Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

Hilipati eipä muutosta entiseen ole tapahtunut. Tänään viimeksi testi negaa ja tädistä ei tietoakaan. :'( Ei tässä varmastikaan raskaana olla, täti vaan on kadonnut jonnekin...

Kuinka kauan sitä mahdollisesti pitäsi tätiä rauhassa odotella? Koska voisi ottaa jonnekin yhteyttä tms. että saisi homman taas jotenkin haltuun?

Kiukuttaa ja harmittaa kun ei homma etene. Mieskin lähtee kuukauden päästä toiselle paikkakunnalle, ja nyt menetetään tämä viimeinen kunnon mahdollisuus tärppiin, kun jumitetaan tässä samassa tilassa!

:kieh:

mie soittelin sillon gynekologille ku mun täti oli 2 viikkoa myöhässä enkä raskaana olu niin gyne sano että pitää odotella 2 kuukautta ennen ku rupeevat tekemään tutkimuksia.. :x .. no sieltähän se täti sit pian tulikin sen soiton jälkeen mut olis tosiaan tuskaista odotella 2 kuukautta.. olen kyl kuullu että jotkut ei ole saanu positiivista tulosta kotiraskaus testeistä mut sit verikoe on positiivisen tuloksen antanu.. kannattaisko sun kuitenki käydä viel verikokeessa?

Mullakaan ei ole vielä tätiä kuulunut...tosin eihän mulla ole vasta kun päivän menkat myöhässä mut silti...tissit on arat ja limaa tulee vieläkin...ja välillä nippailoo mahasta jolloin het taas luulee et täti tulee...mut ei tuukkaa..testailemaan en viitti turhaan vielä ruveta, jos oottais vielä muutaman päivän...mulla on myös aina niin että maha on n.2-3 ennen menkkoja tosi kipeä, mut nyt ei oo ollu..eka kerta kun näin päin... mut eipä tohdi vielä liikoja aatella ettei tuu taas pettymyksiä.. :/

heippa kaikki :wave:
bumba tiedän tuon kiukutuksen kun menkat ei tuu, omaa kokemusta silloin kun lopetin pillerit niin muutamat menkat tuli ajallaan, ja sit monen kuukauden tauko. maha turpos aivan valtavasti, ja turvotti joka paikkaa. Lääkärissä sanottiin vaan et ihan normaalia, ei muuta.. kyllä teki mieli sillon vedellä sitä lääkäriä korville. Ymmärrän tuskan.. :kieh: Toivotaan et alkaa sulla ne menkat pian.

piksu hyvältä kuulostaa :) plussapuhuri sinne!! Kateellisena täällä luen kun olet noin kärsivällinen. Itsekin olen nyt sitä mieltä etten tässä kierrossa turhia hötkyile, enkä varmasti testaa ennen kuin menkat todella sen pari päivää reilusti myöhässä. Niin monta testiä tullu tehtyä tässä viime kierrossa ihan turhaan. Nyt ei ole yhtään edes hyllyssä, enkä hanki.

nea ja mouku ja muut ovistikuttelijat: mie ku tikutin pari kiertoa sitten, niin kerran siihen tikkuun tuli selvästi tummempi viiva kuin testiviiva, useina päivinä haalea viiva tai ei ollenkaan. Ja sit just sinä päivänä kun vahva viiva tuli, tulivat ne kivut vasemmalle alas. sellaista menkkamaista jomotusta.

d.b täällä elellään nyt sitä vaihetta kun pullat on leivottu ja odotellaan et kohoaako vai ei.. :) No, pääni yritän pitää viileenä.. ei siitä kyl mihinkään pääse että päivittäin se on mielessä, ja useasti. Kaikkialla niitä mahoja näkyy ja kuume on valtava. eilen taas tuli uusia uutisia et ystäväpiiriin uusi vauva. Onneksi joillakin onnistuu. :)

Onnea myös tinkatar haamusta! Siitä se viiva tummenee!

