Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

Moikka kaikille!

Vielä ei ole tuo vuoto tuosta kiihtynyt, mutta nyt alkaa jo kp:t olla sillä mallilla, että voisi hyvin olla menkkojen alkutuhrujakin... :( Tänään tosin kävi huonovointisuuden aalto, ja olen ravannut pissalla ihan alvariinsa, vaikka juominen on tämän sairastamisen takia jäänyt vähemmälle, kun ei vain oikein ole maistunut, vaikka olisi toki pitänyt enemmän juoda... Että en todellakaan nyt tiedä, mitä on ja missä mennään, mutta pianhan se selviää, kun on nuo kp:t jo tuolla mallilla! =)

Hellittäis nyt himputti vieköön tämä tauti, muutoin täällä aletaan olla jo ihmismoisessa kunnossa, mutta ääni on kunnon viskibasso, ja kurkku sillai kuiva, että pitää nieleskellä koko ajan, tai yskittää muuten ihan kunnolla. Pääsis pihalle ja vällyjen väliinkin, kun toipuis! =)
 
Ai niin, ootteko kuullu että Kalle Kumi pitää piikittelystä? Siis Kalle vallan rakastaa, kun häntä tökitään nuppineuloilla, ompeluneuloilla, ompelukoneen neuloilla, klemmareilla, korvakorun piikeillä, millä vain terävällä! Mutta Kallella on yksi ehto! Piikittelijöitä pitää olla aina kaksi! Mies ja nainen, pariskunta.


Juupa juu, tuli vain Kalle Kumista mieleen, kun esikkoa alettiin yrittää ja jäljellä oli pari kumia. Päätöksen kunniaksi tökittiin ne nuppineuloilla ihan riekaleiksi ennen roskiin heittämistä! =) Tjaah, ei käyny sit mielessä, että niitä olis voinu käyttää vielä ku lapsi olis jo syntynyt... :ashamed: Nyt vasta hoksasin!! :D

No joo, tällaista juttua tulee tänään.... ;)
 
maanatai iltaa kaikille :)

täällä on ruvettu todella tovoon tädin kyläilyä..... kun testi näytti edelleen tänään negaa :( .... jos tätii ei rupee kuuluun niin pitänee mennä lääkäriin :snotty: alavatsa kipuiluu kun on edelleen sellaista menkatyyppistä tosin sitä on ollu jotaas tovin :ashamed: (n.3vkoo)


mouku80 terve tuloo tännekkin :wave: <br><br>
 
Tiistai 15.5.2007

Esikoisesta haaveilevat

nipsuli......................kp. 9/42.................05/07.......................yk. 1
Bumba.....................kp. 12/??..................05/07.......................yk. 1
Vauvakuumeinen.......kp. 17/29-31............04/07.....................yk. 1
Kälättäjä..................kp. 26/30...............02/07.......................yk. 3
Hilipati......................kp. 34/28...............04/07.......................yk. 1
Dreamer-88..............kp. 33/29 (51-86)....puoli vuotta..............yk. 3
Olivia........................kp. 6/26-28..........04/07.......................yk. 2
Meillevauva...............kp. 10/27................04/07.......................yk. 2
Ciba........................kp. 1/36...............04/07.......................yk. 2
haahuilija..................kp. ??/??................04/07.......................yk. 1
Yohanna...................kp. 10/32-34.............05/07..................... yk. 1

Rhea...................... .kp. 11/29....................touko-kesäkuussa alkaa
postimestari..............1. haaveissa..............kesän alussa alkaa
Tansuli.....................1. haaveissa..............touko-kesäkuussa alkaa
Tellu -75...................1. haaveissa..............heinäkuussa alkaa
tinka........................1. haaveissa..............heinä-elokuussa alkaa
Nappi.......................1. haaveissa..............elo-syyskuussa alkaa


Toista toivovat

Hissukka...................kp. 15/35?..................05/07..............yk. 1
Ippu........................kp. 21/24 (23-29)........04/07..............yk. 2
Emminmamma..........kp. 24/27-32...............05/07..............yk. 1
tuittu-tilda.................kp. 27/30-34 ..............04/07..............yk. 2
Vilma84....................kp. 7/28.....................04/07...............yk. 2
Salamander..............kp. 11/25-30.................05/07..............yk. 1
Sonja.......................kp. 24/26-29...............04/07..............yk. 1
mussu81...................kp. 21/28...................05/07..............yk. 1
äiskä äiskä................kp. 6/31-33................05/07...............yk. 1

