:attn: :attn: Seuraa valitusta, lukekoon ken haluaa... :headwall: :headwall:
Siis mulla on TAAAAAS mopo karkuteillä, tää viikko menny sit niin penkin alle ku olla voi |O |O
No eka lauantaina anoppilas herkuttelemas ja neiti piti karkkipäivää niin äiskä siin samalla, aattelin et seuraava punnitus vasta viikon päästä...et kyllä ny voi herkutella :headwall: :headwall:
No alkuviikko läx hyvin käyntii, ainaki maanantai mut sitte tiistaina alko syömingit olla mitä sattuu :kieh: Aina aamusin oon alottanu reippaasti, aamupala ja paaaljon juotavaa :x mut mikä kumma kun se jonkin hyvän himo iskee nii sit kollataan kaapit läpi ja mitä löydetään se syödään :ashamed: :ashamed: No tytön karkeista oon pitäny näppini erossa (hyvä minä ) mut sit keksiä, piparkakkutalon karkit(öhöm!) yms.... Ja kun huomaa et on tullu syötyä pisteet täyteen jo ennen iltapäivää sitä menettää kontrollin kokonaan ja "syödään sitte kunnolla koko ilta"-meininki alkaa ja syödään normi iltapalat vaikkei olis niin nälkäkään....Voi P***** suoraan sanottuna, kaupastakaan en mielestäni oo hirveesti mitään hyvää tuonu.
Mut aatelkaa...tytön synttäreille tein papalle gluteenittoman kääretortun ja siihen päälle pantii tota purkista pursotettavaa kermaa, no eihän siinä vielä mitään...onnex annoin tortun vaarin mukaan mut kun mä täälä kaappeja nuohosin löysin ton kermapöntön ja eiku suoraan purkista suuhun vaan
välillä pullan päälle tai sit ilman :ashamed: :ashamed:
Ja sit noi alapään jutut
eipä oo tarvinnu pöntöllä käydä koko viikolla, mikä ihmeen jumi sit lieneekää
Taitaa koko pönttö räjähtää ku lastia alkaa tulla. Tänää jo epätoivosena laitoin luumuja likoomaan ja aion ne napata suuhuni ku ovat pehmenneet..en halua koko alapään räjähtävän pöntön mukana
No aamulla käväsin puntasillaki ja taitaa olla lukemat huomenna aikaslailla huonoja, ainaki plus merkki on numeroiden edessä, että se tästä hyvästä alusta, ei ees 75 alle taida päästä. No tästä kuopasta on vaan yritettävä ylös, ja toivottava parempaa itsekuria ja rakastettava itteensä semmosena ku tällä hetkellä on vaikka itseinho on ny tooosi voimakkaana pinnas :'(
Sorry täski valitukses tais mopo karata käsistä ku tämmönen romaani tuli, mut pakko jonnekki saada purkaa tunteitaan, josko vaikka helpottas :heart:
Lykkyä tykö kaikille huomiseksi =)