** Kevätunelmasta 2010 - Haaveilevat **

Alkuperäinen kirjoittaja hugoliina:
mussu kiitos informatiosta ja luettuani tarinanne, toivon todella sydämeni pohjasta onnea teille ja että hoidot auttaisivat teitä viimein saamaan kauan kaivatun pienokaisen :heart: :heart: :heart:
Kiitos!

Mä olen ihan positiivisella mielellä tässä, jaksan uskoa, että ensi jouluna meillä on vauva tulossa (jos eka inssi onnaa, la olisi juuri jouluna - laskin, vaikka hölmöä onkin :headwall: :LOL: ) Mutta jos nyt niin käy, että ei tule, niin olemme ainakin kokeilleet, ei tarvi vanhana katua. Olemme käyneet läpi miehen hoidota ja tätä luovutettuakin yritetty, sitten voin jo uskoa, että luonto on tarkoittanut meidät tällaiseksi kolmen hengen perheeksi. Se pahin tuska on jo eletty, nyt katsotaan, mitä tällä tiellä on tarjottavaan. Elämässä kuitenkin on oikeasti paljon muutakin, kuin vauva, vaikka sen välillä melkein unohtaa, mutta tässä on se "muukin" löydetty ja takuulla elämä ilman vauvaa olisi hyvää elämää, niin kuin olisi elämä vauvankin kanssa! Meillä on tosiaan ollut tämän lapsettomuuden kanssa vähän eri tarina, kuin tavallisesti.
Tämä lapsen saanti -ongelma ei ole ollut yllätys, olen tiennyt sen seurustelun alusta ja mies jo parikymmentä vuotta (ei olla "ihan kaksikymppisiä"). Ja missään tilanteessa en kahta kertaa miettisi, valitsisinko vauvan saannin vain mieheni - hänen kanssaan olen kokonainen ja vauva on siihen lisä, ei elämäni tarkoitus, vaikka olemassa oleva lapsi toki on elämässäni tärkeintä, kuten mahdollinen sisarensakin olisi, mutta nyt kun vauvaa ei ole, en vauvan samisen vuoksi miehestäni luopuisi - ja uskokaa pois, me olemme käyneet läpi helvetin tässä asiassa ja me olemme selvinneet.
 
Heippa taas!
Chira; meillä ei niinkään anoppi sanois mitää viidennestä lapsesta, ei uskalla!, mut oma äiti kyllä kauhistuu :kieh: Kuulen jo päässäni kavereitten,sukulaisten ym. huokailut "TAAS!" Miestä nimitetään töissäkin spermalingoksi :LOL:
Tikruliina; mä oon tunnistanut kaikki 4 raskauttani alkaneeksi kun tissejä on alkanut vihloa, varsinkin kun on käynyt suihkussa on tuntunut että hipaisukin sattuu tosissaan. Tissit on tullut siis kipeeksi ennen kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa..
Mahtavaa että täällä on jo monta haamuilijaa =) Mulla on tosiaan alkanut 2 ensimmäistä raskausta heti eka kierrosta ja kaks raskautta on alkanut tokasta yrityskerrasta.. Nyt pitäs olla vkonloppuna ovis ja ollaankin hommailtu ahkerasti jokatoinen päivä kuten aikaisempiakin "tehdessä" :) Jostain oon joskus lukenut että joka päivä ei kannata olla ku spermanlaatu huononee...korjatkaa jos menee ihan metsään.. Tosin mulla on ollu vasta nuo yhet menkat synnytyksen jälkeen niin ei voi olla varma tuosta kierrostakaan kuin sekasin se on :|
 
Hei! En varsinaisesti ilmottaudu mukaan, tulin vaan lueskeleen juttujanne. Onnea kaikille plussaantuneille ja onnea matkaan plussaa odottaville. Me ei ihan varsinaiseti olla vielä uutta vauvaa tekemässä, mut haaveita on.
Kierto on nyt 30/28 ja en ole vielä asiasta miehelle edes puhunut, kun saattaapa olla vain myöhässä. ovat olleet kyllä aika säntilliset viime aikoina, mut katsellaan.
Rintoihin on minulla kans vihlonut, mut voipi johtua tuosta yhtäkkisestä pakkasestakin.
Katsellaan =)
 
Kyl kai se jo tarvii uskoa pikku hiljaa, että meille pikkuinen olisi tulossa. =)

Tässä tämän aamuinen testi, jo kolmas, johon ei tule ihan täysin punaista viivaa, mut jonka näkee kuiten jo melko selvästi.... =)

