Kiitos ja hyvää syksyn jatkoa Sinulle! = ethän ota enää yhteyttä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vainoharhainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
"Mutta vähän ot, meillä on miehen kanssa hetkemme olleet... mitään "sellaista" ei ole tapahtunut, vaikka miehen liitto on ollut kuralla jo kauan."

mitä tuo ot tarkoittaa?!?! Tää ei tajua ;)

Siis oliko miehen vastauksen otsikko nyt tuo sisnun otsikossasi mainitsema kokonaisuudessaan, vai oliko tuo yhtä kuin-merkin jälkeinen osa sinun omaa tulkintaasi?

Jos oli omaa tulkintaasi, on mielestäni ehkä väärin tulkittu, mutta jos mies noin oikeasti kirjoitti, että älä ota enää yhteyttä, niin en ottaisi. Ja muutenkaan en rupeaisi ihastuksesta huolimatta mitenkään ylituttavalliseksi.

"Mutta vähän ot, meillä on miehen kanssa hetkemme olleet... mitään "sellaista" ei ole tapahtunut, vaikka miehen liitto on ollut kuralla jo kauan."

mitä tuo ot tarkoittaa?!?! Tää ei tajua ;)

Ot=Off topic=aiheen vierestä

Hmm, ap sanoi aiemmin, ettei mies varmaan mitään mistään ihastumisesta tiedä yms yms, mutta "hetkiä" on kuitenkin ollut. Ööh? Ristiriita?

Juuei kannata käydä kiinni tuollaisessa tilanteessa kuin sika limppuun.

No, niin tai näin - antaisin ajan kulua. Ottanee sitten yhteyttä itsekin sinuun päin, jos haluaa. Ehkä sitten parin kuukauden päästä neutraalisti kyselisin kuulumisia enintään.

[QUOTE="vieras";22013016]Eli tulkittit viestin, et ei saa ottaa yhteyttä?[/QUOTE]

Keittionoita ymmärsi nyt viestisi väärin, luulee, että mies kirjoitti tuon "älä ota yhteyttä"- lauseen.

Ehkä minun on vähän tarkennettava, mitä tarkoitin sanomalla "Erittäin valaiseva ketju". Sillä tuo oli ihan spontaani kommentti vajaat kaksi sivua luettuani. Siinä vaiheessa en vielä ollut huommannut, että mm Aamuäree oli jo pukenut hämmästyttävällä 100% tarkkuudella ajatukseni - myös tuon johtopäätöksen.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22014079:
Tyypillistä naisellistä pähkäilyä :D

Jos mä toivottelen hyvää jatkoa kesälle, syksylle, Sinulle tms, se ei mun kielelläni tarkoita että älä enää ota yhteyttä :attn:

(alkaa pikkuhiljaa selvitä miksi mun jutuistani on myös vedetty herneitä nenään, vähemmästäkin jos tulkitaan ihan metsään viattomat sanomisetkin...... )

Voisko teillä ap sitten olla "jotain" ihan konkreettista, jos tällä miehellä oiskin jotain tunteita sinua kohtaan tai niitä joskus tulisi? Vai onko tää ihan pelkällä tunnetesolla ihastumista? Kun sellaistakin tulee pitkässäkin parisuhteessa, eikä aina/yleensä johda mihinkään.. Vaikka en siis edes tiedä oletko perheellinen vai et :)

En nyt liikoja tuolle miehellä viestejä kirjoittaisi, ainakaan just tähän avioerovaiheeseen.. Mutta kyllä minäkin ymmärrän tuon "Kiitos ja hyvää jatkoa Sinulle", niin että tuskin hän sillä mitään erityistä tarkoitti ts.kieltäisi olemasta yhteydessä vaan ehkä noin kirjoitti, jos olette muutenkin olleet vähemmän tekemisissä..

:O Ookei, tähän ketjuun voinen sitten mainita, että kyllä mä toivottelen usein kavereilleni spostitse mukavaa syksyn/kesän/ties minkä jatkoa. Samat hommat yv:issä, joita palstan kautta olen lähetellyt. Että huom vaan teille, jotka olette kanssani yv:tä vaihtaneet ja satutte tämän lukemaan: mun toivotukseni eivät tarkoita sitä, ettei minuun saa olla yhteydessä. Ne ovat mulle vaan sellaisia "loppukaneetteja", kohteliaita lopetuksia.

Onneksi eivät ole kaverit kaikonneet, jos kerran noita lausahduksia tuolla tavoin tulkitaan! :D

Itse kyllä usein toivotan hyvää jatkoa tms viestin lopussa, mutta eipä ole juolahtanut pieneen mieleenikään et joku ymmärtäis sen noin : /
Kamalaa kun nykysin ei voi enään olla kohtelias ilma että etsitään niitä piilomerkityksiä....

Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;22016300:
Itse kyllä usein toivotan hyvää jatkoa tms viestin lopussa, mutta eipä ole juolahtanut pieneen mieleenikään et joku ymmärtäis sen noin : /
Kamalaa kun nykysin ei voi enään olla kohtelias ilma että etsitään niitä piilomerkityksiä....

Olimme aikoinaan poliisin puhallusratsiassa, oli juhannus ja kuuma päivä. Mies puhalsi ja mittari näytti nollaa, poliisi sanoi "kiitos ja hyvää päivän jatkoa". Mies vastasi automaattisesti "kiitos samoin" ... poliisi katsoi pistävästi =)

[QUOTE="vieras";22016346]Olimme aikoinaan poliisin puhallusratsiassa, oli juhannus ja kuuma päivä. Mies puhalsi ja mittari näytti nollaa, poliisi sanoi "kiitos ja hyvää päivän jatkoa". Mies vastasi automaattisesti "kiitos samoin" ... poliisi katsoi pistävästi =)[/QUOTE]

jos sillä on ollu huono päivä...poliisilla siis... ei tuossa mitään ollu

Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;22016300:

peesi tähän. mäkin käytän paljon tota hyvää loppukesän jatkoa, vaikka mun tarkoitus on olla yhteydessä henkilööön vaikkapa taas viikon päästä. ehkä siks mun kaverit onki kaikonneet, jos ihmiset tulkitsee niin ihmeellisesti asioita

No onhan siinä nyt vinha ero, pistääkö ne syksynjatkot jonkun yhteistyökumppanin tai "oikean" kaverin spostin loppuun, vai jonkun jonka kanssa ei ole tekemisissä oikeastaan ollenkaan. Itsekin toivottelen työsähköpostien lopussa mitä milloinkin, sesongin ja ajankohdan mukaan, mutta tuskin kukaan vastaanottajista on sitä koskaan ymmärtänyt niin, ettei tartte enää vastata ikinä mitään, tai ainakaan ennen talvea.. :-D Toisaalta hengailin joskus hetken eräällä deittipalstalla, ja siellä kyseisen tyyppinen toivotus kyllä tarkoitti = ei kiinnosta, etiäppäin.

Eli ap:n tapauksessa en kyllä ihan heti olisi keskustelua jatkamassa. Mutta mikäs tuota estääkään..

peesi tähän. mäkin käytän paljon tota hyvää loppukesän jatkoa, vaikka mun tarkoitus on olla yhteydessä henkilööön vaikkapa taas viikon päästä. ehkä siks mun kaverit onki kaikonneet, jos ihmiset tulkitsee niin ihmeellisesti asioita
Varmaankin ihan kaikki tekevät tulkintoja puhutusta ja kirjoitetusta, huomaahan sen täälläkin. Ei kai erilainen tulkinta automaattisesti ole väärä tai ihmeellinen, se on vaan erilainen.:)

Toi viesti tarkoitti nyt sitä, että sinulla on ollut jotain muutakin miehen kanssa kuin ihan vaan kiitti moi -välit ja nyt mies on saanut ihan kunnolla siipeensä eikä tässä kohtaa halua sutinaa ja sinut näkee vain sellaisena sutina-juttuna. Että tätä toi tarkoittaa, nyt pieni back off ja myöhemmin sitten joskus jotain muuta.

Toi viesti tarkoitti nyt sitä, että sinulla on ollut jotain muutakin miehen kanssa kuin ihan vaan kiitti moi -välit ja nyt mies on saanut ihan kunnolla siipeensä eikä tässä kohtaa halua sutinaa ja sinut näkee vain sellaisena sutina-juttuna. Että tätä toi tarkoittaa, nyt pieni back off ja myöhemmin sitten joskus jotain muuta.

En vaan jotenkaan jaksa uskoa, että miehen puolelta siinä olis (ollut edes) mitään sutinaa.

[QUOTE="The Maiden";22015250]Keittionoita ymmärsi nyt viestisi väärin, luulee, että mies kirjoitti tuon "älä ota yhteyttä"- lauseen.[/QUOTE]
Noups. Tajusin kyllä, että tuo oli ap:n tulkinta asiasta. Ja niin se on minunkin tulkintani. Eli ei nyt ainakaan syksyn aikana pidä ottaa yhteyttä ja mieluummin odottaa muutenkin, että mies ottaa yhteyttä, jos on ottaakseen.

Yhteistyössä