Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

Täällä taas :D

Tervehdys äiti80 ja toivoa menettämättä, toivotaan että teillekin kevätvauva suodaan! En tiennyt haluatteko listautua, niin en vielä lisännyt teitä listaan? =)

Hannipupu meillä on samat oireet ja melkein samat kp:tkin, sinä taidat olla päivää edellä. Vaikea uskoa ovikseksi vielä, mutta ainahan voi varmistella! B) Mulla myös alavatsa toista päivää kipeänä ja valkkaria tulee paljon. Omalla kohdalla pistän kyllä ehkäisyn lopettamisen piikkiin, ne kuuluisat hormonit tässä varmaan takana on... :D

Emminmamma toivotaan että sun oireet osoittautuu vauvasta johtuvaksi. Pidä vaan lippu korkealla, pieni optimistisuus tekee tästä odottelusta helpomman kestää! =)

LilliMenninkäinen hirveästi onnea!! :flower: =) Voi kun iski haikeus, tuo meidän esikoinen syntyi marraskuussa myös...

Meillä on esikoinen kipeänä. :( Yö meni valvoessa, tyttö ei olisi millään asettunut nukkumaan ja heräili koko ajan yskimään ja itkemään. :'( Nyt lopulta simahti päikkäreille, toivottavasti lepo tekee tehtävänsä... Itseäkin väsyttää ja päätä särkee, mutta en viitsi päikkäreille mennä itse kun sitten vasta onkin megapäänsärky. Eiköhän tämä tästä, on vaan tosi kurjaa katsoa kun pieni sairastaa... mieluummin nuo taudit ottaisi vaikka itselleen! :/
 
Moikka!

Kyllä täälläkin on näköjään tämä kuume mennyt niin pahaksi, että laskin nyt sitten tarkat kiertopäivät, josko joku voisi ne listaan lisätä.

Eli Sonja kp 19/26-29 ja eka kierto ja toista siis toivomme :).

Mäkin hulluuksissani kuvittelen olevani jo raskaana - alavatsa tuntuu jotenkin kireältä ja kovalta koko ajan. Esikoinen sai alkunsa toisesta kierrosta ja silloin en miettinyt näin kovasti oireita vaan tein ihan rauhassa testin siinä vaiheessa kun kuukautiset oli viikon myöhässä.

Öh, jos nyt saisi vaikka opiskeltua jotain...

Iloista päivänjatkoa kaikille!
 
hei liityn tähän pinoon, tipuin tuolta joulunodottajista ja eilen tulin kättäriltä kaavinnasta.
vähän annetaan toipumisaikaa ja uus yritys alkaa heinä-elokuussa. siis hiidi...28... ja kolmas toiveissa.
nautin nyt muutamasta terassipäivästä, kesästä ilman pahoinvointia ja sit yritystä kehiin.
B)
 
Heippa taas

Hissukka lisäilisitkö myös minut listalle :) tänään kp 16/28 ja toista yritellään!

Täällä sateen keskellä koitan kovasti ovuloida - ainakin kivusta ja vihlonnasta päätellen. Ja isäntä oksennustaudissa :/

Poika touhuaa tuossa aivan ylikierroksilla, kun ei ole päässyt kunnolla ulos sateen takia. Töissäkin teinit on ihan villeinä - sadepäivä ja kevät on huono yhdistelmä :kieh:

No jospa huomenna selkenis ja mielikin vähän piristyis!
 
Moi kaikki!

Yleensä mä oon aamusta jo viim. 10 aikaan koneella, mutta tänään heräsinkin kunnon kurjaan oloon, kuumetta 38,4 ja nekku vuotaa ja kurkku on kipeä... blaah. Ja ollaan siis koko perhe kipeänä :( Eli en ole jaksanut koneella käydä koko päivänä, ennenkuin nyt.

Jotain ihme "merkkejä" on tullut, tai mitä merkkejä ne nyt on... mut siis jotain, mitä ei elimistössäni ja kropassani normaalisti tapahdu. Eli tänään tuli verensekaista valkovuotoa, joka ei siis mitenkään voi olla mitään menkkojen suuntaistakaan, kun on vasta kp16, ja eilen illalla kohdun/munasarjojen seutu vihloi kummallisesti, oli hetken verran sellainen arka.

