mies on toiminut taas kerran ihan oikein, äidissä se vika on Mä en oikeasti ymmärrä tän palstan logiikkaa :/
mä jo aiemmin tuolla kirjoitin siitä, joten toistan itteeni, ei, ei ole miehen käytös oikein.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mutta se sen sijaan on ihan normaalia, että mies ei päästä lapsen äitiä itkevän pienokaisensa luo.
Ymmärrän miestä.Kun äiti on ollu noinkin hysteerinen ja käynyt päälle.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mutta se sen sijaan on ihan normaalia, että mies ei päästä lapsen äitiä itkevän pienokaisensa luo.Alkuperäinen kirjoittaja Maira:No jossain on vikaa jos yrittää itteensä satuttaa...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niinpä, kaikki hokee vaan miten ap:n pitäisi hakea apua, sekö on normaalia että mies ei päästä lapsen äitiä vauvan luokse Eli palstan mukaan mies on toiminut taas kerran ihan oikein, äidissä se vika on Mä en oikeasti ymmärrä tän palstan logiikkaa :/
Kuinka vanha vauvasi nyt on? Onko miehesi tehnyt vastaavaa toiste? Ihan hullua ja suoraan sanoen kamalaa käytöstä mieheltäsi. Vauvan itkuun pitää vastata ja noin pienellä se itkun syy on melkein aina nälkä.Alkuperäinen kirjoittaja m:Meidän vauva oli noin viikon ikänen, ku heräsin yöllä itkuun ja tajusin, et on miehen kanssa olohuonees. Menin sinne ja mies alko huutaan ja raivoon mulle, että en saa ottaa vauvaa sohvalta syliin enkä koskee!! Myös fyysisesti esti minua ja lopulta otti vauvan ja paineli takas makkariin. Jäin ihan avuttomana ja tietysti täysin typertyneenä miehen käytöksestä sohvalle... kunnes hän tuli tosi pian takas ja antoi vauvan mulle, että sain imettää!! mut mikä saa ihmisen tollasen raivon valtaan?? Eikä hän oo lainkaa väkivaltanen tms...
Eli on aivan sama mitä mies tekee, se on aina oikein. Vaikka olis ottanut sen lapsen ja lähtenyt pois kotoa, sekin olisi ollut oikein. Lapsen äiti ei siis olis saanut reagoida mitenkään. UskomatontaAlkuperäinen kirjoittaja Markiisi musculus trapezius:Ymmärrän miestä.Kun äiti on ollu noinkin hysteerinen ja käynyt päälle.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mutta se sen sijaan on ihan normaalia, että mies ei päästä lapsen äitiä itkevän pienokaisensa luo.Alkuperäinen kirjoittaja Maira:No jossain on vikaa jos yrittää itteensä satuttaa...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niinpä, kaikki hokee vaan miten ap:n pitäisi hakea apua, sekö on normaalia että mies ei päästä lapsen äitiä vauvan luokse Eli palstan mukaan mies on toiminut taas kerran ihan oikein, äidissä se vika on Mä en oikeasti ymmärrä tän palstan logiikkaa :/
Kuule kyllä mies teki ihan oikein, noin hysteeriselle äidille ei missään tapauksessa pidä vauvaa antaa. Tuollaiselta äidiltä pitäisi lapsi ottaa oikeastaan kokonaan pois!Alkuperäinen kirjoittaja Tota en ymmärrä:Kuinka vanha vauvasi nyt on? Onko miehesi tehnyt vastaavaa toiste? Ihan hullua ja suoraan sanoen kamalaa käytöstä mieheltäsi. Vauvan itkuun pitää vastata ja noin pienellä se itkun syy on melkein aina nälkä.Alkuperäinen kirjoittaja m:Meidän vauva oli noin viikon ikänen, ku heräsin yöllä itkuun ja tajusin, et on miehen kanssa olohuonees. Menin sinne ja mies alko huutaan ja raivoon mulle, että en saa ottaa vauvaa sohvalta syliin enkä koskee!! Myös fyysisesti esti minua ja lopulta otti vauvan ja paineli takas makkariin. Jäin ihan avuttomana ja tietysti täysin typertyneenä miehen käytöksestä sohvalle... kunnes hän tuli tosi pian takas ja antoi vauvan mulle, että sain imettää!! mut mikä saa ihmisen tollasen raivon valtaan?? Eikä hän oo lainkaa väkivaltanen tms...
