Miten teen miehelle selväksi kiinnostukseni ja tunteeni?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja töissä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

töissä

Vieras
Ihan suoraan en aio sanoa, enkä suoranaisesti uskalla treffeillekään pyytää. Meillä on molemminpuolista flirttiä ja pitkiä katseita, hymyjä. Hakeudutaan molemmat toistemme seuraan juttelemaan niitä näitä. Kun ollaan yhdessä, ollaan ihan lähekkäin. Sellaista "henkilökohtaista reviiriä" ei meidän kahden välillä ole. Flirtti on välillä aika suorasukaista kun ollaan kaksin, kuiskaillaan hellittelysanoja puolin ja toisin ja mies heittelee lauseita "mitä tekisinkään ilman sua" ja "sä tiedät mitä mä haluan", "luet mun ajatukseni" jne. Aina silloin tällöin on vaivihkaisia hipaisuja, kosketetaan toistemme käsivarsia tai ojentaessamme jotain käsi jää toisen käteen pitkäksi aikaa jne. Molemmat viihdytään toistemme seurassa, mä niin paljon että taidan olla jo ihan rakastunut.

Mutta mulle ei riitä enää pelkkä flirtti. Mun on pakko tehdä tunteeni selviksi tuolle miehelle, mutta en uskalla niitä suoraan sanoa. Ainakaan vielä. Mitä mä voisin tehdä, jotta se ihminen tajuais mitä mä tunnen häntä kohtaan? Rakastan niin paljon, että sydämeni pakahtuu.

Kun ton sun tekstin luin, niin oikein ihmettelin et miks sun täytyis enää tunteitas selitellä :P aika selvältä peliltä jo vaikuttaa :) Etkä varmasti mitään menetä vaikka ottaisitkin asian esille ja selittäisit tunteesi, koska mies on aivan selvästi ihan lääpällään suhun. :) Ja eiks se ny oo aika helppoo pyytää vaikka kahville? :P "Moi! lähetkö joku päivä kahville?" :) kyllä se siitä! ihania ootte :) <3

No joo, en mä todellakaan flirttaa näin kenellekään muulle. Enkä mä oo nähnyt tuon miehen olevan muille tämmöinen kuin mitä se on mua kohtaan. Että ilmeisesti mäkin oon sen mielestä ihan kiva. Kun oisin vaan paljon enemmän.. Voih.

No älä nyt mene suuna päänä rakkauttasi hänelle julistamaan. Säikähtää vielä. Kysy kiinnostaisiko tavata töiden ulkopuolella ja nauti tuosta. :) Tunnustusten aika tulee myöhemmin.

Eiköhän se mies sen tajua. Toi talvirengasjuttu oli mun mielestä tosi hyvin keksitty! Olisko sulla jotain ongelmaa kämpässä, lamppu joka pitäis asentaa kattoon tms :D Onko mies sen verran kätevä käsistään, että jos kysyisit sitä auttamaan lampun asennuksessa, niin tulisi?

[QUOTE="hehe";24361217]Se on varattu (naisen kanssa suhteessa) tai kaappihomo :)
Normaali, vapaa ja hetero ei olis noin tollo.[/QUOTE]

No samalla laillahan se mieskin voi ajatella, että tää nainen on varattu tai lesbo jos ei se tosta flirtistä ymmärrä, että on kiinnostunut? Miksi sen aloitteen pitäis tulla nimenomaan mieheltä? Mun mielestä tässä tilanteessa aloittaja voisi ihan hyvin itsekin tehdä aloitteen, mieshän voi olla vain epävarma tai ujo.

No samalla laillahan se mieskin voi ajatella, että tää nainen on varattu tai lesbo jos ei se tosta flirtistä ymmärrä, että on kiinnostunut? Miksi sen aloitteen pitäis tulla nimenomaan mieheltä? Mun mielestä tässä tilanteessa aloittaja voisi ihan hyvin itsekin tehdä aloitteen, mieshän voi olla vain epävarma tai ujo.

Kiitos tästä. Kai me molemmat ollaan sitten niin onnettoman epävarmoja että tää juttu ei ikinä etene minnekään. Siksi mä tahtoisin jotenkin rohkaista miestä.. tai jotain.