Esikoisen luulen tärpänneen aika lailla ovisaikaan, eli n. 10.-11.4. kun plussa-testin tein sitten 22.4. Bumbakohan oli kun tätä kyseli... Vähän sekainen olo, kun buranan voimalla tässä koneella istua napotan =)


Hilipati, testaahan tosiaan perjantaina töiden jälkeen, jos ei tätiä sitä ennen näy. Sulla taitaa ne kp:t olla sillä mallilla, ettei aamupissaakaan varmaan tarvi olla plussaa näyttääkseen, siis jos niin onnellisesti on käynyt! =)

Äiti80, täällä toinen rahahuolien kans painiva kuumeilija! Ja toivottavasti saatte myös miehen kanssa asiat sovittua, mikäs sen somempi kruunaus sovinnolle kuin uusi tulokas! =)

LilliMenninkäinen, ONNEA ja :hug: !! :flower: :flower: =)

Hiidille pahoittelut! :hug:
 
Hiidi ja mussu81, tervetuloa joukkoomme! Lisäsin tiedot listaan, toivottavasti meni oikein?

Ippu esikoista kuumeillessa mulla tuli ekassa luomukierrossa oviksen aikaan tuollaista veren sekaista valkovuotoa. Muistaakseni luin jostain, että se liittyisi siihen jonkun hormonin romahdukseen mikä tapahtuu oviksen jälkeen... oliskohan sama homma sulla? Paranemisia! :flower:
 
ÄÄÄH ja BLÄÄHnäytti sitten taas negaa säästö pissistä.... jos huomenna sitten luottais taas vanhaan tuttuun apteekin omaantestiin eikä aconintestiin .... kp on nyt 33/28-30 jos nyt oikein laskin ..... aina ennen on näyttänyt plussan testi jos on ollu aihetta niin sinä pvä:nä kun ois pitänyt alkaa mut ehkä toi acon ei ookkaan niin hyvä kuin apoteekin oma testi????? :/ :/

bumba siittiöt voi eläänaisen elimistössä jopa 5vrk ja oviskaan ei aina vältämäti tuu just limaseen aikaan ainakin täällä oli laskurin mukaan ovis 21pvä ja limasta oli jo aiemminkin joten tiiä häntä sitten ja sen jälkeenkin...
tuossa lukasin taaksepäin niin sulla olikin eka luomukierto
joten eiköhän silloin oo se suositus ihan ok et 2-3pvän välein pitäs saada tavarat sisälle niin ois jatkuvasti sitä tuoretta tarjolla

hiidi osanottoni menetykseenne muuta kivakun liityit tänne mukaan
ja muillekkin uusille tervetuloo mukaan....

ipulle pikaista paranemista :flower: <br><br>
 
Hip hei!

Ei vielä uutisia suuntaan eikä toiseen. Piinaus jatkuu.. :headwall:
Välillä alamasulla tuntuu vihlaisuja/jomotusta ja alaselkä vasemmalta puolelta ilmoittelee olemassa olostaan. Yleensä mulla ei oo mitään oireita kuukautisista, mutta epäilen näiden kuitenkin johtuvan niistä. En uskalla toivoa...oon edelleen 99% varma, että jo yön aikana täti kurvaa kylään. Tai viimeistään huomenna. En pysty nyt olla optimistinen, ettei pettymys olis niin suuri. Mutta jos huomenna ei iltapäivään mennessä ole alkanut, niin EHKÄ sitten testaan..viimeistään la-aamuna. Hauskaa että täällä jännätään mun puolesta, kiitos kaikille =)

Kylläpäs pikkuepulla on kanssa piinaavat hetket! Plussa piilottelee, toivon kovasti että se sieltä vielä tulee esiin.

Ippu voisko toi verensekainen valkkari olla kiinnittymismerkkejä?? Jos on ollut aikainen ovis, niin vois olla kiinnittyminenkin käsittääkseni kyseessä. Hope so! Parane pian!!

Uusille tervetuloa ja hiidille vielä osanottoni menetyksen johdosta!
 
