Miiruska
Joo... me ollaan pari vuotta vanhempia, eikä pillereitä olla käytetty.. muuten sopis meihinki =)
Alkuperäinen kirjoittaja 08.03.2007 klo 19:16 sonja kirjoitti:Hissukka..................2. haaveissa...............toukokuussa alkaa
Vauvakuumeinen......1. haaveissa..........toukokuussa alkaa
Alicia.......................3. haaveissa..............toukokuussa alkaa
Narya......................3. haaveissa..............en tiedä vielä
Bumba.....................1. haaveissa...........kesäkuussa alkaa
Titania.....................2. haaveissa...............kesäkuussa toivottavasti
Meillevauva..............1. haaveissa..........huhtikuussa alkanee
Miiruska...................3. haaveissa..............joskus kesällä
Hilipati.....................1. haaveissa...........heinäkuussa aloitellaan
Heikko-Peikko.........."2." haaveissa.............varmaan tietoa ei vielä
sonja.......................2.haaveissa..............ehkä heinäkuussa
Jemina.....................2.haaveissa...............ei vielä tietoa
Minäkin uskaltaudun mukaan, vaikka haaveeksi tuo toinen lapsi taitaa jäädäkin Mieheni on nimttäin ehdottomasti sitä mieltä, että 1 lapsi riittää. Poika on tällä hetkellä reilu 2v ja itse olen haaveillut uudesta vauvasta jo pidemmän aikaa... Toki arjen pyörittäminen on nytkin jo melkoista rumbaa (molemmat olemme vuorotöissä), mutta ajatus siitä, että tässä nyt "vain käytäisiin töissä seur. 30v" ei oikein houkuttele. Sitäpaitsi lapsi kaipaa sisarusta. Itselläni ei ole, joten en haluaisi samaa kohtaloa omalle lapselleni.
Älä Jemina murehdi, miehesi mieli saattaa vielä hyvinkin muuttua! Meillä mies oli kanssa tuossa vuosi sitten ehdottomasti "lisälapsia" vastaan. Meidän poika oli tuolloin just 2v ja pahin uhma päällä. Mutta kun annoin asian olla, hillitsin itseni ja olin jankuttamatta asiasta, on miehen mieli muuttunut nyt pikkukakkosen suhteen ehdottomasta kiellosta "heti kun asianhaarat sallii"-kantaan. Eli meillä ei asian vatvominen ja selittely auttaneet yhtään, vaan koko aihe piti malttaa jättää hautumaan.Alkuperäinen kirjoittaja 12.03.2007 klo 14:22 Jemina kirjoitti:Mieheni on nimttäin ehdottomasti sitä mieltä, että 1 lapsi riittää. Poika on tällä hetkellä reilu 2v ja itse olen haaveillut uudesta vauvasta jo pidemmän aikaa...
Alkuperäinen kirjoittaja 12.03.2007 klo 14:22 Jemina kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 08.03.2007 klo 19:16 sonja kirjoitti:Hissukka..................2. haaveissa...............toukokuussa alkaa
Vauvakuumeinen......1. haaveissa..........toukokuussa alkaa
Alicia.......................3. haaveissa..............toukokuussa alkaa
Narya......................3. haaveissa..............en tiedä vielä
Bumba.....................1. haaveissa...........kesäkuussa alkaa
Titania.....................2. haaveissa...............kesäkuussa toivottavasti
Meillevauva..............1. haaveissa..........huhtikuussa alkanee
Miiruska...................3. haaveissa..............joskus kesällä
Hilipati.....................1. haaveissa...........heinäkuussa aloitellaan
Heikko-Peikko.........."2." haaveissa.............varmaan tietoa ei vielä
sonja.......................2.haaveissa..............ehkä heinäkuussa
Jemina.....................2.haaveissa...............ei vielä tietoa
Äippä84....................3. haaveissa..............alkanut jo
:wave: Tämä kans pinoutuu mukaan... Elikkäs, kolmatta lasta kovasti tänne toivotaan, ennestään tytöt 09/03 ja 01/05. (eli poika olisi kovasti tervetullut ) Pillerit jätettin pois viime kuussa eli 1. yk meneillään, kevätvauvaa sen takia lähinnä ajattelen, että nyt ei vielä ole täysi höyry päällä vaan "tjot"- meiningillä mennään....ja kaiken kukkuraksi ukko on vielä reissuhommissa (lue: ei koskaan kotona sopivaan tärppiaikaan...), joten senkin takia saattaa tuo kolmosen alulle saattaminen viivästyä.... Täällä oli pari muutakin kolmosen haaveilijoita..miten teillä, oletteko jotenkin tarkemmin suunnitelleet tätä tulevaa raskautta, kuin aikaisempia? Ku mulle on nyt tullu joku ihme vimma koko ajan miettiä tätä asiaa..tai siis sitä et miten sitte kolmen kanssa jaksaa, miten mahdutaan tässä asumaan, pitääkö auto sitten vaihtaa isompaan, jne...? :ashamed:
Meillä on yksi lapsi ja muistan myös että kaikenlaisia olennaisia ja epäolennaisia ajatuksia pyöri päässä kun yritys lopulta aloitettiin, vaikka lasta olikin pitkään suunniteltu. Mä olin 26 v ja juuri valmistunut koulusta, mies 24 v ja vakituisessa työssä. Mulla ei ollut eikä ole vieläkään vakituista työpaikkaa, mutta ajattelin että jos jään sitä odottamaan niin ne on vaihdevuodet äkkiä ohi. Ja kun miehellä oli varma työpaikka niin oli helpompi uskaltaa. Vuotta aikaisemmin oltiin ostettu omakotitalo missä remppa on vieläkin pahasti levällään mutta on kyllä ihan asumiskuntoinen, pintaremonttia lähinnä vaan tehdään. Mutta kaikkea tällaista tuli mielessä pyöriteltyä, että jos jään pois työelämästä nyt niin löytyykö työpaikkaa sitten myöhemmin vai meneekö koulutus hukkaan, miten pystytään remontoimaan pienen lapsen kanssa, jääkö aikaa parisuhteelle. Ja rahojen riittävyys myös mietitytti.Alkuperäinen kirjoittaja 12.03.2007 klo 17:18 Bumba kirjoitti:Mitenkä teillä muilla ensimmäistä toivovilla? Tai teillä joilla on jo yksi tai useampi lapsi? Millainen elämäntilanteenne oli kun päätitte ryhtyä vauvapuuhiin? Ja olisitteko vielä odottaneet jos olisitte myöhemmin saanut valita toisin? Tms.
Joo, eliAlkuperäinen kirjoittaja 12.03.2007 klo 22:42 Tytönjapojanmamma kirjoitti:Moikka! Liitynpä minäkin kevätvauvasta2008 haaveileviin. Kova vauvakuume ollut jo jonkin aikaa, mutta piti mies vielä "käännyttää". Kolmatta lasta alettais siis toivoa joskus kesällä2007, meillä ennestään kaksi lasta tyttö 4v ja poika 1,5v.