Heikko-Peikko...........kp. 26/30-73................varmaa tietoa ei vielä
Helmi72....................2. haaveissa................huhti-toukokuussa alkaa
miimu.......................2. haaveissa................kesällä alkaa
kaisa pieni................2. haaveissa................kesällä alkaa
Titania......................2. haaveissa................kesäkuussa toivottavasti
Minja........................2. haaveissa................heinäkuussa alkaa
sonja.......................2. haaveissa................ehkä heinäkuussa
Jemina....................2. haveissa..................ei vielä tietoa
Nirppurotta...............2. haaveissa.................ei vielä tarkkaa tietoa


Kolmatta kaipailevat

Alicia...........................kp. 10/28-30...............05/07.................yk. 1
annetta......................kp. 13/?......................05/07.................yk. 1
Amalia........................kp. 16/28-32.......................................yk. 2
Hannipupu...................kp. 16/29-31..............05/07.................yk. 1
Äippä84.......................kp. 1/28-30.............03/07.................yk. 4

Mammutti-Mamma...... kp. 15/?........................kesä-elokuussa alkaa
äitsykkä78.................3.haaveissa................kesäkuussa alkanee
Tytönjapojanmamma...3.haaveissa.................joskus kesällä
Miiruska.....................3.haaveissa................joskus kesällä
mervi-elina.................3.haaveissa.................syksyllä alkanee
Katinka.......................3.haaveissa.................toivottavasti pian
Narya.........................3.haaveissa.................en tiedä vielä
MOLLAKKA..................3.haaveissa.................kesän alussa alkaa
Syksyn sateet.............3.haaveissa.................heinäkuussa alkanee
hiidi............................kp..?/28......................heinä-elokuussa alkaa


Neljännestä unelmoivat

pikkueppu...................kp.37/28-30...............alkanut jo


Haamuilijat

Afu-82......................kp. 34/~30.............04/07.......................yk. 1


Plussanneet

iida83..............2. lapsi (esikoinen 08/06)..............LA 31.12.2007<br><br>
 
Ciballe onnea uuteen kiertoon!

Äippä84, laitoin sulle myös kp 1, kun tuolla viikkopinossa ilmoittelit.

(.) Vatsa- ja selkäkipuja, väsymystä, päänsärkyä, huonovointisuutta...aamulla tuli ihan hiukan vessapaperiin väriä, mahtaako viimein olla täti tulossa. Torstaina ajattelin testailla seuraavan kerran, mutta voi olla että ei sitten tarviikkaan. Piinaava olo kieltämättä tässä on, haluaisin jo tilanteen ratkeavan suuntaan tai toiseen. Odottaminen on kamalaa. Välillä tuntuu, että voisin olla raskaana, suurimmaksi osaksi ei tunnu siltä. Sekavaa..
 
salamander harmaana
Höh, en päässyt kirjautumaan. Täällä on pupuiltu ahkerasti ja käväsin laskurilla kurkkaamassa mille päiville ovis mahtaa osua...
Laskurin mukaan ovis vasta viikon päästä, mutta nyt jo tuntuu siltä että ovis olis tuloillaan. Sellainen painon tunne alamasussa tai oisko oikeammin aivanko sielä olis iso kupla. Eilen juili muutaman kerran niin lujaa että en puhumaan pystyny ja eilen ilmaantui myös lievää pahoinvointia..eli kaikki merkit viittaa ovikseen..joten voisiko se ovis tosiaan ollaki jo nyt eikä viikonpäästä niinkuin laskuri antoi ymmärtää..?

Ja siis ihan uuno olen ovis asioissa, koskaan aikaisemmin en ole siihen puuttunut. Esikoinen kun sai alkunsa ekasta kierrosta.

