Paljonko olette Helsinkiläiset saaneet lainaa kun toinen opiskelee ja toinen tienaa 3200e?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hki

Vieras
En ole hakemassa, mutta väiteltiin tästä ystävän kanssa, ja hän oli sitä mieltä että asuntolainan saa jo noilla, vaikka kyseessä tosiaan Helsingin asunnot. :O
Ja kyseesä oli siis minun ja mieheni tulot, kun sanoin että odotetaan 4vuotta että voidaan ottaa laina, kun sillon vasta valmistun ja alan tienaamaan hyvin. Tällä hetkellä minulla ei siis tuloja, olen äitiyslomalla ja lähden opiskelemaan, vakipaikka on, mutta vain tarjoilijana.

Hän sanoi että on tyhmää odottaa jos nytkin saataisiin laina, ja mä olen sitä mieltä että ei kummoista lainaa noilla saatais. :D

Mielenkiinnosta nyt kyselen...

Luulen että miehen tulot olivat tota luokkaa kun otettiin asuntolaina, minä vielä opiskelin. Lainaa otettiin reilut 200 000€.
Pankin tiedossa kuitenkin oli että valmistun alle vuoden sisään ja tulot vähintäänkin tuplaantuisivat, missään nimessä en kolmen tonnin tuloilla lähtisi makselemaan pitempää aikaa tuollaista lainaa.

Niin ja perusteli myös sillä että vaikuttaa kun teen määräaikaisesti kesäsin töitä?? :O
Mutta eikös lainoihin vaikuta vain valituiset tulot? Sillonkin tienaan vain 1600e/kk

Niin ja perusteli myös sillä että vaikuttaa kun teen määräaikaisesti kesäsin töitä?? :O
Mutta eikös lainoihin vaikuta vain vakituiset tulot? Sillonkin tienaan vain 1600e/kk

[QUOTE="a.p";23490591]Niin ja perusteli myös sillä että vaikuttaa kun teen määräaikaisesti kesäsin töitä?? :O
Mutta eikös lainoihin vaikuta vain vakituiset tulot? Sillonkin tienaan vain 1600e/kk[/QUOTE]

Oho korjaus tulikin noin.

Yhteistyössä