Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

Iltaa :wave:

Märistään nyt täälläkin mikä depis-aamu mulla tänään oli. Tuli kovin vahva tunne siitä etten ole raskaana. Todella masentava ajatus, en olis uskonut et heti yk ykkösellä tällasia fiiliksiä tulee. Nyt on jo paremmat tunnelmat, mutta alitajuisesti valmistan itseäni tädin tuloon. Mulla taitaa tänään olla menossa jo kp 26/28, laskeskelin tossa päivällä, että tätiä voisi odotella jo torstaina. Testailua ajattelin ehkä pe, viimeistään la jos täti ei sitä ennen saavu. Luulenpa että se sieltä tulee :(

Hypistelin vauvanvaatteita tänään Stockalla ja voih kuinka ihania ne on :heart: Tahtoisin niin jo ostaakin jotain, mutta ei vielä..ei ennen kuin vauva on masussa. Näin päätimme miehen kanssa yhdessä tuumin. Ootteko muut tehneet paljon hankintoja? Monella varmaan on isommilta lapsilta jäämistöäkin.
 
Hankintoja tulee tehtyä jatkuvasti. Jäämistöjäkin on yllin kyllin. Miestä on kovasti "painostettu", jotta pikkukakkosta voitaisiin alkaa yrittelee.

Onnea kaikille yrityksiin ja plussa onnea kaikille testaajille.

Mies muuten lupasi harkita asiaa, joten vihreää valoa on nyt näytetty.
 
Vaan voi hyvänen tähen, onhan menkat \|O , nyt muistan yhen syyn miks hankin pillerit yheksän vuotta sitten, en ollenkaan muistanu et nää luomumenkat ois näin kauheet :$

Mut joo, ihan hyvä että alko, ehkä nään tästä viel vakiintuu, ja en aatellukkaan että vauvan saaminen kävis noin vaan sormia napsauttamalla, joten sehän on sit vaan pistettävä peitto heilumaan jos "tuloksia" tahtoo, hiljaa hyvää tulee ;)

plussarikasta viikkoa kaikille haaveilijoille :heart:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 23:31 Rhea kirjoitti:
Onko muilla pillereiden lopettaneilla iho ongelmia?
Mulla on naama ihan hirveessä kunnossa ja yleensä mulla on joku yks näppy kuukaudessa.. \|O Tää on ihan kamalaa!
Ajattelin vaan että onko tää pillereiden lopetuksesta johtuvaa ja meneekö koskaan ohi!? :'(
Mulla taas on ollu kauheat iho-ongelmat siitä asti kun menkat alkoivat joulukuussa synnytyksen jälkeen ja TÄÄ ON IHAN KAUHEETA! Yks kosmetologi koitti lohdutella mua että kyllä tää tilanne hetken päästä tasottuu mutta ei ainakaan vielä ole paranemisen merkkejä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 22:52 syksyn sateet kirjoitti:
Mulla taas on ollu kauheat iho-ongelmat siitä asti kun menkat alkoivat joulukuussa synnytyksen jälkeen ja TÄÄ ON IHAN KAUHEETA! Yks kosmetologi koitti lohdutella mua että kyllä tää tilanne hetken päästä tasottuu mutta ei ainakaan vielä ole paranemisen merkkejä.
Mä masennan heti alkuun... Meidän vesseli syntyi 11/03 ja mulla murrosikä jatkuu edelleen. Ennen synnytystä mulla oli iho aina kin vauvan pylly, mutta kun saatiin kotiin se vauvan pylly, niin naama muuttui pottupeloksi :kieh:

Olen kokoeillut kosmetologia ja omaisuuden edestä ihonhoitotuotteita. Tällä hetkellä parhaiten toimii turvesaippua ja kamferivoide - ei ole tullut kuin muutamia pieniä näppyjä leukaan.

