kiittämätön ämmä avautuu NYT.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiittämätön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Nimim. vuosikaudet kamalasta sohvasta kärsinyt:
Toisaalta... on kai reilua, jos mies saisi edes sen vessan värin päättää. Moni nainen tuntuu sisustavan miehet ulos kodeista, kun on niin "pirttihirmuja". Onhan se miehenkin koti. Ja kun ne "yhteiset" päätökset tuntuvat myös olevan oikeasti vaimon päätöksiä...

Aivan helvetillisen totta. Olen kyläillyt sellaisissa nukkekodeissa, että tiedän ettei mieheltä ole kysytty mitään. Ei ole ihme jos eivät viihdy kotona...

Sitä paitsi pesutiloihin ei kannata laittaa tummia laattoja, joka ikinen kuivunut vesittippa näkyy ihan törkeänä.

Oliskohan toi ollut sun miehen veto siihen, että kokee että SINÄ PÄÄTÄT KAIKEN 'yhdessä'.

Minä en kyllä pystyis olemaan räjähtämättä tuosta asiasta miehelle. :ashamed:

Mutta sinä näemmä yrität oikein kovastikin, joten suosittelen että kun mies tulee kotiin, et mainitse laattojen miellyttävyydestä mitään vaan sanot vain, että jatkossa sitten kaikki valinnat tehdään yhdessä.

Alkuperäinen kirjoittaja Anana Snap:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Kinkkinen kysymys...kumman maun mukaan vessan laatat valitaan: miehen vai naisen?

Naisen tietenkin! :saint: :D
Meille oli tullut raksalle väärät boordilaatat eli siis samat kuin mun valitsemat mutta väärän väriset ja äijät oli niitä sit seiniin lätkinyt. Vaihtoonhan ne meni koska mun mielestä silloin kun tehdään niin tehdään just eikä melkein tai vähän sinnepäin.

Tässä se totuus tulee: MUN VALITSEMAT...KOSKA MUN MIELESTÄ... mitä se ukkos sai päättää???

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Mieheni sai sisustaa ulkosaunan ... :laugh:

soooori, tirsk. :D

Sitten ihmetellään kuorossa kun ukko ei tajuuuu, eikä se osallistu, eikä se osaa, miten se on tommonen :whistle:

Minä kyllä kysyn mielipidettä sisustusjutuista, mutta harvoin saan mitään järkevää vastausta. Ei mies jaksa kanssani ravata kaupoissa miettimässä uusia verhoja, minä taas pidän siitä. Mies olisi täysin tyytyväinen kotoa muuttaessaan saamiinsa riemunkirjaviin kasariverhoihin, jotka hänen asunnossaa oli ikkunassa kun tapasimme. Hänellekö pitäisi antaa vapaat kädet sisustaa vaikka jokin huone sisällä?

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Toisaalta... on kai reilua, jos mies saisi edes sen vessan värin päättää. Moni nainen tuntuu sisustavan miehet ulos kodeista, kun on niin "pirttihirmuja". Onhan se miehenkin koti. Ja kun ne "yhteiset" päätökset tuntuvat myös olevan oikeasti vaimon päätöksiä...

Aivan helvetillisen totta. Olen kyläillyt sellaisissa nukkekodeissa, että tiedän ettei mieheltä ole kysytty mitään. Ei ole ihme jos eivät viihdy kotona...

Sitä paitsi pesutiloihin ei kannata laittaa tummia laattoja, joka ikinen kuivunut vesittippa näkyy ihan törkeänä.

Oliskohan toi ollut sun miehen veto siihen, että kokee että SINÄ PÄÄTÄT KAIKEN 'yhdessä'.

Anna reppanan pitää se vessa, kai teille toinenkin tulee? Ja kun porukat kiertää katsomassa ekoja kertoja, iloisena ja reippaana esittelet että tässä on meidän Reinon/Maunon/xxx ihan itse alusta asti tekemä ja valitsema wc =) Ja omit sen toisen vessan itsellesi :kieh: jos ne laatat on ei-miellyttävät

Ymmärrän vallan mainiosti sua! Itse kyllä pitäisin varmaan mielettömän mekkalan, jos olisi hakenut jotain noinkin näkyvää ilmoittamatta mulle yhtään mitään. Pitäisin parempana edes, että soittaa kaupantiskiltä kuin sit tulee tuollain esille kuten teillä ap. Itse en kykenisi pidätteleen kiukkuani.. Mutta jokatapauksessa laatatkin taitaa pian olla mätkitty, joten kannattaa katsella, jos vaikka silmä tottuisi. Yksi naapuri sanoi meille ennen meidän maalausurakkaa, että hänen suurin neuvo on, että "kyllä silmä aikanaan tottuu". :xmas:

tee pintamateriaalin sisustussuunnitelma siten, että jokaisesta huoneesta on huonekortti ja siihen merkattuna tarkasti jokaisen pintamateriaalin merkki/malli/värikoodi. Sitten käytte sen yhdessä läpi, hyväksytte molemmat ja elätte sen mukaan.

