** Kevätunelmasta 2010 - Haaveilevat **

tikruliini Mulla myös tuli rusehtavaa tuhrua taas eilen ihan minimaalisesti.. Menkkojakaan ei näy. Todella ärsyttävää.

Arcatha Mulla Kp:t päivän edellä, korjaa vaikka seuraavaan listaan =)

Pahoittelut tädin yllättämille!! :hug: Raivolla vain uutta kiertoa kohti! :)
 
Oho...empä tänne vielä tajunnut päivittää tilannetta,,,eli :'(...mulle voikin sitten merkata kp 1/28. :'( :'( :'( Kyllähän tämän osasin jo aavistaa eilisistä kivuista (selkä, maha, nivuset, rinnat), mutta kaitpa sitä kuitenkin toivoi, että jos ei kuitenkaan...täti se sieltä vaan tulla tallusti kylään. Tosin vuoto äärimmäisen niukkaa, lähes olematonta, mutta ei tästä erehtyä voi. Ja on tässä kyllä positiivinenkin puoli: kierto lyheni 35:stä 28:n eli jos toivottavasti niillä hujakoin pysyisi, niin piinapäivät lyhenisi huimasti viikolla =) . Mieli silti aika maassa...

Mutta kyllä täältä taas hetken rypemisen jälkeen noustaan ja käydään hyökkäykseen uutta tätiä vastaan heti kun tilanne sallii.... :kieh: :kieh: :kieh:
 
Noniin, nyt kp1, joten tästä sitten alkaa "tutkimuskierto". (ja synnäri on tyks, ei tays, vaikka listassa niin lukee ;) )

Jännittää ja vähän pelottaakin noi tutkimukset. Verikokeet on mulle aina ollu kauhunpaikka, vaikka tiedän, ettei niissä ole pelättävää eikä satu, mutta pelkään silti. Aukiolotutkimuksesta ole kuuluut, että on ihan iisi homma ja että sattuuu ihan hirveesti, että sekin jännittää! Onneksi hyvä ystävä lupas tulla mukaan, jos mies ei pääse.

hugoliina:lle :hug: , kyllä se täti vaan aina vääriin paikkoihin kylään tunkee, ei ymmärrä, että ei ole toivottu vieras. Mitenkähän sen sais tajuamaan?
 
Tajusin tänään, että pitää varata aikaa munatorvienaukiolotutkimukseen ja mulle tarjottiin aikaa MAALISKUULLE, kuulemma tekevät niitä vain kerran viikossa ja se täytyy tehdä kierron alussa - kiukuttelin sitten, että ei voi olla mahista, että vaan kerran viikossa tehdään, siitähän jää vain yksi päivä/kk mahdolliseksi, kun eivät tekis enää kierron puolessa välissä. Sain sitten lopulta "tädin" ylipuhuttua antamaan mulle aika 17.2, se on juuri ennen kierron puoltaväliä. KUMMAA!!! Miten mahtaa onnistua inssiin meno? Oli joulukuussa polillä käydessä juttua, että "tammikuun kierrosta tssg ja sitten vaikka heti helmikuussa inssiin", mutta noinkohan se onnistuu - miten mahtaa inssiin meno pitkittyä? PRKL - mä taas ymmärrän niitä, jotka on yksityisellä hoidossa!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja mussu:
Tajusin tänään, että pitää varata aikaa munatorvienaukiolotutkimukseen ja mulle tarjottiin aikaa MAALISKUULLE, kuulemma tekevät niitä vain kerran viikossa ja se täytyy tehdä kierron alussa - kiukuttelin sitten, että ei voi olla mahista, että vaan kerran viikossa tehdään, siitähän jää vain yksi päivä/kk mahdolliseksi, kun eivät tekis enää kierron puolessa välissä. Sain sitten lopulta "tädin" ylipuhuttua antamaan mulle aika 17.2, se on juuri ennen kierron puoltaväliä. KUMMAA!!! Miten mahtaa onnistua inssiin meno? Oli joulukuussa polillä käydessä juttua, että "tammikuun kierrosta tssg ja sitten vaikka heti helmikuussa inssiin", mutta noinkohan se onnistuu - miten mahtaa inssiin meno pitkittyä? PRKL - mä taas ymmärrän niitä, jotka on yksityisellä hoidossa!!!
voimia tiedän tunteen........

