kiinteytymisapuja kaivataan!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mintsiu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mintsiu

Vieras
Toinen raskaus loppusuoralla ( rv38 ) ja haluaisin näin jo etukäteen vinkkejä miten tämän raskausmahan saisi edes jonkunmoiseen kuntoon synnytyksen jälkeen. Raskausarpia on alamahalla jonkin verran ja vielä kerkee lisää tulla,että miten sen ylimääräisen raskausarpisen nahan sais kiinteämmäksi kun sen aika joskus koittaa? Vai saako sitä? Mitä kannattaisi tehdä ja koska voi aloittaa? Olisin erittäin kiitollinen kaikista mahdollisista vinkeistä jotka edes jotenkin tehoaisi.
 

Yhteistyössä