Aamul 5 aikaa tein ton ja mieskää ei enää unta saanu sen jälkeen, oli hälle kuulemma paras syntymäpäivälahja. =)

http://www.aijaa.com/v.php?i=3334230.jpg
 
äippäliini83 toivottavasti sit yritys tekee tuloksen. =) Meil tosin viimekierto oli jo sellanen etten enää edes jaksanu yrittää, en ovista tikuttanu, enkä juonu greippimehuu, en tehny mitää ton eteen =) muuta ku et, taiettiin sit peittoi heilutella oikeeseen aikaan. =)
 
Tikruliinilla jännät paikat :) Itellä kans sama juttu, että nännit on kosketusarat edelleen, vaikka se hemmetin nega sieltä tulikin. Alavatsan nippailu/repiminen on loppunu. Yleensä pillereiden jälkeen saattaa plussa tulla helpostikin (siis heti siitä ekasta)

mariq Kylläpä sulla on nyt vastoin käymisiä. Voin vain kuvitella, että jos ja kun meille tulee sama tilanne, että sperma pitäisi tutkia niin miekkoselle se on varmasti kova paikka, että näyte saataisiin.. Kurjaa. Toivottavasti teillä menee vielä kaikki hyvin ja näytteen saatte vietyä.

Snoopy Näitä ylläri tarinoita on mukava lukea, ehkä mullakin vielä toivoa :) Saas nähä kuinka pitkäks tää kierto venyy vaikka terot onkin ollu matkassa..

Arcatha Tsemppiä sinne aukiolotutkimukseen!!

MarjaVatta Heh, täällä oltiin kans aikamoisissa pilvilinnoissa tässä kierrossa, ryminällä tultiin kutenkin alas.

Hugoliina Hauska toi sun mies :LOL: Ei niiden pään sisään voi millään päästä ;)

mussu minäkin kovasti toivottelen teille plussa onnea uusien siittiöiden kanssa!! :heart:

ElämänIlo3 Ei vitsi, ihanaaa!! :heart: Suuret plussa onnittelut, aivan mahtavaa!! :hug: :hug:

).( Itse testaan vielä sunnuntaina ihan sen vuoksi, että tiedän varmasti sen olevan nega. Soitan sitten maanantaina gynelle verikokeiden tuloksista ja saan varmasti sen jälkeen, sitten kunha kierto käynnistyy, aloitta clomit.
 
ElämänIlo3 herkistit mut heti aamusta...voi, että...ONNEA ihan mielettömän paljon :heart:!

äippäliini83
Onnea teille yritykseen...perässä tullaan, nyt kp 28/35 ja pieniä tätituntemuksia jo on eli sieltä se pa*****nen taas on tuloillaan :'( . Mutta hymy huulilla, hyvin mielin uuteen yritykseen =)

Alisa84
: kyllä toi mies tosiaankin on hauska...en vaan voi ymmärtää missä on viettänyt kaikki terveystiedon ja biologian tunnit kun tuntuu, ettei ole muuta käsitystä koko asiasta kuin se, että seksillä tulee vauvoja :LOL: . Tottahan tuo tietysti on ja vaikka olen hieman valottanut asioiden oikeita laitoja, niin hoitakoon hän nyt vaan kiltisti oman osuutensa- minä voin sitten riehua ja stressata näitä muita juttuja- ei siitä tulis kyllä mitään jos molemmat oltais yhtä pöhköjä. Mulle on jo liikaa se kun mies jännittää testauspäivää...saa mut vaan entistä hermostuneemmaksi :LOL: . Ja tsemppiä sinulle verikokeeseen, toivotaan parasta tulosta ;)!

Ja vielä noista kipeistä nänneistä kenellekään en halua olla ilon pilaaja ja toivon, että jokaisella nännikipuisella enteilee plussaa, kuten itse ensimmäisessä kierrossa kovasti toivoin, mutta ihan fakta on pillereiden lopetuksen jälkeen se, että joillain entisillä pillereiden syöjillä nännit kipeytyy ovulaation yhteydessä / jälkeen ainakin muutamina kiertoina lopetuksen jälkeen jos ei jatkossa pidempäänkin. Tarkistin omalla kohdallani asian gyneltä (tai laitoin itseasiassa kaverin asialle kun hänellä oli aika :LOL: ). Olin nimittäin 100% varma raskaudesta heti ensimmäisestä kierrosta kun nännit alkoi käyttäytymään oudosti: kipeät, turvonneet, nännipiha laajeni, valkoisia nystyröitä tuli lisää jne. mutta olivatkin ihan normaaleja muutoksia kun hormoniehkäisy lopetettu :(

Kaikille sitä tarvitseville iso :hug: , plussanneille onnea, piinapäiviä viettäville tsemppiä ja jaksamista ja plussaonnea eritoten! Tädin yllättämille iso kasa onnea uuteen kiertoon! :heart:
 
Onnea Elämänilo :heart: ihana alku uudelle vuodelle!

