***Kevyempänä kesään*** tammikuu -10

ma-mi
Pituus: 154 cm
Aloituspaino: 69,4kg
Tavoitepaino: 66/63/59
Paino nyt: 67,9kg
Pudotettu yht: -1,5kg
Viikkopudotus: - 0,4kg

Parempi -0,4kg kuin ei mitään, mutta silti sapettaa. Itseäni saan syyttää ja mahdottoman huonoa itsekuria. Mutta en lannistu en, täältä noustaan. Tai siis mieli nousee ja paino laskee. Onhan -1,5kg kahdessa viikossa ihan ok. Mitä hitaammin lähtee, sen paremmin pysyy IKUISESTI poissa. =)
 
Höh täällä on tullu vähän takapakkia mutta ihan itse oon saanu aikaseks... oon ruennu taas harrastamaan törkeen myöhään valvomista ja sit aamulla oon ihan kuollu ja sit on pakko saada jotain herkkua sillä verukkeella kun on niin kurjaa kun väsyttää! :attn: eli siis jätskiä ja tiikerikakku ja puolikas pitsa ainakin menny tällä viikolla... nyt otan itteenii niskasta kiinni ja menen tänään ajoissa nukkumaan! minäkin siis harrastan tunnesyöpöttelyä :ashamed:
Pituus: 164 cm
Aloituspaino: 78,5 kg
Tavoitepaino: 60 kg
Paino nyt: 75,8 kg
Pudotettu yht: -2,7 kg
Viikkopudotus: + 0,4 kg
 
No niin, tuomion vuoro, eli +0,6kg. Huoh :(

Tän viikon nyt kattelin, ett teen lihastreeniä ja syön tavalliseen tapaan, mut näin kävi, joten edessä on siis siirtyminen taas kevytjuustoon(olisko tänään Edam9% vuoro)ja joku kevytlevite. Nyt ku ollu Oltermannin normi ja Oivariini, ett ei ihan kevyimmästä päästä. Ja muutenki ollaan suosittu ruuissa kermaa ja smetanaa, ni sovittiin ett täs perheessä syödään kermaruokaa vaan vkl ja sillonki saitä 4%vesikermaa. Katsotaan mitä sit ens viikolla vaaka näyttää. Toivottavasti miinusta;)

Pitäis varmaan merkata syömisiäki Kalorilaskuriin, ni sais jonku käsityksen mitä syö päivän mittaan.

Toivotaan, ett muilla viikonloppu alkaa kevyempänä ku viime vkl:)
 
nöpö
Pituus: 158cm
Aloituspaino: 86,8kg
Tavoitepaino: 70kg
Paino nyt: 84,3
Pudotettu yht: 2,5kg
Viikkopudotus: -1,2kg

Että tällästä =) Täytyy sanoa että ihan olen tyytyväinen viikon tulokseen, muutama vakava sortuminen kun on tullut. Vaan tästä on mukava aloittaa uusi viikko =)
 
outokumpu
Pituus: 161cm
Aloituspaino: 75,9kg
Tavoitepaino: aluksi alle 7-kympin
Paino nyt: 75,2 kg
Pudotettu yht: 0,7kg
Viikkopudotus: +0,7kg

No niin sitä saa mitä tilaa....mut tästä jatketaan eteenpäin sitkeästi :whistle: :whistle:
Eilen jo pysyin pisteissä ja tänään pyritään samaan :eek:
Luumut ei tehonnu :D vatta kova ku kivi mutta pieruja sentään tulee :LOL: :LOL:
ma-mi kiitti ohjeesta täytyypi kokeilla, siis puuroa. Tota peräruisketta vasta ihan viimeses hädäs :LOL:

Mutta eikun tsemppiä kaikille jatkoon, ittee taas hirvittää tuo viikonloppu, sillon tulee nautittua myös se siideri :ashamed:
 
Pituus: 170cm
Aloituspaino: 79 kg
Tavoitepaino: 65 kg
Paino nyt: 78kg
Pudotettu yht:1kg
Viikkopudotus: 0,2 kg


Lapsi edelleen sairaalassa, syöminen täysin sairaala-automaatin varassa. Yövuorot loppuivat juuri, 6vrk:ta ja noin 3h unta per vuorokausi. Voipi vaikuttaa tähänkin painoo, mene ja tiedä.
 
