Kevätaurinko!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aaban
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aaban

Aktiivinen jäsen
28.04.2007
15 476
0
36
Viitsisitkö neuvoa, miten tuo noiden hymiöiden teko, joissa teksti mukana onnistuu? En saanut niitä otettua mitenkään meseen... Siis pääsin kyllä siihen saakka, että kirjoitin hymiöön oman tekstin ja tallensin sen, mutta sitten hymiön luominen meseen ei onnistu. :headwall:
 

Yhteistyössä