Alkuperäinen kirjoittaja aurinkoenergiaa:
Hei!
Siis se siitä taustailusta :LOL: !
No toivoisin että jos joku voisi kertoa vastauksen seuraavaan kysymykseen.
Eli mulla alkoi silloin viime ma menkat TOSI runsaina ja sitä sitten tuli 4pv ja päälle 3dl, nyt sitten oli pe-su ihan puhdasta, mutta sunnuntai iltana vuoti taas kirkasta verta. kipuja on ollu lähinnä alavatsalla viimeisestä oviksesta lähtien. ja huimausta, pahoinvointia. raskaustesti negatiivinen. ja tänään kävin lääkärillä niin otti vaan papan, ja huomenna vien pissanäytteen, että onko virtsatietulehdusta...(??)
eli vieläkin tulee tuhrua...
MITÄ TÄÄ ON? mie oon ihan että HÄH?
Lääkärikään ei osannu sanoa mittää..Gynelle pääsee vasta syyskuussa!
Kertokaa pliis...johtuuko tää vielä km...nää oli kyllä jo kolomannet menkat km jälkeen!!!

Heippa aurinkoenergia :wave:

mites pissanäytteen kans meni? Mie en osaa sua auttaa.. mut ootko saanu lääkäriltä jo vastauksia? :hug:

Minakin taalla taas ilkoittelen itsestani. Meilla ei neitti vielakaan toimi, joten hiljaista on netin kanssa. Oviksen bongasin ja kovasti yritettiin. Nyt vaan odotellaan ja katsellaan.

Onnea plussanneille. Ja onnea niille joilla jannat paivat tulossa tai meneillaan. Pidan peukkuja pystyssa.

weiss
ONNEA plussanneille! Onneksi teittiä on! Enpä usko, että olis tärppi osunnu tästäkään kierrosta :ashamed: ! Ovis on ohi, lämpöki jo noussu ja menkkakivut taas samanlaiset kun viimekierrossa, ja tulihan ne nipukatkin kipeiksi.. Jotenkin taitaa olla usko miulla hukassa ja kun tuo ukkoki oli vielä tärppi päivinä kipiänä.. No, muutama viikko pitäis ootella ja taian sitten kanssa siirtyä tuonne kesävauvoista haaveileviin.. Kuinkas Kylli ja Suikale, mitkä on olot teitillä? Jotenkin vaikiaa ajatella, että tämä ei välttämäti onnistu ikinä, kun tuo esikko tärppäs heti. Onneksi ukko jaksaa pitää toivoa ja yritystä yllä, ku mie välillä tahtosin luovuttaa, ne pettymykset sattuu niiiin paljon. Tosin, onhan niitä immeisiä, jotka on yrittäny paljon kauemmin, että ei tuo muutama kuukausi paljoa ole, mutta silti.. Mie puhkun kuitenkin plussatuulia MEILLE kaikille!!! :whistle: :whistle:

weiss eipä täällä sen kummempia oloja.. Ovis tosiaan meni jo, luulisin. tissit hiukka arat ja kauhee nälkä koko ajan. Ihan niinkuin viimeksikin tähän aikaan. Taas se viikko kun vois syödä koko ajan. Tuntuu ettei nälkä lopu ikinä. kauheeta, ja sekös sitten turvottaa!!!
Äläs nyt masennu ystäväiseni :hug: kyllähän teillä voi tästäkin kierrosta tärpätä, etkös sä sen ukon kellistänyt? Nyt sitä kuuluisaa kärsivällisyyttä taas meille. Mistähän sitä saisi? :)

Kiitos nea85 ja Kylli-täti ja muut kommenteista. Jotenkin sitä mielialat menevät ylös ja alas, eli välillä kiukuttaa "tahtoo kaiken heti" ja välillä on sellainen suvantovaihe "eipä sen nyt niin väliä, nautitaan elämästä sitten muuten".

Eli tätiä odotellaan joskus saapuvaksi. Ongelma tässä nyt vaan on se, ettei jaksaisi kuluttaa enää yhtään sidettä (tai raskaustestiä ) :LOL: Töissä kun on käytössä valkoiset housut, eikä tietoa ole koska tuo täti vierailee niin pakonomaisesti on aina varmuudeksi lykättävä aamusta tuo ohut side pöksyihin :LOL: (kiinnostaa varmaan taas kiviäkin)

Ja kaipa tässä pikkuhiljaa antaa itselleen luvan juhlia nuo kaikki kissanristiäiset perinteiseen tyyliin, (eipä ole muuten aikoihin tullut juotua tuota alkomahoolia) koska tällä hetkellä tuo ajatus raskautumisesta on aika kaukainen... :kieh:

Ehkäpä koitan pikkuhiljaa unohtaa että vauvaa tässä ollaan tekemässä, jospa aika näyttää miten meidän käy.

