Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Jos kieltää, niin mä joudun helvettiin :saint:
ootko sä uskovainen?
Arvaa kaks kertaa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Jos kieltää, niin mä joudun helvettiin :saint:
ootko sä uskovainen?
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Jos kieltää, niin mä joudun helvettiin :saint:
ootko sä uskovainen?
Arvaa kaks kertaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Jos kieltää, niin mä joudun helvettiin :saint:
ootko sä uskovainen?
Arvaa kaks kertaa![]()
No eka arvaus on että et. mutta ihmettelen jos sä sitten helvettiä pelkäät. tai edes vastaat tällaseen ketjuun?
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ai puhuteltiin? Lukisit Raamattusi vähän tarkemmin!Alkuperäinen kirjoittaja jap:Ja tästä häntä puhuteltiinAlkuperäinen kirjoittaja jap:Mutta Onan tiesi, ettei lasta pidettäisi hänen omanaan, ja aina kun hän makasi kälynsä kanssa, hän antoi siemenensä mennä maahan, ettei antaisi jälke- läisiä veljelleen. Moos.38:9
Tässä on kyse lapsen siittämisestä, ei masturboinnista, ja seuraus oli vallan muuta kuin puhuttelu...
8 Silloin Juuda sanoi Onanille: "Makaa veljesi lesken kanssa, täytä velvollisuutesi hänen lankonaan ja herätä eloon veljesi suku." [5. Moos. 25:5; Ruut 4:5; Mark. 12:19]
9 Mutta Onan tiesi, ettei lasta pidettäisi hänen omanaan, ja aina kun hän makasi kälynsä kanssa, hän antoi siemenensä mennä maahan, ettei antaisi jälke- läisiä veljelleen.
10 Herran silmissä hänen tekonsa oli paha, ja siksi Herra antoi hänenkin kuolla.
tässähän oikeastaan kiellettään keskeytetty yhdyntä ehkäisymuotona, mun käsityksen mukaan.
Mä olen ollut -80 luvulta asti hellari, ikinä en ole tuollaisia varoituksia kuullut.Alkuperäinen kirjoittaja mun nuoruudessani:90-luvulla helluntaiseurakunnassa nuoria varoiteltiin itsetyydytyksen synnistä ja rukoiltiin heille voimia kestää tämä kiusaus.
Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:helluntai seurakuntaan kuuöun ja tietääkseni sen kieltää...
en kyllä muista raamatun paikkaa :ashamed:
itse en moista ole koskaan kokeillutkaan mies on aivan hyvin piisannut tarpeiseeni![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mitäh...:Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:helluntai seurakuntaan kuuöun ja tietääkseni sen kieltää...
en kyllä muista raamatun paikkaa :ashamed:
itse en moista ole koskaan kokeillutkaan mies on aivan hyvin piisannut tarpeiseeni![]()
Häh, eikö joka nainen ole kokeillut???
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ai puhuteltiin? Lukisit Raamattusi vähän tarkemmin!Alkuperäinen kirjoittaja jap:Ja tästä häntä puhuteltiinAlkuperäinen kirjoittaja jap:Mutta Onan tiesi, ettei lasta pidettäisi hänen omanaan, ja aina kun hän makasi kälynsä kanssa, hän antoi siemenensä mennä maahan, ettei antaisi jälke- läisiä veljelleen. Moos.38:9
Tässä on kyse lapsen siittämisestä, ei masturboinnista, ja seuraus oli vallan muuta kuin puhuttelu...
8 Silloin Juuda sanoi Onanille: "Makaa veljesi lesken kanssa, täytä velvollisuutesi hänen lankonaan ja herätä eloon veljesi suku." [5. Moos. 25:5; Ruut 4:5; Mark. 12:19]
9 Mutta Onan tiesi, ettei lasta pidettäisi hänen omanaan, ja aina kun hän makasi kälynsä kanssa, hän antoi siemenensä mennä maahan, ettei antaisi jälke- läisiä veljelleen.
10 Herran silmissä hänen tekonsa oli paha, ja siksi Herra antoi hänenkin kuolla.
tässähän oikeastaan kiellettään keskeytetty yhdyntä ehkäisymuotona, mun käsityksen mukaan.