Kevätjuhlista..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Malai
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Malai

Jäsen
04.01.2005
969
0
16
Meillä uusperhe jossa asuu minä ,ukkoni,lapsi mun ed.suhteesta ja lapsi ukon ed.suhteesta.. Siis tämä ukon lapsi asuu myös meillä ihan vaikituiseen mutta tapaa äitiään.. Äidilla mielenterveys ongelmia jonka takia lapsi aikanaan erossa annettu isälle

Meidän lapset käyvät samaa päiväkotia ja nyt on tiedossa pk ryhmien yhteiset kevätjuhlat. Ukon eksä laittanut jo tarpeeksi ajoissa tekstiviestin mulle et minä en saa koskea saati komentaa lasta hänen ollessa vieressä.. =)

Miten teillä muilla onnistuu nämä tilanteet? Mä annan eksälle rauhan tässä tilanteessa mut säälin tässä lasta.. :(

Meidät on kerran kutsuttu miehen pojan joulujuhliin niin menimme eri puolelle salia kuin äiti mutta teillä tietysti eriasia kun lapset samassa hoitopaikassa- kieltämättä kinkkinen tilanne ja kun lapset on niin pieniä ettei itsekseen mene juhlassa. Meillä poka on niin iso että itseksekseen kävi meidän luona moikkaamassa.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2005 klo 09:41 Malai kirjoitti:
Meillä uusperhe jossa asuu minä ,ukkoni,lapsi mun ed.suhteesta ja lapsi ukon ed.suhteesta.. Siis tämä ukon lapsi asuu myös meillä ihan vaikituiseen mutta tapaa äitiään.. Äidilla mielenterveys ongelmia jonka takia lapsi aikanaan erossa annettu isälle

Meidän lapset käyvät samaa päiväkotia ja nyt on tiedossa pk ryhmien yhteiset kevätjuhlat. Ukon eksä laittanut jo tarpeeksi ajoissa tekstiviestin mulle et minä en saa koskea saati komentaa lasta hänen ollessa vieressä.. =)

Miten teillä muilla onnistuu nämä tilanteet? Mä annan eksälle rauhan tässä tilanteessa mut säälin tässä lasta.. :(
Sano sille exälle että lapsi asuu sinun luonasi ja sinä kasvatat,komennat ja kosket jos sinua huvittaa.

Yhteistyössä