Ja ensimmäinen aloitukseni, johon tulee vastauksia "punaisen kuoren verran"!
Hyvä saavutus
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ja ensimmäinen aloitukseni, johon tulee vastauksia "punaisen kuoren verran"!
"Mutta vähän ot, meillä on miehen kanssa hetkemme olleet... mitään "sellaista" ei ole tapahtunut, vaikka miehen liitto on ollut kuralla jo kauan."
mitä tuo ot tarkoittaa?!?! Tää ei tajua![]()
Vaikka tämä kirjoittaisi asiasta hyvin avoimesti? Minusta olisi outoa, jos sellaiseen kirjoitukseen ei reagoisi![]()
ps. Hän ei ole mikään suht tuntematon ihminen. Minulla ei ole sellaisia jonnin joutavuuksia FB:ssa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22014079:Tyypillistä naisellistä pähkäilyä
Jos mä toivottelen hyvää jatkoa kesälle, syksylle, Sinulle tms, se ei mun kielelläni tarkoita että älä enää ota yhteyttä :attn:
(alkaa pikkuhiljaa selvitä miksi mun jutuistani on myös vedetty herneitä nenään, vähemmästäkin jos tulkitaan ihan metsään viattomat sanomisetkin...... )
Hmm, ap sanoi aiemmin, ettei mies varmaan mitään mistään ihastumisesta tiedä yms yms, mutta "hetkiä" on kuitenkin ollut. Ööh? Ristiriita?
Mie teen myös näin... enkä kyllä tarkoita, että ei sais olla yhteyksissä syksyn mittaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;22016300:Itse kyllä usein toivotan hyvää jatkoa tms viestin lopussa, mutta eipä ole juolahtanut pieneen mieleenikään et joku ymmärtäis sen noin : /
Kamalaa kun nykysin ei voi enään olla kohtelias ilma että etsitään niitä piilomerkityksiä....
Sama täällä, usein toivotan ihmisille hyvää kesän/syksyn/tms jatkoa ilman mitään taka-ajatuksia! Pitääpä olla varovaisempi näissä kun ihmiset näkyy tulkitsevan eri tavoin...
sanoppa mitä se sanasta sanaan sano?
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;22016300:Itse kyllä usein toivotan hyvää jatkoa tms viestin lopussa, mutta eipä ole juolahtanut pieneen mieleenikään et joku ymmärtäis sen noin : /
Kamalaa kun nykysin ei voi enään olla kohtelias ilma että etsitään niitä piilomerkityksiä....
Varmaankin ihan kaikki tekevät tulkintoja puhutusta ja kirjoitetusta, huomaahan sen täälläkin. Ei kai erilainen tulkinta automaattisesti ole väärä tai ihmeellinen, se on vaan erilainen.peesi tähän. mäkin käytän paljon tota hyvää loppukesän jatkoa, vaikka mun tarkoitus on olla yhteydessä henkilööön vaikkapa taas viikon päästä. ehkä siks mun kaverit onki kaikonneet, jos ihmiset tulkitsee niin ihmeellisesti asioita
Toi viesti tarkoitti nyt sitä, että sinulla on ollut jotain muutakin miehen kanssa kuin ihan vaan kiitti moi -välit ja nyt mies on saanut ihan kunnolla siipeensä eikä tässä kohtaa halua sutinaa ja sinut näkee vain sellaisena sutina-juttuna. Että tätä toi tarkoittaa, nyt pieni back off ja myöhemmin sitten joskus jotain muuta.