Kiitos ja hyvää syksyn jatkoa Sinulle! = ethän ota enää yhteyttä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vainoharhainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Varmaankin ihan kaikki tekevät tulkintoja puhutusta ja kirjoitetusta, huomaahan sen täälläkin. Ei kai erilainen tulkinta automaattisesti ole väärä tai ihmeellinen, se on vaan erilainen.:)
Näinpä. Ja tietysti sekin vaikuttaa, kuka jotain sanoo. Jos esim sinä sanoisit mulle "hyvää syksyn jatkoa", en tulkitsisi sitä niin, että nyt ei ikinä enää pidetä yhteyttä. Me kun muutenkin näemme varsin harvoin. Mutta jos siskoni sanoisi noin, olisin varsin ihmeissäni ja antaisin systerin ottaa yhteyttä sitten, kun hän itse haluaa.

[QUOTE="vieras";22018412]Eroamassa olevien tai naimisissa olevien työkavereiden ei yleensä kannata hararstaa minkäälaista sutinaa... eleli sitten ole valmistautunut työpaikan vaihdokseen.[/QUOTE]

Nykyään emme työskentele saman katon alla :)

Voin kertoa: hän ei tarkoittanut sitä mitä hätäpäissäni luulin :D

Otti nimittäin tänään yhteyttä... Tai no ei yhteyttä soittamalla tms, mutta kommentoi juttuani ja SITÄ hän ei ole vielä ikinä tehnyt!! :heart:

[QUOTE="alkup.";22080554]Voin kertoa: hän ei tarkoittanut sitä mitä hätäpäissäni luulin :D

Otti nimittäin tänään yhteyttä... Tai no ei yhteyttä soittamalla tms, mutta kommentoi juttuani ja SITÄ hän ei ole vielä ikinä tehnyt!! :heart:[/QUOTE]

Siis facebookissa?
Oooooo!

Mäkin tunnustan olevani epätoivoinen ja miehenpuutteessa, mutta ihan noin alas en mäkään vajoa.

[QUOTE="Just";22080631]
Mäkin tunnustan olevani epätoivoinen ja miehenpuutteessa, mutta ihan noin alas en mäkään vajoa.[/QUOTE]

En ole epätoivoinen enkä miehen puutteessa...
Mutta onhan se kauheaa olla ihastunut ja intoilla noinkin mitättömästä asiasta :snotty:

[QUOTE="alkup.";22080554]Voin kertoa: hän ei tarkoittanut sitä mitä hätäpäissäni luulin :D

Otti nimittäin tänään yhteyttä... Tai no ei yhteyttä soittamalla tms, mutta kommentoi juttuani ja SITÄ hän ei ole vielä ikinä tehnyt!! :heart:[/QUOTE]

Eli ilmeisesti haluaa olla kohtelias, eikä sillä todellakaan ollut mitään pahaa "ei oteta enää yhteyttä" ajatusta, mitä monet NAISET kuvittelevat.

Oikeasti harva mies laittaa sellaisia kommentteja, joita tulisi miettiä kamalasti rivienvälistä. Naiset sellaisia laittelee!

Jos mun äiti tai sisko laittaisi tuollaisen kommentin, mistä vetäisin ajatuksen, ettei hän haluaisi olla nyt tekemisissä ollenkaan, kysyisin asiasta kyllä aivan suoraan. Ei tarvis sit pähkäillä sitä sen enempää.

Jos joku facebook tuttu tai joku muu ei-niin-läheinen laittaa, pitäisin kommenttia kohtaliaana. Enhän muutenkaan viikottain pidä yhteyttä.

mäkin toivotan "hyvää loppusyksyä"tms tuntemattomalle huutisostajalle, tai jollekin puolitutulle jota en aio ajatella tai jolle en aio soittaa.

Kyllä toi on IHAN selvästi KOHTELIAASTI sanottu että: kiitos mutta mitä asia sinulle kuuluu/kiitos mutta eipä puhuta enempää/kiiitos ja näkemiin/kiitos että muistit ja nyt voit unohtaa/
kiitos mutta en muista kuka olet/kiitos mutta olet läpinäkyvä

MIEHET AAVISTAA kun joku on ihastunut. ne haistaa sen kilometrien päähän.
Sitäpaitsi jos et mitään muuta ole hänen kanssaan viestitellyt,niin miten kehtaat "tsempata"häntä noin henk.koht,asiassa, varsinkin jos olet vielä ihastunut.??huh huh

hei AP,mua jäi häiritsemään tää juttu.
laittoiko mies siis lisää viestiä sulle?

Minusta tuo on niin selvä "ei kiinnosta" rivien välistä.

Ja niinkuin joku jo sano;riippuen kuka sanoo;mutta miehen ja naisen välisenä kommenttina eikö tuo nyt kuulosta siltä että ei ole säpinää. jos toivoisi jotain yhteydenottoa;MIKSI IHMEESSÄ sanoisi hyvää jatkoa?

[QUOTE="vieras";22082242]hei AP,mua jäi häiritsemään tää juttu.
laittoiko mies siis lisää viestiä sulle?

Minusta tuo on niin selvä "ei kiinnosta" rivien välistä.

Ja niinkuin joku jo sano;riippuen kuka sanoo;mutta miehen ja naisen välisenä kommenttina eikö tuo nyt kuulosta siltä että ei ole säpinää. jos toivoisi jotain yhteydenottoa;MIKSI IHMEESSÄ sanoisi hyvää jatkoa?[/QUOTE]

Laittoi viestiä minulle, näin muutama viikko myöhemmin.
Joku tuossa kyseli miten ilkeän laittaa mitään tsemppausviestiä. Miksen ilkeäisi? Hän on kertonut itsestään aika henkilökohtaisia asioita, joten mikä tsemppiviestissä on niiiiin kamalaa? Ja ei varmaan arvaa mitään ihastumisesta! Mistä hän sellaista voisi arvata? Esim. siitä kun vastaan tullessa tervehtii? Se lienee kuuluu hyviin käytöstapoihin ;)

Alkuperäinen kirjoittaja jepsistä;22082089:
Kyllä toi on IHAN selvästi KOHTELIAASTI sanottu että: kiitos mutta mitä asia sinulle kuuluu/kiitos mutta eipä puhuta enempää/kiiitos ja näkemiin/kiitos että muistit ja nyt voit unohtaa/
kiitos mutta en muista kuka olet/kiitos mutta olet läpinäkyvä

Mutta otti sitten kuitenkin itse yhteyttä, vaikka ei juuri koskaan kommentoi kenenkään kirjoituksia ;)

Yhteistyössä