Painoakin ajattelin tässä nyt hyvällä omalla tunnolla lähteä tiputtamaan (tai yrittää sellaista), 10kg ylimääräistä, joten iso urakka edessä. Jospa tuo sitten paremmin tärppäisikin.

Palstailua taidan kuitenkin jatkaa, välillä taustaillen ja välillä aktiivisemmin. Eli kiva jos jaksatte pitää minut listoilla, tosin tällä hetkellä voi vaikka nuo kp:n päivittämiset lopettaa, turhaa työtä niistä vaan on.

Onnea jo plussanneille! Ja isot plussapuhallukset kaikille jännäilijöille! :flower:

-Siirtyy haaveilemaan kesävauvelista-

Bumba: Kyl mie siut listalla piän, en viitsi ruveta tiputtelee, koska siinähän se samalla menee kuin muutkin! Et sie oo riesax, kuten ei kukaan muukaan ole :hug: . Jos vain itse käyt ilmoittelemas, jos täti tulee vierailulle?

Itse olen tänään menny pyöräl töihi ja kotio (koko viikon itse asiassa. hyvä minä).. ja sitten käytin koiruliinia kahdella pienellä lenkillä ja illemmalla pidemmällä lenkillä ja viel steppailin 15 minuuttia!

Iltalenkillä älysin, että enhän mie oo syöny mitää karamellejakaan viime viiko n tiistain jälkeen! Ajatella, karkkilakko sujunut ihan huomaamatta :whistle: .. Jospa sitä painoa sais tiputettua jonkin verran..

Ihanaa, ku eilisestä päivästä lähtien menkat o vain tiputellu. Ja ihan vain pikkuhousun suojilla on saanut olla.. Joo joo.. Tiedetään, ketään ei kiinnosta, mutta tekemisen puute on. Jospa sitä pikku hiljaa pääsis pupuilee.

Plussatuulia kaikille! :whistle:

Perjantai 24.8.2007

*Esikoisesta Haaveilevat*

Tinttara84............kp. 7/16-29.....................yk. 54
Tähtisilmä79.........kp. 10/36........................yk. 7
Rhino...................kp. 11/27-28...................yk. 3
Hilipati..................kp. 14/27-35...................yk. 5
Sydänkäpynen......kp. 14/30........................yk. 2
Kylli-täti................kp. 15/25-29..................yk. 6
Suikale..................kp. 15/26-29..................yk. 4
nea85...................kp. 16/28.......................yk. 3
katrinainen.............kp. 17/28-31.................yk. 2
mouku80..............kp. 19/24-41..................yk. 4
Kaa.......................kp. 19/28......................yk. 1
rina82...................kp. 19/??.......................yk. 28
wind.....................kp. 26/30-40..................yk. 2
piksu....................kp. 31/28-29..................yk. 3
gataa...................kp. 35/(24)31-39.............yk. 6
Diarmuid.............kp. 41/35-40....................yk.2
Bumba................kp. 49/31-34 ...................yk. 3

* Toista toivovat *

Pixie.....................kp. 15/24...........................yk. 3
Caffee81...............kp. 15/28...........................yk. 6
äippä67.................kp. 15/28-32.....................yk. 8
Vilinäiti..................kp. 16/36..........................yk. 16
balou....................kp. 17/19..........................yk. 1
weiss....................kp. 17/27-30.....................yk. 3
miiskamuuska........kp. 17/28..........................yk. 1
sinuhe..................kp. 21/27..........................yk. 2
Summer81............kp. 22/28..........................yk. 3
Äityli -84...............kp. 24/31-40.....................yk. 12
buffo....................kp. 30/30..........................yk. 9
Poni06..................kp. 31/28-39.....................yk. 2
Venla-05...............kp. 33/30..........................yk. 2
Hilbert..................kp. 33/?............................yk. 1
Äippä2006............kp. 36/28..........................yk. 1

* Kolmatta kaipailevat *

Red Dragon...........kp. 5/34..............................yk. 3
Carla.....................kp. 10/25-28.......................yk. 3
aurinkoenergiaa.....kp. 12/28.............................yk. 7
singa....................kp. 19/28.............................yk. 3
jane70..................kp. 45/28.............................yk. 1
khalawah..............kp. 53/28..............................yk. 1

* Neljättä toivovat *

pikkumyy42..........kp. 13/28...........................yk. 2
äiti-1966...............kp. 23/26-30.......................yk. 6
Päppä...................kp. 24/26-30.......................yk. 5