Täällä jännäämispäivät lähtestyy..niin kovasti toivon, mutta jotenkin taas se tuttu tunne hiipii jostain että tätihän sieltä saapuu..oon taas jotenkin ihan kaameen paljon meittinyt vauvajuttuja, kattellut vaunuja yms. Huoh..on tää niin hassua aikaa toisaalta :) ..

:wave:
 
Elämänilo3 Kiitos sinulle, kun jaksat ottaa huomioon ja tsemata! :hug:

hugoliina Meillä kans mies on ihan siinä käsityksessä, että seksillähän niitä tulee, missä ja milloin vain niin voi tärpätä :LOL: No eikait siinä, ei oo näköjään poikia biologian tunnit kiinnostanu. :D Niin ja selvennykseksi, että verikokeen tulokset keertovat vain sen, että oonko ovuloinu tietty joku kierron päivä eli eiköhän tuo jo tiedetä. :/ Itselläni tuo nänni kipu tuskin johtuu pillereiden lopettamisesta, kun oon ne jo kohta vuosi sitten lopettanu :D Ja tosiaan huimat 3 menkat on sen jälkeen tullu (joista teroilla 2) :eek:
 
voi että, viel pitäs kärvistellä tääl töissä 2½h... ei jaksais... noh, ukko on flunssassa kotona. oli menny töihin ja siitä mennykin hakee saitsuu. kurkku niin kipiä ettei saa nielastua.. mä en haluu sitä tautia! vihaan kurkkukipua. vois ukko levätä että on sit hyväs kuosis ku mun menkat loppuu!! esitin sille kyl toiveen että kävis ruokakaupas, muuta ei tartte tehdä. mennää ipanaatin kans kaverille kahvittelemaa niin saa levätä sit illankin. myö ollaa jo pojan kanssa (toivottavasti) toi flunssa sairastettu..
 
Onnea ElämänIlo3 :flower:

Täällä on ajatukset kovin vauvoissa, unia näen joka yö. Johtuu varmaan siitä, että tämä kierto on kohta käyty ja ensi kierrossa otetaan ne verikokeet ja yrittäminen taas konkretisoituu. Nyt mieli on jännittynyt ja iloinen. Olen toiveikkaalla mielellä, että jospa meillä vihdoin onni potkisi :)
 
Onnea elämänilo3, onhan tuo jo selvä plussa! :flower: :heart: =)

Mulla on taas kamalia juilintoja alamahalla, joten limakalvo varmaan jo irtoilee.. :( Olen tässä miettinyt taas tätä yritystä ja kuinka rasittavaa tämä on vaikka silloin aikoja sitten odotin innolla että päästään yrittämään.. Joka tapauksessa, ihan hävettää mitä marinaa mies saa kestää mun taholta. Kait se yrittää olla se optimistinen tukipilari, etten aivan vaivu itsesäälin syövereihin.. :ashamed:

Plussatuulia teille kaikille! :heart: ++++++++++++++++++ :whistle:
 
Onnea Elämänilo !! =)

Ja omaan napaan.. tänne saa laittaa kp 1 sitte seuraavaks, täti saapui kyläilemään tänään järkyttävä olo matkassaan..yököttää ja väsyttää.. :| Ja harjottelu jatkuu, ehkä jo ens kierrosta tärppäis 'toiveikas'.. :)
 
Esikoista Enteilevät


Hugoliina...................kp 1/28.......................yk 3
Marta........................kp 3/??........................yk 3
kaz............................kp 6/28.......................yk 7
kiharapää..................kp 6/32-35(-45)..........yk 16...........TYKS
Arcatha......................kp 7/29.......................yk 16..........KYS
MarjaVatta.................kp 9/32-35..................yk 2...........TYKS
Sipuli123....................kp 17/30-37................yk 2
jeju81........................kp 19/28......................yk 2...........VKS
HelmiEnkeli................kp 28/31......................yk 1............Kätilöopisto
wippii.........................kp 28/28-34.................yk 5...........KSKS
Sokruli........................kp 30/31......................yk 3
Alisa84.......................kp 32/26......................yk 3
Niiz.............................kp 39/30.......................yk 2