Ihanaa :D Etelän aurinko kutsuu ensiviikolla B) B) B)

+++++++ :whistle:
 
Eipä ole täti vieläkään virallisesti saapunut tänne päin. Perjantaista lähtien ollut ihan pientä tuhrua noin 1-2 x päivässä, ja ainakaan tänään ei vielä sitäkään. Nyt siis periaatteessa jo viides "tuhrupäivä" :whistle: Olen kyllä ihan ymmällään täällä, aikaisemminkin on kyllä tullut muutaman päivän ajan tuhrua mutta että 5 päivää ?! Aamulla tein testinkin, mutta mielestäni siihen tuli vain viivanpaikka (Rfsun:n testi oli kaapissa). Pitää vissiinkin käydä hakemassa vaikka se apteekin oma testi ja testailla uudestaan. Melkein jo haluais että menkat alkaisi niin pääsis taas kunnolla vauhtiin makkarin puolelle ;)

Otinpa vielä siitä testistä kuvan:

Eli onhan tuo vain viivanpaikka?<br><br>
 
Tervetuloa Mouku kasvavaan joukkoomme! =)

Ippu jännäksi menee! Koska aiot testailla, siis jos tuo tuhruilu ei tuosta lisäänny? Paras lääke tautiin kuin tautiin on muuten kuuma mustaherukkamehu. =) Jos ei auta niin ainakin on hyvää. :p Ja kyllähän se yleensä auttaa, jos ei muuten niin c-vitamiini parantaa oloa!

Pikkueppu ja Hilipati toivotaan nyt että teidän tilanne ratkeaa suuntaan tai toiseen! Mieluummin tietysti siihen toiseen. :D

Ciba parempaa onnea tähän kiertoon! :flower:

Salamander minä myös olen täällä ovisoireita ihmetellyt, oireista päätellen se oli jo kp13 vaikka en sitä vielä moneen päivään odotellut. Mutta voihan se periaatteessa olla milloin vaan, varsinkin jos kierto ei ole kovin säännöllinen... no, aika näyttää. Hauskaa tulevaa lomaa kuitenkin! =)

Afu onnea testaukseen!

Mä näin viime yönä unta että olin palstailemassa ja täällä oli piiiitkä lista plussanneita... liekö enneuni? :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 11:44 Afu-82 kirjoitti:
Eli onhan tuo vain viivanpaikka?
En ole noita liuskatestejä tehnyt, joten en osaa sanoa sen paremmin... mutta hui kun alkoi jännittää sun puolesta! :D Kipin kapin hakemaan uutta testiä vaan ja tule informoimaan meitä! =)
 
Afu! Musta toi on haamu!!! Apua, iih, jännää!!!!!!!! =)
Kipinkapin ostamaan apteekista joku tosi herkkä testi, ja testaat vaikka varmuudeks vielä aamupissasta. Tai yrität tikistää useamman tunnin pissausvälin, ja testaat sit =) Mut kyllä musta on selkeä haamu, joten... =) =) =) En onnittele vielä, varmista ensin toisella testillä! =)

Hui, listausta katellessani hoksasin, et pitkälläpä ne minunkin kp:t jo on! Tänään ei oo mainittavammin tuhrua tullu, mut tämä tunne, että ei... ei vielä... ei oo tärpänny... joten en ollu edes ajatellu testaamista, ennenkuin Hissukka sen sanoi! Apua... pitäisköhän? =) Mulla olis kaapissa 4kpl aconin liuskatestejä, mut ne on herkkyydeltään vaan sen 25/jotain, ja esikoisenkin plussasin samanherkkyisellä (hassu sana!) vasta, kun menkat oli viikon myöhässä... :( Joten mahtaisko tuo vielä edes näyttää mitään...? Toisaalta ei haluais testata turhan aikaisin, negat aiheuttaa vaan pettymyksiä, ja ei-me-ikinä-enää-saada-lapsia-ajatuksia... Kahtotaan nyt, mies lähtee iltavuoroon töihin, että voihan se olla, etten malta pysyä niistä liuskoista erossa, jos ei tuota tuhrua tänään enemmälti enää esiinny.

Siitä tuhrusta vielä, ni tänään ei tosiaan oo tullu, mut eilen tuli ihan enemmänkin, niin että sitä tuli ihan selkeästi pikkuhousunsuojaankin.. tai en tiedä sanoisko sitä tuhruksi, musta se oli ennemminkin vaaleanruskeaa valkovuotoa. Voi voi... sekavat on ajatukset, ollako vaiko eikö olla...

Paree lopettaa, kun en kykene tämän järkevämpään tekstiin tällä kertaa. Uups, enpä lopetakaan! Kohtuun tuli justiinsa sellainen painava tunne, vähä ku joku painais mua tuosta vatsan päältä, sitä kohtua tavallaan kasaan... ei menkkamaista kipua, vaan... tulin tavallaan tietoiseksi kohtuni sijainnista, se ikäänkuin ilmoitti että tässä kohtaa minä olen! No hui, hassu tunne!
Tuun ilmoittelemaan jos testailen tänään... yritän kyllä malttaa olla testaamatta! =)
 
Afu82 (toivottavasti meni oikein...) Oiskos siinä sun testissä pitänyt näkyä myös se kontrolliviiva? Mä en nähnyt sellaistakaan... Mutta toivottavasti oli haamu, joka kohta vahvistuu!