Huh, muillakin ollut huono viikko painonpudotuksessa :)
Pituus: 160 cm
Aloituspaino: 84,6kg
Tavoitepaino 60 kg
Paino nyt: 82,8 kg
Pudotettu yht: 1,8 kg
Viikko pudotus: 0,2 kg

Ooon vähän lipsunu syömisissä tällä viikolla, mutta toisaalta kahtena päivänä oon luistellut 10km, yhtenä 5km ja yhden kerran käynyt tanssitunnilla... No uudella innolla uutta viikkoa kohti :D
 
oli pakko käyä tänäänki puntarilla. tänä aamuna näytti paremmin...laitan nyt tännekki

justiina83
pituus 154
tavoitepaino 55
paino nyt 67
pudotettu yht -1
viikkopudotus -0,5

onneks lähin eilen sitkeenä hiihtään ja pysyin syömisieni kanssa myös ruodussa
 
Olen kyllä ylpiä itsestäni! Toivottavasti tämä jatkuu!
Ystävät olivat yäkylässä ja silloin tulee yleensä syötyä kaikenlaista ja joskus maistella siideriäkin, mutta nyt ei mitään ylimääräistä! Kuuri piti jopa aamupalapöydässäkin, jossa meinasin "sortua" ruisleipään, mutta leivoinkin sitten itselleni karppileipää. :saint:
Kumpa tämä jatkuisikin näin helposti!

Tsemppiä kaikille, joilla oli nousua! EI SAA LANNISTUA! EIKÄ LUOVUTTAA!

Joku kysyi karppiruoan syönnistä.
Jos karppaa "oikeilla kaavoilla", niin on tietyt määrät, mitä kukin syö hiilareita, protskuja ym. päivässä. Mie en erikseen laske mitään. Tietoisesti yritän välttää kaikkea hiilihydraattista ja suosia vähähiilari -tuotteita. Karppiohjeilla tehtyjä ruokia sa siis syödä siinä suhteessa, missä itselleen "sallii" hiilarien ym. määrän. Paremmin en osaa, enkä halua opastaa, koska menen itse täysin soveltamalla. Jos kiinnostaa, tutustukaa lisää: www.karppaus.info.
 
Moi!
Vieläkö mahtuis mukaan?Oon menossa kesäkuussa naimisiin ja kiloja pitäs saada karistettuu siihen mennes ja tsemppausta tarviin =)
Laitan varmuudeksi tietoni tänne jos satun pääsee mukaan porukkaan...

Pituus 158 cm
Paino nyt 69,9 kg
Tavoitepaino 58 kg
Punnituspäivä keskiviikkoisin
 
Huomasinpa, ett olis jättäny tuon merkinnän vähä vaiheeseen, mut tästä eteenpäin laitan selkeästi muutokset, ni ketjun päivittäjän on helpompi päivittää tiedot.

Kyllä tää tästä, musta tuntuu. Ikäväähän se on ottaa plussia vaakaan, mut pitihän sitä saada herätys;)

Alkutavotteena aattelin pitää itelle, ett paino olis 65kg maaliskuun ekalla viikolla. Sit nuo "loput" 5kg juhannukseen mennessä. Tällanen kevyt alku ihan siitä syystä, ett oon sellanen kausilaihuttelija, ett aina välillä pitää saada herätys plussien merkeissä.

Vaikka 62kg onki sellanen "mun paino" ett se jälkeen pudotus on sitkeetä, mut se on sit se ajan murhe:)

Josko menis taas syömään. Mukavaa viikon alkua kaikille:)
 
Heipat!

Tuli mieleen ketjua lukiessa, että onko teillä joku tietty paino, minkä ALLE on vaikea päästä tai mihin aina jumahtaa? Mulla on niinkin tarkka lukema kuin 63,8kg. Ennen ja jälkeen raskauden vaaka näytti nuo lukemat vaikka mitä olisin tehnyt. Nyt on tarkoitus "selättää" tuo maaginen lukema.

Tänään oon herkutellut vaniljajädellä - pisteissä pysyen. Maha on ollut kipeä (ärtynyt mahalaukku) joten hyvin on päivä menny syömisten kanssa. Maha ei kestä jatkuvaa napostelua vaan ruoka-ajat on tiukat.

Ja huomenna karkkipäivä - taas. :ashamed:
 
Minä olin eilen viettämässä tyttöjen iltaa ja tottakai piti muutama sitten ottaa... Piti semmosta kysellä et te joilla on vauva niin mitä kaikkee liikuntaa harrastatte jos ei aina pääse ilman vauvaa? Perus vaunulenkki tietysti mutta muita ideoita?
 