Tervetuloa kaikille uusille munkin puolesta. Joukko kasvaa mukavasti koko ajan. :)

Hilipati Tuuthan sit heti kertoon mitä testissä näkyy. Ei me malttamattomia olla. :D

Hoksasin kun tarkemmin laskeskelin minun kiertopäiviä että mun kiertohan kestääkin 28 päivää eikä 29. Jos joku taas viitsii ystävällisesti muokata listaa ja muuttaa vaan sen kiertopäivän 28:n. Kaikki muut on kyllä oikein. Suuri kiitos jos viitsii. :flower:

Voih täytyy rientää katsomaan mikä kolina olohuoneesta kuuluu,mitä se neiti on alkanu tuhoamaan.

Hyvää perjantai päivän jatkoa kaikille!
 
Moi!

täällä olen teidän juttuja lueskellu jo pisemmän aikaa, mut jos mukaan mahtuu, niin olisin mielelläni täällä myös kommentoimassa =)
Hissukka, lisäisitkö mut listaan..
tänään siis kp 2/31-33 05/07 yk1. Ja toista lasta toivova :)
 
Perjantai 11.5.

Esikoisesta haaveilevat

nipsuli......................kp. 5/42.................05/07.......................yk. 1
Bumba.....................kp. 8/??..................05/07.......................yk. 1
Vauvakuumeinen.......kp. 13/29-31............04/07.....................yk. 1
Kälättäjä..................kp. 22/30...............02/07.......................yk. 3
Hilipati......................kp. 30/28...............04/07.......................yk. 1
Dreamer-88..............kp. 29/29 (51-86)....puoli vuotta..............yk. 3
Afu-82......................kp. 30/~30.............04/07.......................yk. 1
Olivia........................kp. 31/26-28..........04/07.......................yk. 1
Meillevauva...............kp. 6/27................04/07.......................yk. 2
Ciba........................kp. 33/41...............04/07.......................yk. 1
haahuilija..................kp. ??/??................04/07.......................yk. 1
Yohanna...................kp. 6/32-34.............05/07..................... yk. 1

Rhea...................... .kp. 7/29....................touko-kesäkuussa alkaa
postimestari..............1. haaveissa..............kesän alussa alkaa
Tansuli.....................1. haaveissa..............touko-kesäkuussa alkaa
Tellu -75...................1. haaveissa..............heinäkuussa alkaa
tinka........................1. haaveissa..............heinä-elokuussa alkaa
Nappi.......................1. haaveissa..............elo-syyskuussa alkaa


Toista toivovat

Hissukka...................kp. 11/35?..................05/07..............yk. 1
Ippu........................kp. 17/24 (23-29)........04/07..............yk. 2
Emminmamma..........kp. 20/27-32...............05/07..............yk. 1
tuittu-tilda.................kp. 23/30-34 ..............04/07..............yk. 2
Vilma84....................kp. 3/28.....................04/07...............yk. 2
Salamander..............kp. 7/25-30.................05/07..............yk. 1
Sonja.......................kp. 20/26-29...............04/07..............yk. 1
mussu81...................kp. 17/28...................05/07..............yk. 1
äiskä äiskä................kp. 2/31-33................05/07...............yk. 1

Heikko-Peikko...........kp. 22/30-73................varmaa tietoa ei vielä
Helmi72....................2. haaveissa................huhti-toukokuussa alkaa
miimu.......................2. haaveissa................kesällä alkaa
kaisa pieni................2. haaveissa................kesällä alkaa
Titania......................2. haaveissa................kesäkuussa toivottavasti
Minja........................2. haaveissa................heinäkuussa alkaa
sonja.......................2. haaveissa................ehkä heinäkuussa
Jemina....................2. haveissa..................ei vielä tietoa
Nirppurotta...............2. haaveissa.................ei vielä tarkkaa tietoa


Kolmatta kaipailevat

Alicia...........................kp. 6/28-30...............05/07.................yk. 1
annetta......................kp. 9/?......................05/07.................yk. 1
Amalia........................kp. 12/28-32.......................................yk. 2
Hannipupu...................kp. 12/29-31..............05/07.................yk. 1
Äippä84.......................kp. 29/28-30.............03/07.................yk. 3

