K
kiittämätön
Vieras
rakennetaan omaa kotia miehen kanssa. tää on ollut meidän elämän kamalinta, hirveintä, raskainta ja suorastaan vittumaisinta aikaa. monesti ollaan yhdessä puhuttu, että tästä kodista tehdään sitten todellakin sellainen että viihdytään vaikka elämämme loppuun asti. mies lupas mulle että ei tule mitään valkoista, sinistä eikä harmaata, koska mä haluan väriä meidän kotiin ja mies oli samoilla linjoilla. äsken sain lapsen nukkumaan ja soitin miehelle, että miten raksalla menee. mies meni ihan vaikeaksi ja sanoi, että laatoittaa vessoja.... ensinnäkin meidän piti yhdessä mennä valitsemaan laatat ja mies olikin hakenut ne yksin multa kysymättä ja toiseksi ne laatat on vaalean siniharmaat!!! mä en halua mun kodista mitään vaaleansiniharmaata, en yhdestäkään paskahuussista enkä mistään. mä halusin olla mukana valitsemassa niitä laattoja!!! en sanonut miehelle puhelimessa mitään, kyselin vaan pokkana koska se tulee kotiin jne ja puhelun jälkeen pillahdin itkuun. mä halusin mun vessasta aivan tumman ruskean tai violetin, en sellaista massapaskaa mitä kaikilla on!! harmittaa ja hatuttaa niin että just nyt heti korkkaan siiderin ja painun hermosauhuille!!!!