V
"vieras"
Vieras
Mä voisin kirjoittaa et. Oikein hyvää syksyn jatkoa! Ja tarkoittaisin sil, et hyvää syksyä.. joka jatkuu.. eli hyvää sille loppu syksyllekkin. Enkä tarkoittaisi sillä etten enää haluaisi kuulla kestään.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22013001:Mä olen naisimmeiseksi putkiaivo ja jos joku kehoittaa mua olemaan ottamatta yhteyttä, niin sitten mä en ota yhteyttä. Mun mielestä tuossa ei ole edes mitään tulkittavaa vaan ihan selkeästi asia ilmaistu.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22013105:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22013169:Mun mielestä se taas on nimenomaan putkiaivoviesti. Eli hyvää syksyn jatkoa ( = voidaan EHKÄ ensi talvena, ensi kesänä tai ensi vuosituhannella ottaa yhteyttä). Just tällä viikolla lähetin tuollaisen "hyvää syksyn jatkoa" -viestin ja se tarkoittaa sitä, että ei nyt ainakaan syksyn aikana pidetä mitään yhteyttä. Luultavasti ei talvella, keväällä eikä koskaan.
Oletko ap perheellinen?
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22013220:Noh, miehet harvoin haluavat tieten tahtoen pahoittaa naisten mieletä ja sen vuoksi koittavat esittää asiansa niin, ettei toinen ala itkemäänkään. "Morjes vaan" sanotaan kyllä miespuoliselle kaverille, mutta ei ihastuneelle naiselle.
Jaa. Jos minun jotain facebook-päivitystäni kommentoisi moni ihminen, ja joukossa olisikin yksi, jonka en syystä tai toisesta haluaisi enää olevaan minuun yhteyksissä, en kyllä viestisi sitä hänelle toivottelemalla hyvää syksyn jatkoa. En ainkaan sellaisessa viestiketjussa.