Ei täti tullukkaan vielä. Nännien arkuus jatkuu edelleen. Yöpaidankin riisuminen sattui kun hipasi.
meillä sam meillä yx yhteinen ja ukolla on aikasemmasta suhteessa 2 pojua..ett miksi ei nyt onnistu ku aiemminkun..ei ala rajumpaa hoitoon kuin clomit vaan mulle ja nehän ei toimineet tällä kertaa.....Alkuperäinen kirjoittaja minime:Kiitos jennyli taas myötätunnosta/elämisestä! En tiiä kuinka kauan tätä jaksaa kun ukonkin kanssa on välillä niin vaikeaa. Se ei jaksa ymmärtää mun pettymyksiä, se kun on sitä mieltä että tulee kun on tullakseen vaikka siihen menis sata vuotta.. :snotty:
En usko että meilläkään ukko lähtis minnekkään tutkimuksiin, kaikki tutkimukset ois sen mielestä ok, kunhan ne tehdään mulle. |O Miten se voikin olla niin vaikeaa antaa yks näyte? En ymmärrä.. Voimia sulle, aika samalta kuulostaa tilenne teillä!Alkuperäinen kirjoittaja mariq:meillä sam meillä yx yhteinen ja ukolla on aikasemmasta suhteessa 2 pojua..ett miksi ei nyt onnistu ku aiemminkun..ei ala rajumpaa hoitoon kuin clomit vaan mulle ja nehän ei toimineet tällä kertaa.....Alkuperäinen kirjoittaja minime:Kiitos jennyli taas myötätunnosta/elämisestä! En tiiä kuinka kauan tätä jaksaa kun ukonkin kanssa on välillä niin vaikeaa. Se ei jaksa ymmärtää mun pettymyksiä, se kun on sitä mieltä että tulee kun on tullakseen vaikka siihen menis sata vuotta.. :snotty:
Harmillista, että tilanne tuo teillä molemmilla minime ja mariqAlkuperäinen kirjoittaja minime:En usko että meilläkään ukko lähtis minnekkään tutkimuksiin, kaikki tutkimukset ois sen mielestä ok, kunhan ne tehdään mulle. |O Miten se voikin olla niin vaikeaa antaa yks näyte? En ymmärrä.. Voimia sulle, aika samalta kuulostaa tilenne teillä!
Joo siis meillä niin, että koska mies on valmis kyttäämään mun ovisajankohtia ja hermoilee testin tekemisestä, niin olisi kyllä mun mielestä vähintään kohtuullista hänen selvittää itselleen edes perustieto näistä asioista ...varsinkin jos satun olemaan kireänä syystä tai toisesta, niin yhtään ei kiinnostaisi alkaa selventämään kiertoa ja siihen liittyviä juttuja! Mun mies siis oikeesti on linjalla tjot, mutta käyttäytyy täysin päinvastoin... on nuo miehet kummia !Alkuperäinen kirjoittaja Jeju81:Kumpa voisinkin hugoliina auttaa, mutta samassa veneessä taidetaan kumpainenkin olla Täällä mies vaan pyörittelee päätään mun touhuille välillä, kun ei noi miehet taida ihan samalla lailla innostua näistä asioista Mä olen suurinpiirtein katsonut jo vaunut valmiiksi kun hän vasta totuttelee ajatukseen, että pikkuinen on saanut luvan tulla