Mulla oli aiemmin kierukka, mutta vaihdoin sen ihon takia pillereihin, joista tosin sitten luovuin kun ei useammista kokeiluista huolimatta niillä ollut mitään positiivista vaikutusta ihoon!

Olen töissä opettajana 7-9 luokilla, joten voit uskoa, että saan kuulla teiniulkonäöstäni. No näyttääpä ainakin nuorekkaalta :LOL: <br><br>
 
Huomanta!

Terveisiä neuvolasta :wave:
Kävin terveydenhoitajalla, jonka kanssa juttelin kaikkia askarruttavia asioita. Sekä otettiin myös papa. Kahden viikon kuluttua voi kysellä tuloksia. Oli muuten aivan ihana terveydenhoitaja. Antoi vielä ennen lähdettyäni mulle sellaisen pienen kirjasen; vauvan odotus. Toivottavasti pääsis odotusvaiheeseen nopesti.
 
suski85
Juu meilläkin ollut haaveissa vauva jo viime vuoden elokuusta ja maaliskuussa vihdoin tärppäsi...Pahaksi onnekseni se oli tuulimunaraskaus :'( joka jouduttiin sitten "lopettamaan" kaavinnalla rv 7+4, koska ei sitten itsekseen mennyt kesken....
Tuntuu kun maa ois vedetty alta...Toivon todella ettei kenenkään muun tarvii kokee samaa ikinä....Lääkäri tosin sanoi että heti pitää alkaa vaan yrittämään uudestaan, ettei jää murehtimaan...Yritetty siitten onkin....Yrittänyt nauttia kevät auringosta B) ja tehnyt pihatöitä ja töitäkin urakalla ettei tule mietittyä asioita.... :ashamed:
Mutta valoisin mielin kuitenkin tulevaan..Mies yrittää kannustaa koko ajan eteenpäin vaikka huomaan että se on enemmän rikki kuin minä...Kyllä se tästä pikkuhiljaa...Ei sitä kai koskaan saa mielestään mutta ehkä se ei satuta enään niin paljon joskus myöhemmin...

Mutta loistavaa kesän jatkoa kaikille vauvasta haaveilijoille...!!!! :LOL:
pitäkää lippu korkealla.... :hug:
 
Heips kaikille! Hyppään tähän teidän kelkkaan jos vain mukaan mahtuu?
Meilä pikkukakkonen toiveissa ja yritykset aloitettu pari päivää sitten.
Mulla kp 4/25-30 meneillään. Ja toivottvasti tätiä ei enää tälle vuodelle näy \|O
Esikoinen sai alkunsa heti ekasta kierrosta joten tietenki taas toivon että heti tärppäis, vaan eipä se taida aivan niinkään mennä...
Mutta toivoahan aina saa, vai mitä? :whistle:

Mutta tärppi tuulia kaikille tasapuolisesti :D

 
Suski85 :hug: Tuo mitä sinulle tapahtui, on varmasti useamman meistä suurin pelko kaiken tämän alkutohinan suhteen. Ihana onni plussasta muuttuu suruksi... Toivotaan, että nyt seuraavaksi parempi tuuri. Ja tuuri tosiaan, eipä sitä oikein muunkaan piikkiin voi laittaa. :heart:

Plussatuulia kaikille!

<br><br>
 
Minja ei oo aikaan näkynyt sinua. Miten sen sun papa-kokeen laita,onko tullut selvyyttä?
Minä soitin tänä aamuna tulokset ja pillahdin onnesta itkuun. Koepalassa ei ollut pahanlaatuisia soluja ja papa-koekkin oli palannut luokkaan 1. :)

En malttanut olla tekemättä testiä..huomenna olis kp 29/29 ja negaa näytti. :/ Viimeks näky jo ennemminkin plussa,niin taitaa se täti sieltä kohta porhaltaa tännekkin. En odottanutkaan että se heti nappaa joten positiivisin mielin laitetaan panosta peliin ensi kiekalla kun nyt mitä luultavammin ei napannut onkeen..