Alkuperäinen kirjoittaja juu:

Höpö höpö tummissa laatoissa mikään näy sen paremmin kuin vaaleissakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ope:
tee pintamateriaalin sisustussuunnitelma siten, että jokaisesta huoneesta on huonekortti ja siihen merkattuna tarkasti jokaisen pintamateriaalin merkki/malli/värikoodi. Sitten käytte sen yhdessä läpi, hyväksytte molemmat ja elätte sen mukaan.

Tuo helpottaa kyllä jatkossa vaateostoksiakin ;)

Jos ne nyt on ihan järkyttävän väriset, niin laatathan voi kans maalata. Tulee varmasti edullisemmaksi kuin ihan heti alkaa repimään pois ja ostaa uusia tilalle ja sitten vaan tekstiileillä ja vessan kalusteilla sitä persoonallisuutta enemmän. Ymmärrän kyllä kiukkusi, mutta mies on varmasti hyvää hyvyyttään laatoituksen tehnyt...

Mäkin oisin vetänyt kilarit, mutta mies onneksi kysyy mun mielipidettä ihan kaikesta, joten ei tapahtuis meillä tuollaista. Toisaalta on jotenkin hellyttävää toisella paiskoa itsenäisesti siellä hommia raksalla....aatteli kai olevansa oma-aloitteinen, tai jotain.

Ap: tuleeko teille yks vai kaks vessaa? Jos kaks niin sano miehelles että haluat valita toisen vessan laatat ja sitten se harmaa vessa jää enemmän miehes käyttöön ja toinen sun käyttöön.

Alkuperäinen kirjoittaja huh:
Alkuperäinen kirjoittaja Anana Snap:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Kinkkinen kysymys...kumman maun mukaan vessan laatat valitaan: miehen vai naisen?

Naisen tietenkin! :saint: :D
Meille oli tullut raksalle väärät boordilaatat eli siis samat kuin mun valitsemat mutta väärän väriset ja äijät oli niitä sit seiniin lätkinyt. Vaihtoonhan ne meni koska mun mielestä silloin kun tehdään niin tehdään just eikä melkein tai vähän sinnepäin.

Tässä se totuus tulee: MUN VALITSEMAT...KOSKA MUN MIELESTÄ... mitä se ukkos sai päättää???

Ei mitään! Ootsä hullu?! :o :xmas:
Tai no okei, sai se päättää, että saunaan tulee kulmalaude mutta siihenkin päätökseen mä annoin ensin luvan. Niih.

luettuani tän ketjun hokasin että en koskaan ole kysynyt ,miehen mielipidettä vaikka on yksin miehen nimissä talo .aviossa kyl ollaan. niin kun hän oli töissä päätin repiä keittiön kaapit kaikki pois ja tilasin itse netin kautta uudet kalusteet keittiöön ,ja maalasin katon ja seinät omanmaun mukaan. pyysin kyl miestä avuksi kun piti kaapit laittaa paikoilleen . samoin olen maalannut ja tapetoinut kaikki talosta oman maun mukaan samoin kalusteetkin , joo mut olen ne kaikki muutokset kyl itse maksanutkin. kysyi mieheltä äsken mikset ole sanonut mitään ,hän totes et eipä ole valittamista ja helponpi hälle kun ei tarvi pähkäillä niitä.

Alkuperäinen kirjoittaja no just:
"Massapaskaa mitä kaikilla on"...? Onko siellä muiden yläpuolella kovinkin tuulista? Kiva asenne sulla.

joo, tuulee niin perhanasti. mut ei se mitään kun olen kuitenkin niin paljon parempi kun muut. HERÄTYS!!! mun tutuista nyt vaan 9/10 on sellanen harmaa vessa, kellään ei ole ruskeata. ja vaikka olisi, niin mä en vaan kertakaikkiaan pidä harmaasta enkä sinisestä värinä, tykkään lämpimistä väreistä.
mun asenteessa ei ole mitään vikaa.

Musta sun miehes kuulostaa oikeen terveeltä ihmiseltä :) Pitäähän miehen edes jossain asioissa olla se "perheen pää". Ole onnellinen ettei se yhtäkkiä ostanu keittiön koneita tai olohuoneen tapetteja :). Entä jos miehes ei vaan voi sietää violettia väriä saa siitä migreenin tai jotain.. Ja päätti näin pelastaa teidät uudelta kriisiltä.

jospa sillä on jo uusi emäntä katottuna joka ei oo noin nipo?et kai sä joka asiassa oo päättämässä jos koti on myös miestäsi varten?miehen tavaratko jossain nurkassa?

Yhteistyössä