Tervetuloa
Mimmu, Jenni ja Mouku! Suuret onnittelut kaikille plussauksesta! =)
Täällähän on autokuumetta liikkeellä.
Mekin sitten vaihdettiin autoa, siihen Mondeoon. Turhan paljon siitä köyhtyi, kuten autokaupoista aina, mutta toivottavasti pelittäisi nyt pidemmän aikaa... lisälainoja ei auttaisi ottaa ennen mun töihin paluuta, ja siihen on toivottavasti vielä pitkä aika.
(Salaa suunnittelee kolmattakin lasta...
)
Jenni kiva kuulla että vaikeitten aikojen jälkeen sun elämästä löytyy taas auringonpaistetta =) Pidä vaan lippu korkealla, ja onnea raskauteen!
Mouku täällä on hyvä laskuri, ja muutenkin hyvää tietoa raskauteen littyen: http://www.tekay.fi/index.php?option=com_wrapper&Itemid=54 Jos sun kiertosi on 28, niin tuon mukaan la olisi 16.5. En vielä laita sitä listaan kuitenkaan, kun en tiedä kierrostasi, lisäilen sitten tietoja kun ilmoittelet. =)
Mimmu mullakin pahoinvointi on molemmissa raskauksissa ajoittunut iltaan ennemmin kuin aamuun. Ehkä väsymys on ollut pahentava tekijä. Pidä vaan verensokeri tasaisena, niin saatat välttyä pöntön halimiseltakin. =)
Rhea mä olen ihan kade kun sä pääset 4d:hen.
Tule sitten kertomaan, miltä näytti! Mulla on reilun viikon päästä rakenneultra, jänskättää jo...
Täällä on alun pahoinvointi hellittänyt aikaa sitten, mutta oksentelu lisääntynyt samaa tahtia
Jotenkin nurinkurista. Musta on tullut niin hajuherkkä, että kaikki vahvat hajut saa aikaan oksentamisen. Ei ollut tällaista esikoisesta.
Esikoisen kakkavaipan vaihto on varma oksettaja, saa oikein pinnistellä että selviää siitä kunnialla, ja tänään laatta lensi kun avasin pilttipurkin missä oli lohi-perunasosetta. Yöks mikä haju... :x Samoin kissanruoka, ja roskiksen vieminen... :x Tällaistaköhän on olla koira?
Hissukka rv19+4