Tätiä odotellessa, Vilma :wave:
 
Suski85 :hug: Olen todella pahoillani tapahtuneesta! :( Taas palaa mieleen se niin totta oleva lause: lapsia ei tehdä, niitä saadaan! Se pitäis itelläkin koittaa muistaa juuri nyt, kun toinen on "tekeillä". Ei sitä tehdä, vaan saadaan, jos luoja suo... tai mikä korkeampi taho näistä sitten päättääkään.

Salamander ja Yohanna Tervetuloa! :flower: Ihana kun porukka kasvaa! Toivottavasti saadaan sitten tuonne odotus-puolellekin ketju, jossa on mahdollisimman moni meistä mukana! Sen vois ihan nimetäkin jo tän olemassa olevan ketjun mukaan: Plussanneet Kevätvauvasta 2008 haaveilijat, tai jotain =)

Hilipati Jospa tuo tunne oli vain alitajunnan tekemät tepposet; psyykkaat itseäsi siihen, että et ole raskaana, ja sitten mahdollinen raskausuutinen onkin super-iso-ihana-yllätys, ja vastaavasti tädin vierailu ei ole niin paha pettymys kuin muuten olisi. Toivotaan, että tuo tunne häippäsee, ja että tätikin kiertää sinut kaukaa! =)

Minä en ole tehnyt mitään hankintoja vielä, minua rassaa se kälyni menetys (raskaus piti keskeyttää sikiöpoikkeavuuden takia rv21), en uskalla itsekään nyt mahdollisesta tulevasta raskaudesta ehkä ihan täysillä nauttia, ennen kuin on selvitetty, että kaikki on ok. Ja muutenkin kun on niin paljon esikoisen vaatteita vielä varastoissa, että varsinkin toisen pojan tullessa niillä pärjätään pitkälle. Osa esikoisen vaatteista ja mm. turvakaukalo ehdittiin muuten antaa sinne kälylle lainaan... kiva pyytää niitä sitten mahdollisesti takaisin, varsinkaan jos heille ei vielä siinä vaiheessa ole vauvaa tulossa. Ihan kuin kiertäisi veistä haavassa; meillepä tulee, teille ei...!!!

Venla-05 Onnea vihreästä valosta, ja tsemppiä yritykseen, joka toiv. koittaa pian!

Itselleni ei kuulu mitään speciaalia, tässä odotellaan niitä varsinaisia jännäyspäiviä. Ja tämän kierron jännäyspäivät onkin super-jännät, koskapa esikoinen tärppäsi toisesta kierrosta, ja mullahan on nyt ne yhdet menkat tullu päätöksen jälkeen, eli jäisköhän ne taas viimeisiksi...? =) Vähän samaan tapaan siis toiveita elättelen kuin Salamanderkin! =) =)

Hyviä pupuiluja kaikille ja plussa-tuulia jännääjille! =) :flower:
 
Tiistai 8.5.

Esikoisesta haaveilevat

nipsuli.......................kp. 2/42.................05/07......................yk.1
Bumba.....................kp. 5/??..................05/07.......................yk.1
Vauvakuumeinen.......kp. 10/29-31............04/07.....................yk. 1
Kälättäjä..................kp. 19/30...............02/07.......................yk.3
Hilipati......................kp. 26/28...............04/07.......................yk.1
Dreamer-88..............kp. 26/29 (51-86)....puoli vuotta..............yk.3
Afu-82......................kp. 27/~30.............04/07.......................yk.1
Olivia........................kp. 28/26-28..........04/07.......................yk.1
Meillevauva...............kp. 3/27................04/07.......................yk.2
Ciba........................kp. 30/41...............04/07.......................yk.1
haahuilija..................kp. ??/??................04/07.......................yk.1
Yohanna...................kp. 3/32-34.............05/07..................... yk. 1