Mammutti-Mamma...... kp. 11/?........................kesä-elokuussa alkaa
äitsykkä78.................3.haaveissa................kesäkuussa alkanee
Tytönjapojanmamma...3.haaveissa.................joskus kesällä
Miiruska.....................3.haaveissa................joskus kesällä
mervi-elina.................3.haaveissa.................syksyllä alkanee
Katinka.......................3.haaveissa.................toivottavasti pian
Narya.........................3.haaveissa.................en tiedä vielä
MOLLAKKA..................3.haaveissa.................kesän alussa alkaa
Syksyn sateet.............3.haaveissa.................heinäkuussa alkanee
hiidi............................kp..?/28......................heinä-elokuussa alkaa


Neljännestä unelmoivat

pikkueppu...................kp.33/28-30...............alkanut jo


Haamuilijat


Plussanneet

iida83..............2. lapsi (esikoinen 08/06)..............LA 31.12.2007


<br><br>
 
Mukana ollaan vaikka vähän hiljaisempana, ei ole oikein mitään kerrottavaa kun ei tuo yritys ole vielä alkanut.

Pää on kuitenkin ilon huumasta sekaisin, tuo mies kun kosi minua tuossa viime viikonloppuna, joten on häät tiedossa vielä ennen vauvaprojektin alkua. :heart: :whistle: <br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 16:41 Mammutti-Mamma kirjoitti:
tuo mies kun kosi minua tuossa viime viikonloppuna, joten on häät tiedossa vielä ennen vauvaprojektin alkua.
Onnittelut :D

Eihän sitä koskaan tiedä miten käy. Meidän pojan kummit meni naimisiin pääsiäisen alla ja nyt siellä jo odotellaan jälkikasvua (ihan vahingossa...) =)

Niin hei tuonne listaan lisäystä mulla on nyt 05/07 ja yk1 menossa
 
Onnea kihlauksen johdosta Mammutti-Mamma !

Meilläkin häät on suunnitteilla loppuvuoteen, ei kyllä vielä olla laitettu tikkuakaan ristiin ko. tapahtuman vuoksi. Mutta mitään suurempia bileitä en haluakaan :)

Nyt tais mulla olla kp8 ja kyllä on erikoisia tuntemuksia ollut. (En siis vielä kuvittele/haikaile mitään raskausjuttuja, vaan ihan noista pillereiden lopettamisesta uskoisin näiden tuntemusten tulleen) Eli kuivaa on, limakalvot tuntuvat ratkeavan... Ja peiton alla uskomattoman herkkää, kaikki tuntuu jotenkin paljon voimakkaammalta ;) Ja alkuviikosta oli aivan tajuttomia päänsärkyjä ja nyt pari päivää alavatsassa nipistellyt. Ja eipä tämmöisiä ollut pillereiden kanssa, ehkä se on tätä kropan toipumista. :)

Tämä vauvakuumeilu on ihan kamalaa. Unissa imetän ym. nykyään lähes joka yö. Ja omat tulevan syksyn ja alkutalvenkin suunnitelmat olen pitkälti miettinyt siinä valossa, että vauva tässä lähikuukausina rupeaa tekemään tuloaan! Ja kyllä, tiedän, ettei se niin helposti aina käy! :ashamed: Toisaalta ihanaa vaan haaveilla, kun ei vielä tulevasta tiedä. Muutenkin haaveilu on hyvä harrastus, mieltä piristävää ainakin :D Mutta pelkään, että edessä on monia karvaita pettymyksiä.. :(

Semmoista tänään, nyt rentouttavaa viikonloppua kaikille haaveilijoille! :heart: Ja plussia pinkkaan lisää, kiitos! ;)
 
Miksei se Hilipati oo antanut vielä kuulua itsestään? Mä ainakin kaipaisin nyt piristystä päivään.. toisten iloiset uutiset kelpais vallan hyvin! :)

Mulla ja ukolla on näköjään molemmilla känkkä-ränkkä-päivä. Taas on peiton alle kömpimis olo. Onneks täti on poistumassa paikalta.

