V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ev:Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Alkuperäinen kirjoittaja punkmamma:Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Alkuperäinen kirjoittaja punkmamma:toivottavasti sulla ei ole lapsia eikä tule. minun lapsi saa omien mummojensa seurassa olla avoin, ei tarvitse teeskennellä mitään näkymätöntä. Mun lapsi tuntee omat mummonsa ja toisin päin.
Entä kun lapsesi sanoo kylässä olevalle että voisko jo lähteä kun isi lupas *jotain* kun olet lähtenyt. Onko hän mielestäsi silloin ihanan avoin?
miksi ei lapsi voisi sanoa noin?
Oletko kuullut hyvistä käytöstavoista ja kasvatuksesta?
te käyttäydytte nyt ihan kuin se lapsi olisi sanonut jotain ihan tosi kamalan loukkaavaa. herranjestas...
No kyllä mua ainakin loukkaisi käsky lähteä kotiin ihan siinä missä joku haistattelukin. Lopputulos sama: tunne siitä, ettei ole toivottu vieras. Ei tuollainen käytös hyvältä tunnu kenestäkään.
Ja jos on sanottu, että lopeta jankuttaminen tai et pääse pelaamaan ollenkaan, niin jos lapsi ei siihen älyä lopettaa, niin musta on vähintäänkin kohtuullista sitten pitää myös kiinni annetusta rangaistuksesta. Ei kai se lapsi muuten jatkossakaan tajua, että jos vanhemmat jotain sanoo, niin ne on kanssa tosissaan.