Rhea...................... .kp. 4/29....................touko-kesäkuussa alkaa
postimestari..............1. haaveissa..............kesän alussa alkaa
Tansuli.....................1. haaveissa..............touko-kesäkuussa alkaa
Tellu -75...................1. haaveissa..............heinäkuussa alkaa
tinka........................1. haaveissa..............heinä-elokuussa alkaa
Nappi.......................1. haaveissa..............elo-syyskuussa alkaa


Toista toivovat

Hissukka...................kp. 8/35?...................05/07...............yk. 1
Ippu........................kp. 14/24 (23-29).......04/07...............yk .2
Emminmamma..........kp. 17/27-32...............05/07..............yk. 1
tuittu-tilda.................kp. 20/30-34 .............04/07...............yk. 2
Vilma84....................kp. 28/29...................04/07...............yk. 1
Salamander..............kp. 4/25-30.................05/07..............yk. 1

Heikko-Peikko...........kp. 19/30-73................varmaa tietoa ei vielä
Helmi72....................2. haaveissa................huhti-toukokuussa alkaa
miimu.......................2. haaveissa................kesällä alkaa
kaisa pieni................2. haaveissa................kesällä alkaa
Titania......................2. haaveissa................kesäkuussa toivottavasti
Minja........................2. haaveissa................heinäkuussa alkaa
sonja.......................2. haaveissa................ehkä heinäkuussa
Jemina....................2. haveissa..................ei vielä tietoa
Nirppurotta...............2. haaveissa.................ei vielä tarkkaa tietoa


Kolmatta kaipailevat

Alicia...........................kp. 3/28-30..............05/07..................yk.1
annetta......................kp. 6/?......................05/07.................yk.1
Amalia........................kp. 9/28-32.........................................yk 2
Hannipupu...................kp. 9/29-31...............05/07.................yk.1
Äippä84.......................kp. 26/28-30.............03/07.................yk.3

Mammutti-Mamma...... kp. 8/?........................kesä-elokuussa alkaa
äitsykkä78.................3.haaveissa................kesäkuussa alkanee
Tytönjapojanmamma...3.haaveissa.................joskus kesällä
Miiruska.....................3.haaveissa................joskus kesällä
mervi-elina.................3.haaveissa.................syksyllä alkanee
Katinka.......................3.haaveissa.................toivottavasti pian
Narya.........................3.haaveissa.................en tiedä vielä
MOLLAKKA..................3.haaveissa.................kesän alussa alkaa
Syksyn sateet.............3.haaveissa.................heinäkuussa alkanee


Neljännestä unelmoivat

pikkueppu...................kp.29/28-30...............alkanut jo


Haamuilijat


Plussanneet

iida83..............2. lapsi (esikoinen 08/06)..............LA 31.12.2007

<br><br>
 
Kivaa, taas uusia palstailijoita, tervetuloa vaan minunkin puolestani :flower:

Täällä myös odotukset korkealla, kun esikoinen sai alkunsa heti ekalla yrittämällä. Vaikka kuinka psyykkaa itseään ettei välttämättä vielä ole tärpännyt, niin silti sitä salaa mielessään uskoo ja toivoo.. Ja mikä SUURI pettymys yksi viiva olisi.. Voi menis nyt pari viikkoa nopeaan! :whistle:
 
kirkaskyynel
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 08:52 Salamander kirjoitti:
Heips kaikille! Hyppään tähän teidän kelkkaan jos vain mukaan mahtuu?
Meilä pikkukakkonen toiveissa ja yritykset aloitettu pari päivää sitten.
Mulla kp 4/25-30 meneillään. Ja toivottvasti tätiä ei enää tälle vuodelle näy \|O
Esikoinen sai alkunsa heti ekasta kierrosta joten tietenki taas toivon että heti tärppäis, vaan eipä se taida aivan niinkään mennä...
Mutta toivoahan aina saa, vai mitä? :whistle:

Mutta tärppi tuulia kaikille tasapuolisesti :D
On niin koomista, että toiset oikeesti mainostaa yrityksen alkaneen pari päivää sitten :LOL: :LOL: . Meillä alkoi melkein 2 vuotta sitten :LOL: :LOL: .

