Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:Möhkispöhkis: Hiljaa siitä dipistä! |O Mä unohdin pyytää sitä... :headwall:
Mies soitti just äsken, että tuo sipsiä ja limsaa:heart:
Mun pitää varmaan alkaa laittaan talo hiljaseks ja takkaan tulet, jotta on sit kiva peliä katsella miehen kainalossa.![]()
Tosin, sehän menee siihen, että toinen on toisella sohvalla ja toinen toisella ja vuorotellen hypitään pystyyn, huudetaan ja jännitetään...Että se siitä romantiikasta
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:Möhkispöhkis: Hiljaa siitä dipistä! |O Mä unohdin pyytää sitä... :headwall:
Mun pitää varmaan alkaa laittaan talo hiljaseks ja takkaan tulet, jotta on sit kiva peliä katsella miehen kainalossa.![]()
Tosin, sehän menee siihen, että toinen on toisella sohvalla ja toinen toisella ja vuorotellen hypitään pystyyn, huudetaan ja jännitetään...Että se siitä romantiikasta
![]()
ValkosipulidipistäAlkuperäinen kirjoittaja möhkispöhkis:Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:Möhkispöhkis: Hiljaa siitä dipistä! |O Mä unohdin pyytää sitä... :headwall:
![]()
lempparidippiäni viellämistä dipistä tykkäät?
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja HERHILÄINEN:Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:Möhkispöhkis: Hiljaa siitä dipistä! |O Mä unohdin pyytää sitä... :headwall:
![]()
Meillä menee luultavasti niin tuo pelin kattelu että minä kuorsaan sohvallaMies huutaa toisella sohvalla tilanteita ja minä sen mukaan aukasen silmiäni
![]()