T
töissä
Vieras
Ihan suoraan en aio sanoa, enkä suoranaisesti uskalla treffeillekään pyytää. Meillä on molemminpuolista flirttiä ja pitkiä katseita, hymyjä. Hakeudutaan molemmat toistemme seuraan juttelemaan niitä näitä. Kun ollaan yhdessä, ollaan ihan lähekkäin. Sellaista "henkilökohtaista reviiriä" ei meidän kahden välillä ole. Flirtti on välillä aika suorasukaista kun ollaan kaksin, kuiskaillaan hellittelysanoja puolin ja toisin ja mies heittelee lauseita "mitä tekisinkään ilman sua" ja "sä tiedät mitä mä haluan", "luet mun ajatukseni" jne. Aina silloin tällöin on vaivihkaisia hipaisuja, kosketetaan toistemme käsivarsia tai ojentaessamme jotain käsi jää toisen käteen pitkäksi aikaa jne. Molemmat viihdytään toistemme seurassa, mä niin paljon että taidan olla jo ihan rakastunut.
Mutta mulle ei riitä enää pelkkä flirtti. Mun on pakko tehdä tunteeni selviksi tuolle miehelle, mutta en uskalla niitä suoraan sanoa. Ainakaan vielä. Mitä mä voisin tehdä, jotta se ihminen tajuais mitä mä tunnen häntä kohtaan? Rakastan niin paljon, että sydämeni pakahtuu.
Mutta mulle ei riitä enää pelkkä flirtti. Mun on pakko tehdä tunteeni selviksi tuolle miehelle, mutta en uskalla niitä suoraan sanoa. Ainakaan vielä. Mitä mä voisin tehdä, jotta se ihminen tajuais mitä mä tunnen häntä kohtaan? Rakastan niin paljon, että sydämeni pakahtuu.