*Viidennestä Haaveilevat*

mymmy myy........kp. 8/??............................yk. 3

*Haamuilijat*

Tinkatar (kp. 27/28)

* Plussanneet *

iida83...................................................................................12/07
Pikkueppu, Afu-82.................................................................01/0 8
Piipi79, Amalia-, Hissukka, Meillevauva, nipsuli, hannipupu.......02/08
Vauvakuumeinen, Olivia Ciba, tuittu-tilda...........................??/08
äiskä äiskä, Rhea, Papagena, Hope08, Suvitus,
Emminmamma, Nenya.........................................................03/08
mussu81, Joanna, Aina-Ilona, rakastava äiti, Mavi,
siksakki, pipar, Heikko-Peikko, Jopa73, Ellen83, pikkuvaemo,
MOLLAKKA, juuri.................................................................04/08

jees, on nyt sit pupuiltu kaikkien puolesta, :LOL: , rakas mieheni sanoi ettei enään jaksa, vaikka kumminki haluis, ollaan pupuiltu ma asti joka päivä, aamu tai ilta, ja kyllä mullaki alkaa paikat olla vähän arat...noh nyt siis vaan toivomaan että tärppi tulis...ehkä viel huomen aamulla jos mies antaa periks, hih :heart: ...sit ollaan ainaki tehty tehtävämme tältä kierolta...hihi, oon niin onnellinen, alkaa kämppäki oleen valmiiks järkätty, ens viikolla meillä alkaa loma, miehellä 2vko kesälomaa ja mulla 4vkoa kun paikka kiinni vuosihuollon takia...

Eli tänne ihan erittäin paljo plussa tuulia :whistle: kaikille...ja itselleni... ;)

Moi taas, nyt kaipaisin kokeneempien kommentteja tosta ovistestistä (ks. linkki!). Eli testiviiva on tummempi kuin kontrolliviiva, mutta ohuempi. Onko nega vai plussa? Jos on plussa, niin onko varminta pupuilla vasta huomenna?
http://www.aijaa.com/v.php?i=873900.jpg

kyllä tuo nyt on positiivinen testi. tänään vaan peitto heilumaan. mun testeissä lukee että viiva voi olla kapeempi mut kunhan se on tummempi niin testi on positiivinen.. ja mulla lukee myös että yhdyntä on paras suorittaa samana iltana positiivisen tuloksen saatuaan. teette sen tänään ja huomenna niin hyvä tulee B) . mulla edelleen testi viiva haaleampi ku kontrolli viiva. tosin paljon tummempi ku eilen.. jospa se lähipäivinä muutuis positiiviseks. ollaan varuilta kuitenki pupuiltu joka toinen päivä. onnea mouku. toivottavasti nyt tärppää!! =)

Kiitos nea! Toivotaan, että sullakin testiviiva vahvistuu lähiaikoina. Teillähän on hyvä tahti päällä! ;) Saa nähdä, miten meillä mies innostuu pupuiluun raskaan työviikon jälkeen. Sillä mietinkin, että onko varmempi tänään vai huomenna kun ei ole takeita jaksaako tuo molempina. Ite oon ihan täpinöissäni, jännä miten sitä voi innostua ovistestistäkin... :LOL:

Mullaki täällä semmonen tilanne että sitä tätiä ei ole vieläkään kuulunut..ja nyt jo toista päivää myöhässä..koskaan ennen ei ole ollut näin.. Eilen illalla loppu mahakivutkin ja tänään ei ole tuntunut mitään...muuta ku saanu juoda ja hypätä vessassa yhtenään.. :eek:
Tänään tuli tilatut raskaustestit mut jos vasta huomenna testais ku tänään ei enää kerkee ku pitää pian lähtee töihin, ja siellä ei sitte viitti...mutta eipä tiiä kannattaako vielä testailla ja odottaa liikoja, mut ihmettelen tietenkin kun ensimmäinen kerta näin ettei niitä kuulu...ollenkaan...