Tuota kevätvauvaahan minäkin toivon, en vaan osaa laskea päiviä/viikkoja siitä, kun vauvahaaveet muuttui yrittämiseks.
 
niin jotiistai iltaa..... kaikilleuusille tere tulemast

Tuota tuossa lueskelin parikymmentäsivuu kun en oo jaksanut poikkeilla palstan tök tök tökkimisentakii....

niin aiheeseen eli mie jännään tuleeko täti kylään jos tulee niin täytynee varata aikaa tk:hon voipiolla kohtu tulehdus....

hilipatti ja muut toivottavasti peitot heiluu muutenkin kuin ovis aikaan .... siis meinaan vaan et meillä huomasin tos kun kolmannesta ruvettiin puhuun niin isäntä rupes suihkiin seinille juuri ovi aikaan kun silloin ite "halus" useammin niin hokas et jotain on menossa mikä kyllä sitten korjaantu kun aloitteita tuli muutenkin parikert viikko miulta ja isäntä hoiti loput...... :D niin johan lyyti sitten kirjoitti +++ testiinkin muutamankuukauden päästä :) ....
sori jos loukkas tai muuten mut neuvona yritin vinkata :attn: :ashamed:

huomenna varmaankin testailen sitten jos ei kurvailuja tuu :/
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 14:52 kirkaskyynel kirjoitti:
On niin koomista, että toiset oikeesti mainostaa yrityksen alkaneen pari päivää sitten :LOL: :LOL: . Meillä alkoi melkein 2 vuotta sitten :LOL: :LOL: .

Tuota kevätvauvaahan minäkin toivon, en vaan osaa laskea päiviä/viikkoja siitä, kun vauvahaaveet muuttui yrittämiseks.
Ei kai siinä mitään koomista ole, jos päätös, että lapsi saa tulla, on tehty pari päivää sitten?

Toivotaan, että teilläkin pian tärppää, kun noin kauan olette jo odottaneet. Oletko tehnyt ovistestejä? Sais tietoon "varmat" tärppipäivät.
Tsemppiä! =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 18:44 pikkueppu kirjoitti:
toivottavasti peitot heiluu muutenkin kuin ovis aikaan .... siis meinaan vaan et meillä huomasin tos kun kolmannesta ruvettiin puhuun niin isäntä rupes suihkiin seinille juuri ovi aikaan kun silloin ite "halus" useammin niin hokas et jotain on menossa mikä kyllä sitten korjaantu kun aloitteita tuli muutenkin parikert viikko miulta ja isäntä hoiti loput...... :D niin johan lyyti sitten kirjoitti +++ testiinkin muutamankuukauden päästä :) ....
Kyllä kait me jokainen raskautumista toivova pupuillaan ihan ympäri kierron, eihän se taida niin sanottua olla, että sitä raskautuu vain tärppipäivinä/ovisaikaan. Joku tais Mitäs nyt-puolella kertoa tulleensa raskaaksi menkkojen aikaan! =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 12:34 Ippu kirjoitti:
Hilipati Jospa tuo tunne oli vain alitajunnan tekemät tepposet; psyykkaat itseäsi siihen, että et ole raskaana, ja sitten mahdollinen raskausuutinen onkin super-iso-ihana-yllätys, ja vastaavasti tädin vierailu ei ole niin paha pettymys kuin muuten olisi. Toivotaan, että tuo tunne häippäsee, ja että tätikin kiertää sinut kaukaa! =)

