tääl kp7/28-30 ja lämpöjä taas mittaillu, aamulämmöt ollu tasaseen 35,2-35,4... touhuiltu on ahkeraan ja jatketaan joka toinen päivä-menetelmää ja odotellaan lämpöpiikkiä.. :/
voimia tiedän tunteen........Alkuperäinen kirjoittaja mussu:Tajusin tänään, että pitää varata aikaa munatorvienaukiolotutkimukseen ja mulle tarjottiin aikaa MAALISKUULLE, kuulemma tekevät niitä vain kerran viikossa ja se täytyy tehdä kierron alussa - kiukuttelin sitten, että ei voi olla mahista, että vaan kerran viikossa tehdään, siitähän jää vain yksi päivä/kk mahdolliseksi, kun eivät tekis enää kierron puolessa välissä. Sain sitten lopulta "tädin" ylipuhuttua antamaan mulle aika 17.2, se on juuri ennen kierron puoltaväliä. KUMMAA!!! Miten mahtaa onnistua inssiin meno? Oli joulukuussa polillä käydessä juttua, että "tammikuun kierrosta tssg ja sitten vaikka heti helmikuussa inssiin", mutta noinkohan se onnistuu - miten mahtaa inssiin meno pitkittyä? PRKL - mä taas ymmärrän niitä, jotka on yksityisellä hoidossa!!!
Itse olen huomenna menemässä kyseiseen tutkimukseen. KYSissä tekevät, mutta en tiedä sitten, että onko tuolla sama juttu, että kerran viikossa tekevät.. Tuskin, kuitenkaan kun laskivat minun kierron mukaan sen, että milloin voisin tulla. Täytyy KYSin tietojen mukaan tutkimukseen mennessä olla kp 8-10 ja mulla taitaa olla juuri se kp 8 huomennaAlkuperäinen kirjoittaja mussu:Tajusin tänään, että pitää varata aikaa munatorvienaukiolotutkimukseen ja mulle tarjottiin aikaa MAALISKUULLE, kuulemma tekevät niitä vain kerran viikossa ja se täytyy tehdä kierron alussa
Tsemppiä matkaan ja tule sitten kertomaan, millaista oli!Alkuperäinen kirjoittaja Arcatha:Kovasti jännittää ja pelottaa jos se vaikka sattuukin...
Kovasti olen pelotteluja kuullut
Tietääkö muuten täällä kukaan sen aukiolotutkimuksen jälkeisistä jutuista? Saanko huomenna tutkimuksen jälkeen jotain tuloksia tms. ja kuinka jatkoa suunnitellaan?
Alkuperäinen kirjoittaja Arcatha:mulle tehty 2 kertaa eka kerralla röngtenillä suppo pyllyyn, aika kivuton juttu.Alkuperäinen kirjoittaja mussu:Tietääkö muuten täällä kukaan sen aukiolotutkimuksen jälkeisistä jutuista? Saanko huomenna tutkimuksen jälkeen jotain tuloksia tms. ja kuinka jatkoa suunnitellaan?
2 kerralla lokakuussa 2008
ultralla ja sattui niin pirusti ett kyyneleet tuli..ihan järkky kipu, vaikka olin ottanu säärkylääkettä.....siinähän näkee heti onko kaikki ok...
vuotoa tuli 4pv ja hartiapistosta ja maha kipua oli kans 4 pv.....
mulla sattu ja joillain ei tunnu missään....
ota särkylääkettä vahvoja....ennen ku meet sinne..
kp7 ja ootellaan taas....