piksu kuullostaa ainaskin tosi hyvälle :D

Mulla jo 4. päivä, kun ovistestiin tuli kontrolliviivan seuraksi haalea viiva. Enää yksi ovispuikko jäljellä ja huomenna jos sekin näyttää samaa kuin muina päivinä niin...*huokaus*...ei voi mittää...Ei sit varmaa ovista oo ollenkaan :eek: Mekin ollaan nyt kuiteskin ukkosen kaa puuhailtu joka toinen päivä...jospa se auttais...Ihme masennus taas päällä...Mouku kyllähän sulla taitaa ovis olla päällänsä eli ei kun hommiin :D

samassa veneessä ollaan =) . mullakin enää 2 tikkua jäljellä eikä positiivista testiä vieläkään.. varmin tapa on varmasti vaan toi pupuilu noin joka toinen päivä. onpahan tuoretta tavaraa sit tarjolla jos se ovulaatio joskus sieltä tulee.. :D .. elä harmistu vaikkei viimenenkään tikku antais haluttua tulosta.. voihan olla että ovuloit pari päivää normaalia myöhemmin.. toivottavasti itselläni sama tilanne. kyllä meilläkin alkaa ensi viikolla hiljanen kausi makuuhuoneen puolella ku ollaan miehen kans eri vuoroissa.. toivon että se ovulaatio olis nyt viikonloppuna, muuten meni tämäkin kierto ihan harakoille

weiss
Aurinkoista perjantai-iltaa kaikille, vaikka taitaa kaikki olla vällyjen alla, niin hiljasta näköjään on.. :LOL: Tervetuloa nuoripari joukkoomme! Täällä pietään piksu peukut pystyssä siun puolesta! Ja mouku, peitot heilumaan! Ite en tiiä nyt mitä ajattelisin, kun miulla on ollu keskiviikosta lämmöt jo kohollaan, mikä kertois, että ovis olisi ohi ja eilisestä ollu menkkakipuilua. Limailua ei pahemmin tässä kierrossa ollu aikasemmin, paitsi tänään!!! Onko miulla kierto lyhentyny taas, vai ovis vasta tulollaan vai mitä pirskattia tämä on? Tärppiin mie en oikein jaksa uskoa.. Onko jollakin parempaa tietoa/kokemusta, ku miulla ei leikkaa! Mutta plussatuulia ++++ kaikille :whistle: puhurin kera ja hyvää viikonloppua!!!! =)

odottavan aika on pitkä....mulla on niiiiiiin karmee vauvakuume ja haluisin olla koko ajan pupuilees, rakas mieheni lupas että huomen aamulla viel kerran ennekö ovis loppuu... :heart: :heart: ...

Miten tämän ny sanois, me puhuttiin ettei oteta pulttia jos ei tule tärppi, mutta mun kuume on niin paha ettei edes voi sanoin kuvailla, noh ehkä se johtuu oviksesta, kun halut on muutenkin ihan kympissä...ja kun ovis loppuu niin ehkä tämä vahva kuume heikkenis, hetkeks...haluan vaan niin kovaa perheen... :ashamed: ...nyyh, mutta halusin tänne vaan vuodattaa kun en oikein kenellekkään voi sitä tehdä...mulla on töissä yks raskaana ja äsken sain kuulla että mun entinen ylä-aste kaveri sai tytön tänään....oon onnellinen niiden puolesta, mutta samalla hieman kateellinen...en voi sille mitään...

Caffee ja Nea, täällä myös enää pari ovistestiä jäljellä eikä toivottua tulosta ole saatu. Kyllä mulla jotenkin sellainen kutina on, etten ovuloi ollenkaan, ja se vasta masentava ajatus onkin. Noh, eipä siinä mitään, harakoille olis ovulaatio mennyt jos oli jo ollut, makkarissa ei edelleenkään ole tapahtunut mitään! :kieh: Isännällä niin kova työstressi ettei jaksa vissiin edes ajatella sellaista toimintaa. Mutta jos nyt sitten vaikka tänään perjantain kunniaksi. Huomenna sitten startataankin taas mökille, joten pupuilu ei ole enää mahdollista. Kyllä tää niin toivotonta on......... :headwall:

weiss
Sydänkäpynen: Mie tiiän miltä siusta tuntuu :hug: ! Itekki välillä masennun ja tosi pahasti riipasee kun saapi kuulla tutuilta raskausuutisia ja välillä näkee vain ja ainoastaan (mukamas) raskaana olevia naisia.. Meillä ei varmaan taaskaan tärppi käynny, kun ukko oli vielä kipiänä parhaat päivät, mutta eteenpäin, jos ei nyt, niiiin sitten kesäkuussa, eikös vaan!! ;)

Yhteistyössä