 
Alkuperäinen kirjoittaja mussu:
Tajusin tänään, että pitää varata aikaa munatorvienaukiolotutkimukseen ja mulle tarjottiin aikaa MAALISKUULLE, kuulemma tekevät niitä vain kerran viikossa ja se täytyy tehdä kierron alussa
Itse olen huomenna menemässä kyseiseen tutkimukseen. KYSissä tekevät, mutta en tiedä sitten, että onko tuolla sama juttu, että kerran viikossa tekevät.. Tuskin, kuitenkaan kun laskivat minun kierron mukaan sen, että milloin voisin tulla. Täytyy KYSin tietojen mukaan tutkimukseen mennessä olla kp 8-10 ja mulla taitaa olla juuri se kp 8 huomenna :)

Kovasti jännittää ja pelottaa jos se vaikka sattuukin...
Kovasti olen pelotteluja kuullut :(

Tietääkö muuten täällä kukaan sen aukiolotutkimuksen jälkeisistä jutuista? Saanko huomenna tutkimuksen jälkeen jotain tuloksia tms. ja kuinka jatkoa suunnitellaan?
 
Esikoista Enteilevät


Hugoliina...................kp 2/28.......................yk 3
Niiz............................kp 3/30-38..................yk 3
Marta........................kp 4/??........................yk 3
kaz............................kp 7/28.......................yk 7
kiharapää..................kp 7/32-35(-45)..........yk 16...........TYKS
Arcatha......................kp 8/29.......................yk 16..........KYS
MarjaVatta.................kp 10/32-35..................yk 2...........TYKS
Sipuli123....................kp 18/30-37................yk 2
jeju81........................kp 20/28......................yk 2...........VKS
HelmiEnkeli................kp 29/31......................yk 1............Kätilöopisto
wippii.........................kp 29/28-34.................yk 5...........KSKS
Sokruli........................kp 31/31......................yk 3
Alisa84.......................kp 33/26......................yk 3



Toista Toivovat

mussu........................kp 2/29................yk alk 02...TYKS
äippäliini83................kp 5/28................yk 1..........KOKS
mariq.........................kp 8/28-36...........yk 21........L-PKS
kellopeliappelsiini.......kp 9/28-30...........yk 9
niimar87.....................kp 16/28-33.........yk 2..........TAYS
Hentsu84...................kp 24/30...............yk 6..........TAYS
minime.......................kp 30/30................yk 10
Vilinäiti.......................kp 96/43................yk ??.........TYKS



Kolmatta Kuumeilevat

ärripurri.....................kp 8/30...................yk 4..........K-HKS/Hyas
Jennyli.......................kp 25/32.................yk 6..........Tays
tikruliini.....................kp 28/??..................yk 1..........TYKS
joikhu........................kp 37/28.................yk ?
Pakanamaan Kartta..kp 41/30.................yk ?



Neljättä Toivovat

Päppä.......................kp 25/25-30............yk 24..........PHKS
wirtsu.......................kp ??/??...................yk 0 (tammikuussa aloitetaan)



Viidennestä Villiintyneet

tuittu79....................kp 15/30....................yk 1
Chira.........................kp 24/28..................yk 3



Tautajoukoissa:

Snoopy
Vauvakuume83
Selis
Tuulia79
velmuliina74
Lapinmaria
Henuliini
Dooris85



:heart: Haamuilijat :heart:

Millukka.......kp 37/30.................yk 16 (km 05/08)





:heart: Plussanneet :heart:


ElämänIlo3..............10.9.2009............yk 8
mama-84................??.??.2009..........yk 26...........SATKS
hellu77...................??.??.2009...........yk 3............Jorvi
Ninnurainen............??.??.2009..........2v yritystä takana
Ezmeralda...............??.??.2009..........yk 4
Juibe75....................??.??.2009..........yk 0
Ouska......................??.??.2009..........yk 8
Jonna-.........................7.8.2009..........yk 11
Irmeli09.....................13.8.2009..........yk 4......TAYS
Sini74.......................??.??.2009..........yk 2 (km 08/08)
mymmyryy................??.??.2009..........tjot
Rouva Bennet............??.??2009..........yk ? (km 02/08)
toivova-84................??.??.2009..........yk 4
Johanna83.................??.6.2009..........yk 5..........KOKS
Rouva Pikkumyy..........4.7.2009...........yk 2 (km 2/08 tm 8/08)
MasterPiece...............30.6.2009...........yk 3...........Oyks
masuha1....................17.6.2009..........yk 6
Linduu..........................5.5.2009..........yk 5
emiliana......................10.5.2009..........yk 5
Lehmis........................30.4.2009..........yk 1............TAYS
Laala..........................21.4.2009...........yk 2.............TYKS
superheppuli...............17.4.2009..........yk 1.....KOS
miracle..........................9.4.2009...........yk 7..........K-HKS
JJ-t..............................10.4.2009...........yk 07/07 alkaen
nti.................................1.4.2009...........yk 9.............PHKS
Jadekettu....................28.3.2009...........yk 1...........Jorvi
Halfcafnonfatlatte........23.3.2009...........yk 4
humu82.......................??.??.????...........yk 3
nessu86......................26.2.2009...........yk 3....KYS
meilinde.......................??.??.????
Charlott.........................3.3.2009...........yk 6........KYS
Pixie.............................14.2.2009
ipanapa-08..................??.??.????...........yk 8
Sirja...............................1.2.2009...........yk 9..............KHKS
Mammutti-Mamma..........8.2.2009...........yk 6
Mamamin......................23.1.2009...........yk 3.........kätilöopisto
nooruli..........................10.1.2009...........yk 1 km -06
tuttemui........................19.1.2009...........yk 3........OYS
Sirpula...........................16.1.2009...........yk 10
kirppunen......................20.1.2009...........yk 1........PKKS




:heart: Vuoden 2008 plussanneet (lasketutajat) :heart:

Tuulia78, vauvahaaveita. Maria-08, maitooo, Red Dragon, Luminka, kutmula, ipapii, Emiliina, Maotao, Mayah, Pamu k, HepsKatti, TähtiTaika, Caffee81
 
hups, multa on jääny päivittymättä tonne tiedot, eli arcatha, toivo meni eilen tädin saapuessa..joten nyt mennään jo kp2 / mitä se sitt on 30-38 ? :ashamed:
on kyllä niin kummallinen täti tällä kertaa että huhh, tuhruilee vaan ja ihan kummallisesti koskee mahaa, ihanku ois vaa ilmavaivoja ( :) ) ei tunnu kyllä ollenkaa siltä miltä yleensä.. :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Arcatha:
Kovasti jännittää ja pelottaa jos se vaikka sattuukin...
Kovasti olen pelotteluja kuullut :(

Tietääkö muuten täällä kukaan sen aukiolotutkimuksen jälkeisistä jutuista? Saanko huomenna tutkimuksen jälkeen jotain tuloksia tms. ja kuinka jatkoa suunnitellaan?
Tsemppiä matkaan ja tule sitten kertomaan, millaista oli!

 
Alkuperäinen kirjoittaja Arcatha:
Alkuperäinen kirjoittaja mussu:
Tietääkö muuten täällä kukaan sen aukiolotutkimuksen jälkeisistä jutuista? Saanko huomenna tutkimuksen jälkeen jotain tuloksia tms. ja kuinka jatkoa suunnitellaan?
mulle tehty 2 kertaa eka kerralla röngtenillä suppo pyllyyn, aika kivuton juttu.

2 kerralla lokakuussa 2008
ultralla ja sattui niin pirusti ett kyyneleet tuli..ihan järkky kipu, vaikka olin ottanu säärkylääkettä.....siinähän näkee heti onko kaikki ok...

vuotoa tuli 4pv ja hartiapistosta ja maha kipua oli kans 4 pv.....

mulla sattu ja joillain ei tunnu missään....

ota särkylääkettä vahvoja....ennen ku meet sinne..:)

kp7 ja ootellaan taas....
 