Mäkin ostin tänään testejä (ihan vaan sellainen prisman halpis-testi) Hieman tekisi jo mieli testata :p vaikkei siinä varmaan mitään järkeä vielä olekaan. Tää on oikeesti jo ihan hullua kun esikoista kuumeillessa olin paljon, paljon järkevämpi - sitä se kotiäitiys ja liiallinen luppoaika varmaan teettää :)
 
:snotty: Supernolo ilmoittautuu! Afu! Kyllähän se kontrolliviiva aika paksuna on kun testiä oikeasta päästä katsoo ja se toinen viiva on kyllä mielestä haamu!! Ei mun käyttämissä testeissä ainakaan koskaan ole mitään viivanpaikka ollut, mutta riippuu tietysti varmaan testistä...

Niin, ja toinen nolo tunnustus. Tein äsken itsekin testin, ja negaahan se tietty tässä vaiheessa näytti. Täytyy nyt malttaa viikonloppuun vielä odotella onko testiä mitään syytä uusia edes...
 
Juupa juu, hätinä ehti mies töihin lähtiessään laittaa oven kiinni perässään, kun minä jo ryntäsin testaamaan! :ashamed:
Negaa se noin virallisesti näytti, mutta kun syynäsin oikein, että eikö edes haamun haamua tulis, ni kyllä mä siinä jotain olin näkevinäni, mutta jos nyt ihan realisteja ollaan ni eiköhän siinä vain silmät nähneet sitä mitä halusivat nähdä. Eli odotellaas pari päivää, joko tätiä tai toista testausta! =)
 
Afu Tuo on aivan selvä haamu! =) Onneksi olkoon! :hug:

Minä tein esikoisesta samanlaisen haamun ja luulin juuri että siinä vaan näkyy paikka mihin sen viivan pitää tulla.. :whistle: Nega olis kuitenkin ollut aivan blanko, en vain ymmärtänyt sitä ja luulin että testi näytti negaa kun viiva oli niin haalea. Ja join sit sillon illalla muutaman lasin viiniä.. :whistle:

Mutta testaa ihmeessä vielä joku aamu ja ala valmistautua siihen että olet raskaana!!! =)

:flower:
 
Niin ja Ippu Mulla myös sellainen "painontunne" mahassa... Tai kun söin, niin tuli heti sellainen ahdistaa-ei-voi-hengittää-kunnolla-olo ja piti vaihtaa lökärit jalkaan.. Aamulla oli hieman paha olo ja hampaita harjatessa meinas laatta lentää. Näin oli myös kun odotin esikoista, se vaahto jotenkin etoo.. Ja myönnän testanneeni ja negaahan se vielä näytti, vaikka mulla on niitä herkimpiä testejä... :whistle: Että odotellessa, viivaa tai tätiä...

Ja tervetuloa uudet! :flower:

Ja Hilipatin puolesta jännittää jo oikein kunnolla. :hug:

Ja taidettiin siis saada Afu82 ainakin tuonne haamuihin! Toivottavasti en vain mene asioiden edelle, mutta mielestäni tuo oli niin selvä haamu, astetta voimakkaampi olisi jo +.

:wave: Heippa taas
 
Hellurei!!

Mulla tuli just tänään kolme viikkoa täyteen ilman tupakkaa!!! Hyvä minä!!

Mulla on rinnat aivan tappo kipeet,en muista et ois ikuna ollu...eka vaan nipukoitapoltteli ja nyt koko tissi on kipee ja tuntuu et ne painais tonnin !

Vatsakipukin hävis viikonloppuna...oisko ollu sit vaan joku superovis rinkulan jälkeen..

Tervetuloa uusille ja+++++++ kaikille...