no eikös käytös ilmennyt vasta siinä vaiheessa kun mies esti lapsen luo pääsyn? ja eikös siinä vaiheessa itse kukin hermostu..Alkuperäinen kirjoittaja Oho:Hormonit tekevät näköjään joistakin ihan hulluja
Siis ymmärrän kyllä että mies teki väärin, noin pieni vauvahan kokee sen aivan kamalana jos ei itkuun reagoida eikä kukaan tule, mutta tuo ap:n käytös, huhhuh Ei ollut ihan ihmisen käytöstä enää, voisin kuvitella jonkun villieläimen käyttäytyvän tuolla tavalla pentuja puollustaessaan
Allekirjoitan oikeestaan kaiken näistä vähän vastakkaisista kommenteista.Alkuperäinen kirjoittaja Neith:no eikös käytös ilmennyt vasta siinä vaiheessa kun mies esti lapsen luo pääsyn? ja eikös siinä vaiheessa itse kukin hermostu..Alkuperäinen kirjoittaja Oho:Hormonit tekevät näköjään joistakin ihan hulluja
Siis ymmärrän kyllä että mies teki väärin, noin pieni vauvahan kokee sen aivan kamalana jos ei itkuun reagoida eikä kukaan tule, mutta tuo ap:n käytös, huhhuh Ei ollut ihan ihmisen käytöstä enää, voisin kuvitella jonkun villieläimen käyttäytyvän tuolla tavalla pentuja puollustaessaan
mie lataisin armotta turpaan jos mies yrittäis estää mun pääsyn lapseni luo |O
Isälläkin on oikeus tehdä päätöksiä lapsensa kasvatuksen suhteen! Tosin tuossa vaiheessa olisi varmasti järkevämpää jättää kasvatuskeskustelu johonkin toiseen hetkeen ja antaa periksi. Mutta tosiaan, itsehillintä olisi paikallaan,itsensä vahingoittaminen on jo ihan yli... Toisen pureminenkaan ei ole sallittua!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niinpä, kaikki hokee vaan miten ap:n pitäisi hakea apua, sekö on normaalia että mies ei päästä lapsen äitiä vauvan luokse Eli palstan mukaan mies on toiminut taas kerran ihan oikein, äidissä se vika on Mä en oikeasti ymmärrä tän palstan logiikkaa :/Alkuperäinen kirjoittaja Ymmärrän:Minäkin ymmärrän ap:n raivoa - ajatelkaa nyt: kuulet kuinka lapsesi huutaa hädissään ja mies estää sinua menemästä lohduttamaan lasta. Kyllä pitää olla aikamoinen kivisydän äidillä, jos ei kaikin keinoin yritä päästä lapsensa luokse.
Keskustelun paikka tuossa kyllä on. Miehellä ehkä alemmuudentunnetta veljeen nähden ja siksi pitää lastakin huudattaa?
No eikä tosiaan ymmärrä.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Mieheen kohdistuvan satuttamisen ja suuttumisen, tavaroiden heittelyn ymmärtää mutta miksi itseäsi satutit?
Näin juuri. Ei mikään ihme, että isät ovat nykyään aika kadoksissa kun pitäisi ottaa täysillä osaa perheen arkeen ja lasten elämään, mutta ainoastaan äidin tapa hoitaa lasta ja nukuttaa on se oikea. Isän ajatuksilla ei ole mitään väliä.Alkuperäinen kirjoittaja juuh:[Isälläkin on oikeus tehdä päätöksiä lapsensa kasvatuksen suhteen!
Meillä ukko lentäis pihalle jos moista tekisi, siis huudattaisi lasta ja estäisiAlkuperäinen kirjoittaja Ymmärrän:Minäkin ymmärrän ap:n raivoa - ajatelkaa nyt: kuulet kuinka lapsesi huutaa hädissään ja mies estää sinua menemästä lohduttamaan lasta. Kyllä pitää olla aikamoinen kivisydän äidillä, jos ei kaikin keinoin yritä päästä lapsensa luokse.