Jiihuu :D:D

Kävin just vessassa. Ruskeaa tuhrua ja limaa. Menkat alkaa VIHDKOINKIN. :D
Oireina ollut huono-olo, oksettaa, maha kipeä, vitutus, nälätys, kuumotus. :kieh:

Ei vielä muuteta kiertopäivää, katsotaan alkaako menkat kunnolla.
 
Vilinäiti; Onneksi olkoon menkoista =) ! Kerrankin niistä voi onnitella ja oikein kunnolla :LOL: ..ja toivottavasti hanat aukeaa ja kunnolla!

).( Tätiä odottelen viimestään lauantaille..ja enteitä on jo ilmassa. Ei se mitään, tuli tänään pikkupaketti postilootaan noita ovistestejä..että ens kierrossa paukutetaan ja kunnolla ja tarkkaan ;) :LOL: ..

:wave:
 
Iso :hug: mussu ja kaikille muillekin sitä tarvitseville!!
Kylläpä meinasi mennä aukiolotutkimus sinulla pitkälle :eek: Onneksi sait tädin ylipuhuttua!! Tosin onko sinulla kierto sinneasti selvillä? Minullakin oli ohjeena tietyt päivät milloin piti toimenpiteeseen mennä. Itselläni taisi tulla silloin vielä vuotoakin, eli alkukierto täytyy olla kyseessä...ennen ovista kumminkin.
Mulle tehtiin tosiaan toi aukkari marraskuussa ja olin varautunut kovaan kipuun. Mutta kuinka ollakkaan en tuntenut mitään!! Mulla laittoivat sellaisen katetrin kohtuun ja ruiskulla ruiskutti liuosta. Kaikki oli kunnossa =)
En tiedä oliko sitten asiansa osaava lääkäri vai mistä johtui mutta en tuntenut mitään...vasta kun toimenpide oli tehty niin oli hieman jomotusta,ehkä päivän pari. Sekä hartiat tuli mullakin hieman kipeeksi...se voi siis olla tutkimuksen jälkeinen oire :/
Onnea teille kaikille tutkimukseen menijöille....mulla on ainakin tällainen positiivinen kokemus siitä ;)
Ja vastauksen siitä onko torvet auki saa heti paikanpäällä!

).( Näin ekaa kertaa viimeyöä unta että tein positiivisen raskaustestin!! Olisipa tuo enneuni :heart: Mutta tuskin...
 
kiharapää Täällä myös ihme menkat: vuotoa tuskin nimeksikään...no vasta toinen kp, joten eiköhän ne "hanat" sieltä vielä aukea :LOL: !

tikruliini
: plussaonnea!!!! :heart:

Jennyli
Toivotaan, että uni on tällä kertaa enne ;)

Täällä malttamattomana jo nyt kp2:n kohdalla odotellaan, että päästään taas "tositoimiin"...saa nähdä kaun tämä täti nyt meinaa kärvistellä kylässä...viime kierrossa viipyi lähes viikon :ashamed: . Ajateltiin miehen kanssa kokeilla tässä kierrossa peittojen heiluttelun suhteen "joka toinen päivä- taktiikkaa", jospa se joka päivä olikin tosiaan liikaa. Katsotaan kuinka käy näillä konstein... :whistle:

Mukavaa viikonloppua kaikille =)
 
Heips, tulin tääl puolel pyörähtään ja lukeen mitäs tänne. =) Toivottavasti plussia tulee tänne ihan sylin täydeltä ja vaikka vähän enemmänkin. =)

Mä olen siirtynyt tonne odottajien puolelle, ja toivon suuresti etten joudu palaamaan tänne, että jotain tuol sisäl kasvas tosiaan ja pysyis vielä mukana.
 
ElämänIlo3 kyllä sinä siellä odottajien puolella pysyt :heart: toivotaan, että kyydissä on sitkeä kaveri joka pitää kiinni kynsin hampain ja ei irrota vaikka mikä olis...paitsi sitten syyskuussa (silloinhan l.a ilmeisesti on?) =) :heart: :heart: :heart:
 

Yhteistyössä