[/b]Afu82kääk jännää... =) <br><br>
 
Höh,ei oo reilua,mä en nää tuota Afu-82:n kuvaa. Ei kone taho aukasta sitä. :/ Pidetään peukut pystyssä että viiva vahvistuu. (Näkis vaan ekankaan kuvan) ;) :D Huisia. B)

Täti jätti vierailunsa tällä erää,toivottavasti piiitkäksi aikaa. Nyt alkaa täällä täkit huljuamaan. :D :LOL:

Täällä tuntuu aika monella olevan ollakko vai eikö olla-tilanne. Toivottavasti "ollakko". :D
 
Voi että Afu, toivottavasti se plussa olisi! Mä en oikein osaa tulkita tuota liuskaa.. :ashamed:

Ipulle myös, että viimeks kun testasin, niin vaikka kuinka toivoin näkeväni hailakan viivan, en vaan nähnyt. Eli se voi olla että plussia alkaa tippumaan meidän pinoon nyt oikein kunnolla! Toivotaan! =)

moukulle tervetuloa, unohdin aiemmin toivotella. En vielä lisännyt sua tohon listalle. Voit ilmotella kp:t, jos haluat ne näkyville!

Täällä vielä sitä rusehtavaa vähäistä vuotoa havaittavissa. Särkyjä myös. Ei mulla yleensä täti näin rauhallisesti paikalle saavu, mutta voi olla että tekee nyt poikkeuksen. Huomenna se viimeistään nähdään. Kovasti vaan toivon ettei ala kunnolla, vaan pääsis testaamaan.

emminmammalle, Hissukalle ja muillekin kiitokset hengessä mukana olemisesta! :heart:
 
pikkueppu pikana
Afu kyllä tuo haamulta näyttää..... kato nyt vielä jos ohjeet tallessa et mihin kohtaan sen viivan pitäs tulla tarkemmin
ite tein samoja testejä ja eipä näyttänyt mulle mitään mutta ei näyttänyt apteekin omakaan
joten tätiä ootellaan edelleen tai plussaa jossain vaiheessa :attn: :attn:

tää raastaa jo hermoja kun ei kumpaakaan näy ++ / tätiä \|O :attn: :headwall: :headwall:
 
Heippa kaikille "pitkästä" aikaa... :LOL: Aivan mielettömästi oli tullut uusi viestejä sunnuntain jälkeen.

Minä onneton jouduin olemaan eilisen illan raksalla... on tosi ihana nähdä oman talon valmistuvan! Onnituin kyllä vähän telomaan itseäni ja nyt kovasti toivon, että loukkasin vain vanhan nivusvamman enkä onnistunut tunaroimaan tän vauvahaaveen kanssa. En kyllä tiedä miten toi tärähtely näin varhaisessa vaiheessa vaikuttaa.

Oviksista nyt kuus päivää ja alavatsa kuin jalkapallo ja nippailee lähes kaiken aikaa. Mut rinnoissa ei mitään (niistä tiesin eka kerralla oottavani!) :kieh: Taitaa mielikuvituskin tehdä tepposia... No reilun viikon päästä selviää.<br><br>
 
Eipä voitu odottaa huomisaamuun testein tekoa. Olin päivällä käynyt ostamassa pari Apteekin testiä ja nyt illalla sitten testattiin miehen kanssa yhdessä. Ja kyllä sieltä ainakin hyvä haamu tuli =) Ei vaan vielä uskalla toivoa liikaa, koska viiva oli sen verran haalea (vaikka mies sanoikin että vaikea sitä on olla näkemättä :) ). Elikkä varmaakin olen nyt sitten haamuilija ja toivottavasti se viiva vielä vahvistuu. Tuhruakaan ei ole eilisaamun jälkeen näkynyt joten positiivisella mielellä ollaan.

Tässä vielä Apteekin testin haamu:

Tuo viiva näkyy paljon selvemmin vaaleanpunaisena kun katsoo kotona testiä.

Aivan yllätyin kuinka paljon täällä jännätään meidän puolesta, itseä kyllä varmasti jännittää vielä enemmän B) <br><br>
 
Pikaiset kommentit vaan, kun tämä kirottu palsta kadottaa viestini bittiavaruuteen... :kieh:

Afu iik ihanaa onnea! :D :flower: =) Kyllä tuo ihan selkeä haamu on ja Apteekin oman pitäisi olla aika luotettava testi! Upeaa!

Sonjalle, Ipulle ja Emminmammalle negapahoittelut :hug: Mutta pitäkää lippu korkealla, sitä mukaa kun kp:t lisääntyy niin saattaa testituloksetkin muuttu! =)

Hannipupulle :flower: tupakkalakosta!

Saa nähdä miten käy tekstille tällä kertaa...
 

Yhteistyössä