Toista Toivovat

mussu........................kp 1/29................yk alk 02...TYKS
äippäliini83................kp 4/28................yk 1..........KOKS
mariq.........................kp 7/28-36...........yk 21........L-PKS
kellopeliappelsiini.......kp 8/28-30...........yk 9
niimar87.....................kp 15/28-33.........yk 2..........TAYS
Hentsu84...................kp 23/30...............yk 6..........TAYS
minime.......................kp 29/30................yk 10
Vilinäiti.......................kp 95/43................yk ??.........TYKS



Kolmatta Kuumeilevat

ärripurri.....................kp 7/30...................yk 4..........K-HKS/Hyas
Jennyli.......................kp 24/32.................yk 6..........Tays
tikruliini.....................kp 27/??..................yk 1..........TYKS
joikhu........................kp 36/28.................yk ?
Pakanamaan Kartta..kp 40/30.................yk ?



Neljättä Toivovat

Päppä.......................kp 24/25-30............yk 24..........PHKS
wirtsu.......................kp ??/??...................yk 0 (tammikuussa aloitetaan)



Viidennestä Villiintyneet

tuittu79....................kp 14/30....................yk 1
Chira.........................kp 23/28..................yk 3



Tautajoukoissa:

Snoopy
Vauvakuume83
Selis
Tuulia79
velmuliina74
Lapinmaria
Henuliini
Dooris85



:heart: Haamuilijat :heart:

Millukka.......kp 36/30.................yk 16 (km 05/08)





:heart: Plussanneet :heart:


ElämänIlo3..............10.9.2009............yk 8
mama-84................??.??.2009..........yk 26...........SATKS
hellu77...................??.??.2009...........yk 3............Jorvi
Ninnurainen............??.??.2009..........2v yritystä takana
Ezmeralda...............??.??.2009..........yk 4
Juibe75....................??.??.2009..........yk 0
Ouska......................??.??.2009..........yk 8
Jonna-.........................7.8.2009..........yk 11
Irmeli09.....................13.8.2009..........yk 4......TAYS
Sini74.......................??.??.2009..........yk 2 (km 08/08)
mymmyryy................??.??.2009..........tjot
Rouva Bennet............??.??2009..........yk ? (km 02/08)
toivova-84................??.??.2009..........yk 4
Johanna83.................??.6.2009..........yk 5..........KOKS
Rouva Pikkumyy..........4.7.2009...........yk 2 (km 2/08 tm 8/08)
MasterPiece...............30.6.2009...........yk 3...........Oyks
masuha1....................17.6.2009..........yk 6
Linduu..........................5.5.2009..........yk 5
emiliana......................10.5.2009..........yk 5
Lehmis........................30.4.2009..........yk 1............TAYS
Laala..........................21.4.2009...........yk 2.............TYKS
superheppuli...............17.4.2009..........yk 1.....KOS
miracle..........................9.4.2009...........yk 7..........K-HKS
JJ-t..............................10.4.2009...........yk 07/07 alkaen
nti.................................1.4.2009...........yk 9.............PHKS
Jadekettu....................28.3.2009...........yk 1...........Jorvi
Halfcafnonfatlatte........23.3.2009...........yk 4
humu82.......................??.??.????...........yk 3
nessu86......................26.2.2009...........yk 3....KYS
meilinde.......................??.??.????
Charlott.........................3.3.2009...........yk 6........KYS
Pixie.............................14.2.2009
ipanapa-08..................??.??.????...........yk 8
Sirja...............................1.2.2009...........yk 9..............KHKS
Mammutti-Mamma..........8.2.2009...........yk 6
Mamamin......................23.1.2009...........yk 3.........kätilöopisto
nooruli..........................10.1.2009...........yk 1 km -06
tuttemui........................19.1.2009...........yk 3........OYS
Sirpula...........................16.1.2009...........yk 10
kirppunen......................20.1.2009...........yk 1........PKKS




:heart: Vuoden 2008 plussanneet (lasketutajat) :heart:

Tuulia78, vauvahaaveita. Maria-08, maitooo, Red Dragon, Luminka, kutmula, ipapii, Emiliina, Maotao, Mayah, Pamu k, HepsKatti, TähtiTaika, Caffee81
 
minime ehkei sul ois toivo viel menetetty. mä plussasin esikoisesta aivan haalean haamun sinä päivänä ku menkkojen ois pitän alkaa, se oli niin haalea ettei mun ukko ees nähny siinä mitään vast ku seuraavan aamuna. sitte testasin uudelleen seuraavan päivän ja edelleen haamu ja kolmantena päivänä oli selkee haamu... ja mul oli ihan sellaset menkkamaiset oireet, että koht ne alkaa. rinnat tais tulla kipeiks ku vko 5alko...
 

Yhteistyössä