Maanantai-päivää kaikille =)
Viikonloppuna olikin sen verran menoa ja toimintaa, ettei tullut palstailtua... otetaan nyt vahinko takaisin!
Hilipati toivotaan oikein kovasti että se plussa sieltä vielä ilmestyy! :hug: Voihan se olla että sulla on ovis ollut vähän myöhempään tässä kierrossa, ja siksi ei vielä näy testissä!
Ippu toivottavasti vuoto ei tuosta lisäänny, pienistä tuhruista ei vielä kannata lannistua... koitahan nyt parantua kuitenkin, mulla ainakin sairastelu vaikuttaa mielialaan niin että maailma tuntuu silloin hyvin synkältä paikalta!
Pikkueppu toivotaan ettei nyt ainakaan mitään tulehdusta sulle ole pukkaamassa :$ Kp:t alkaa sun kohdalla olemaan kyllä jo aika lupaavia!
Afu toivotaan ettei ole täti yllättänyt sua... minä myös pääsin vauvaa sylittelemään viikonloppuna ja voi että olisi tehnyt mieli viedä se mukanaan kotiin
On ne niin ihania :heart:
Emminmamma toivotaan että sun tuntemukset pitää paikkansa...
Kohta alkaa sullakin lähestyä jännät päivät! =)
Rhea harmillista että ukko haluaa Kallen mukaan touhuihin :/ Toivottavasti siitä vielä rohkaistuu. Yllätä se vaikka suihkussa niin että ei siinä tohinassa muista Kallea kutsua mukaan!
Venla hyvältähän teillä jo näyttää, jos nimiäkin mies suostuu miettimään
Eiköhän se kohta innostu jo mukaan kuumeilemaan sun kanssasi! =)
Bumba vai että on äitienpäivä yllyttänyt sun tuttavasi kyselemään
No ehkä voit kohta laittaa viestiä takaisinpäin, että mitäs yllytytitte!
Meillevauva puhtia vällyjen väliin vaan
Toivotaan että tässä kierrossa tärppää! =)
Mitäs itselle... se alavatsakipuilu on alkanut laantua yllyttyään perjantaina jo aika ilkeäksi, nyt ei enää tunnu oikeastaan ollenkaan. Ehkä se sitten liittyi kuitenkin ehkäisyn lopettamiseen tai siihen vähän reippaampaan petijumppaan alkukierrossa
Täytyy tarkkailla tilannetta...
Mä en oikein tiedä olisiko mut jo ovis löytänyt eilen. Oli sen verran himokas olotila
ja illalla nukkumaan mennessä tuli hiukan verta paperiin pyyhkiessä. Tosin siinä aiemmin pupuiltiin, voi johtua siitäkin... Ihmeen aikaisin kyllä ottaen huomioon että se mun ainokainen luomukiertoni ennen esikoista oli 35 päivää, mutta vaikeahan sitä on ennustaa kun kierto voi olla mitä vaan oikeasti.
Haen kahvia ja tulen tutkimaan onko tullut uutisia jännäjiltä tai muilta... =)