Tervetuloa uusille!! :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 18:35 Rhea kirjoitti:
Miksei se Hilipati oo antanut vielä kuulua itsestään? Mä ainakin kaipaisin nyt piristystä päivään.. toisten iloiset uutiset kelpais vallan hyvin! :)
Voi voi voi...ei ole Hilipatilla hyviä uutisia, no vielä ainakaan. Hetken mielijohteesta testasin ja nega tuli. Testaan huomenna vielä Clearbluella uusiks, koska tänään tein sellasen 2 euron testin jossa ei edes testiviiva erotu kunnolla. Eli en oikein luota siihen. Vaikka aika varman olenkin, että negaa se Clearbluekin näyttää. Tiedättekö muuten, että vaikuttaako se testitulokseen, jos on juonut paljon tai pissinyt viimeksi n. tunti sitten ennen testaamista? Voisin kuvitella että sillä on merkitystä, mutta tiedä sitten. Näin mä tein tänään.

Ei menetetä vielä toivoa! Plussatuulia kaikille!! :whistle: :whistle:
 
Hilipati: Testaappas aamulla, niin on enemmän erittynyt sitä hormoonia (en muista nimeä :ashamed: :whistle: ) pissiin. ;)

Tänne ei mitään normaalista poikkeavaa... Mensujen loppumista odotan... Ollut kyllä tosi äkäinen täti tällä kertaa. \|O :headwall:
 
Onnea Mammutti-Mamma! :flower:

Hilipati kyllä sillä on vaikutusta tulokseen koska on viimeksi pissinyt, pitäisi olla mahdollisimman pitkään "hautunutta" että sitä raskaushormonia on ehtinyt kertyä niin paljon että testissä näkyy. Aamupissastahan ne testit suositellaan tehtävän, kun yön yli useimmiten tulee pidäteltyä. :D Niin ja tuosta lämmöstä, mun mielestä se on aamulämpö mitä pitäisi mitata? Jos en väärin muista. Eli älä vielä luovuta, testaa tosiaan aamulla uudestaan niin on varmempi tulos! =) Toivotaan että sieltä plussa ilmestyy! :flower:

Mua on vähän alkanut epäillyttää että tämä alavatsakipu ei ole enää ihan normaalia... nyt tulee vähän intiimi selostus (öhöm :ashamed: ) mutta en tiedä mistä muualtakaan kyselisin, ellen ihan lääkäriin lähde... alavatsa on siis ollut kipeä viitisen päivää, kyseessä varmaan lantionpohjan lihakset päätellen siitä että jos pissalla käydessä yrittää välissä pidättää niin vihlaisee oikein kunnolla. Voiko olla esim. virtsarakontulehduksen oiretta? Tai sitten, kun me miehen kanssa pupuiltiin kp6 niin siinä ukon kiivaimmalla hetkellä :snotty: sattui jotenkin sellainen asento että mua sattui oikein napakasti, niin käy toisinaan jos en osaa varoa (mun värkkini on jotenkin alimitoitettu ukon vastaavaan verrattuna :ashamed: ) niin voiko olla vaan joku ruhje tai jokin mikä siellä vihoittelee? Jälkeenpäin tuli vähän vertakin, ja siitä lähtien tuo alavatsa on kipuillut... vai onko muilla ollut vastaavaa ehkäisyn pois jättämisen jälkeen? Kipu on jatkuvaa pientä särkyä, välillä vihlaisee enemmän. Jos olisin raskaana niin kuvailisin että supistaa, alavatsa on sillain kireänä. Jos joku tänne asti jaksoi lukea niin mistähän nyt on kyse, pitäisikö ihan lääkäriin lähteä vai odotella ja katsoa paraneeko itsestään?

Voi vitsi mitä juttuja tänne tulee kerrottua :D :LOL: En varmaan lääkärillekään kehtaisi noin yksityiskohtaisesti kertoa! :LOL: Mutta jos joku osaa neuvoa niin olisin kiitollinen! =)
 
pikkueppu pikana
hissukka kannattaa pyytää tk:sta lähete et tekevät pissitestistä seulonnan et onko virtsarakontulehdus.....
juu jos ei niin lekurille vaan....

Meillä ei plussaa tullu tänäänkään :snotty: kiertovaan venyy ja vanuu....
tosin on tuota alavatsa kipuiluu täälläkin ollu jo muutaman viikon taas rupee epäilyttään oisko taas kohtu tulehdus niinkun viimex kun alko näin :ashamed: toivoo sopii et ei oo :ashamed: :eek:

PLUSSA TUULIA MEILLE KAIKILLE
 

Yhteistyössä