Mae
Bridezilla tervetuloa :)

Mä oon ollu ihan huonovointinen viime to asti, nyt on vasta löytynyt se energia, joka pitäisi löytyä jo 5 päivän jälkeen xtravaganza täysvauhdin jälkeen. Mä juon n. 3-4 litraa päivässä vettä, nyt vaihdoin osan vichyyn ja aloin syömään rautaa (mulla laitettu kierukka heinäkuun alussa ja edelleen tiputtelee/vuotaa enemmän tai vähemmän joka päivä |O )

Eilen kävin spinningissä ja tein vielä punttitreenin päälle. Sen jälkeen naureskelin itsekseni, että aika hurjaa, kun "syö" n. 500kcal päivässä ja jo tuo spinning vei multa 630kcal+sitten se punttitreeni päälle. Pitäis kyllä läskit lähteä. Ja onhan ne lähtenytkin. -7,5kg joulusta (kotivaa'alla) ja 7cm vyötäröstä :D

Tsemppiä vaan kaikille tähän viikkoon ja pidetään ryhmä kasassa ja lisääkin mahtuu joukkoon.
 
Kivasti ottanu tuulta purjeisiin tää touhu. Herkkuhimoki on tipotiessään(mulle toimii tällanen sillon tällön vähän, totaalikieltäytyminen aiheuttaa ongelmia;))

Itellä on tuo 62kg aika tarkkaa sellanen keikkumispaino, ett alle ei mee niinkää helpolla. Mut jos se olis historiaa :D

Ite oon tykänny noista tv2 jumpista. Niillä saa hien pintaan ja voi jumpata kotonaan koska itelle sopii parhaiten:)

Nyt jo vähä kiire, joten :wave:
 
Juu munki puolesta kaikille uusille TERVETULOA!!!! Eipä ainakaan ketju "kuivu kasaan" kun saadaan uutta verta kehiin =)

Nyt alkaa taas mieli olla positiivisella puolella, vkonloppunakaan en repsahdellu :saint: :saint: , jopa kieltäydyin geisha-tuutista ku pisteet oli täynnä :eek: :eek:
Juoda oon yrittäny ja vessas saa hypätä :kieh: :kieh:
Liikunta jää kyllä multa väliin, jos joku rako olis et kerkeis niin tyttö olis lähdös mukaan ja sittehän lenkit menee leikin puolelle :whistle: :whistle: mutta jos pisteillä tulee jonkinmoista tulosta nii se riittää :D

Mutta täytyy mennä :wave: :wave:
 
Eilen pääsin lopulta lenkille. Puolen tunnin jälkeen iski migreeni. :| Äkkiä kotiin, lääkettä nassuun ja nukkumaan. Ennen sitä ehdin tekeen onnex hiukan kyykkyjä. Nyt on ainakin jalat kipiät. :whistle:
Nyt onkin hikoilu kielletty hetken, kun tänään kävin ottamassa tatuoinnin. Ruokailut pysyneet suht rajoissaan, hiukan ruisleipää tänää napsasin. :whistle:

Ja mahtavaa Mae! =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mae:
Pitäis kyllä läskit lähteä. Ja onhan ne lähtenytkin. -7,5kg joulusta (kotivaa'alla) ja 7cm vyötäröstä :D
:eek: :eek: Melkosesti! Ei oo heittäny säästölle, vaik nuin niukasti syöt+liikut hurjasti? Ite varmaan nääntyisin tuolla kcal määrällä, mikä johtais lopulta hurjaan tankkaamiseen.
 
huomenia kaikille =) täällä oma laihdutusprosessi käynnissä tuolla samantyyppisessä pinossa (kymppi pois kesäksi vai miten se oli...) ja kun tumpelona koetin sinne meidän tietoja laittaa niin eipä meinannu tulla mitään. JOten, lainasin tuota teidän ilmoitustapaa ton painon suhteen...toivottavasti ette pahastu, mutta mie itse en osannu....toki sen tuolla muistin mainitakkin...tsemppiä kaikille painon kanssa, ja tervetuloa kommentoimaan...=) ajattelin silloin että teillä täällä jo niin hyvä poppoo ja niin hyvässä vauhdissa että siksi aloittelimma tonne tuon toisen pinon =) ja eikun uuteen aamuun...
 
huomenia kaikille =) täällä oma laihdutusprosessi käynnissä tuolla samantyyppisessä pinossa (kymppi pois kesäksi vai miten se oli...) ja kun tumpelona koetin sinne meidän tietoja laittaa niin eipä meinannu tulla mitään. JOten, lainasin tuota teidän ilmoitustapaa ton painon suhteen...toivottavasti ette pahastu, mutta mie itse en osannu....toki sen tuolla muistin mainitakkin...tsemppiä kaikille painon kanssa, ja tervetuloa kommentoimaan...=) ajattelin silloin että teillä täällä jo niin hyvä poppoo ja niin hyvässä vauhdissa että siksi aloittelimma tonne tuon toisen pinon =) ja eikun uuteen aamuun...
 

Yhteistyössä