Minä en ole tehnyt mitään hankintoja vielä, minua rassaa se kälyni menetys (raskaus piti keskeyttää sikiöpoikkeavuuden takia rv21), en uskalla itsekään nyt mahdollisesta tulevasta raskaudesta ehkä ihan täysillä nauttia, ennen kuin on selvitetty, että kaikki on ok. Ja muutenkin kun on niin paljon esikoisen vaatteita vielä varastoissa, että varsinkin toisen pojan tullessa niillä pärjätään pitkälle. Osa esikoisen vaatteista ja mm. turvakaukalo ehdittiin muuten antaa sinne kälylle lainaan... kiva pyytää niitä sitten mahdollisesti takaisin, varsinkaan jos heille ei vielä siinä vaiheessa ole vauvaa tulossa. Ihan kuin kiertäisi veistä haavassa; meillepä tulee, teille ei...!!!
Kiitos Ippu rohkaisusta!! :heart: Mä arvelen, että kun kälysi kuulee raskaudesta, niin palauttaa varmaan pyytämättä ne teidän tavarat. Kurjaa, että suvussa on tuollainen ikävä tapahtuma.

Mulla on muuten tänään kp 27/28 , eli kuka päivittää huomenna listaa voisi korjata mun kohdalle oikeet päivät. Kohta on jännät paikat..aika varma olen että täti saapuu paikalle.

Juu ja kyllähän meillä peitot muulloinkin heiluu, en vaan viitsi niistä täällä raportoida kun eivät ole raskautumisen kannalta kovin olennaista tietoa loppujen lopuksi.. ;) Hyvä huomio kyllä pikkueppu havaitsin tällä yk ykkösellä myös, että mies peljästyy sitä jos vouhottaa tärppipäivistä liikaa..
 
Vilma84 olipa ihania uutisia. Minä en ole tosiaan hetkeen tänne kirjoitellut, toki taustalla olen pyörinyt. Tällä viikolla kävin lääkärissä, joka käski vain mennä uudestaan papaan kesällä ja jos sit on jotain niin gynekologille. Eli tuskinpa sit mitään vakavampaa ja toivottavasti papa ois puhdas sit heinäkuussa, jolloin ois tarkoitus aloittaa yritys.

Kiva kun tänne on tullut mukaan paljon uusia kuumeilijoita. Malttaakohan sitä itse odottaa sinne heinäkuulle, kun täällä niin moni saa jo tosissaan jännäillä. No koitan tässä metsästää työpaikkaa ja siinäkin on aika rumba.


 
Hilipati me peukutetaan sulle niin hurjasti että täti ei uskalla tulla! ;) Mua ihan jännittää sun puolesta!

Vilma84 harmi että tuli nega, mutta onnea papa-tuloksesta! Mahtoi olla hyvä uutinen! =)

Ja kivaa että taas on lista kasvanut uusilla tulokkailla. =)

Tänään kävin kaverilla kylässä, jolla on puolivuotias poika... vauvakuume kasvoi taas asteella. :heart: Ihana hurmuri. Kerroin kaverille, että meillä yritetään vauvaa... nyt siis ensimmäinen ihminen tietää, sanoin kyllä että pitäisi omana tietonaan... mutta ihan pakko oli jollekulle päästä kertomaan. :D

Missäs muuten on Heikko-Peikko? Tulepa välillä meitä morjestamaan. =) <br><br>
 
Hissukka kiitos myötäelämisestä! Kyllä täälläkin jännittää.. :headwall: Ihme juttu, koska olen kuitenkin 99% varma että täti kurvaa paikalle huomenissa. Se on muuten helpottavaa kun kertoo jollekin vauvahaaveista. Mulla tietää muutama ihminen. Paras kaveri ei ole kovin positiivisesti suhtautunut asiaan, sitä ihmettelen. Moittii mua esim. jos hypistelen ja ihastelen vauvanvaatteita.. :/ Ilmanmuutahan vauvan tulo myös ystävyyssuhteisiin vaikuttaa, että tavallaan ymmärrän.
 

Yhteistyössä