Tervetuloa mukaan
Dalmatialainen
meillä väinämöinen on nyt 1v5kk ja oli vajaa kk sitten 81,3cm/11640g. Väinämöinen on syntynyt 25.6.06.
Minä olen ollut muistaakseni 26v jo pian 10 vuotta.. en halua ollenkaan muistella omaa ikääni.. naimisissa ollaan ja viekä olen ensi syyskuun alkuun kotona ainakin. Sitten kai olis pakko mennä takaisin vuorotyöhön, ellei mies halua antaa minun vielä olla kotona seuraavaan sykyyn. Vähän kyllä epäilen..
Nii me asutaan täällä pääkaupungissa, saatiin viimein talvikin tänne, ainakin hetkesi.
Vilkas menijä on tuo meidän vauva, kova puhumaan omiaan ja sinne väliin laittelee sitten ihan oikeita sanojakin. Ekat sanat tulivat vajaa 11kk ja samaan syssyyn alkoi myös kävelemään, et ei pitänyt paikkaansa se et myöhästyis puhe, kun kävelemään alkoi.
Eilen huomasin pojan leikkivän Jukan muotopalikka laatikolla ja kaikki palikat menivät omiin kolosiin, välillä oli palikka väärinpäin kädessä, mutta näppärästi käänsi laatikon oikeinpäin palikkaan nähden
viisas pieni miehen alku, keksi ihan itse ratkaisun.
Kovin tykkää katsella kirjoja ja nimeää sieltä eläimiä ja asioita, yleensä kertoo vielä mitä kukin eläin sanoo.
Kovasti auttaa riisumisessa ja siinä on ihan selkeet hommat mitä hän haluaa itse tehdä eli itse pitää saada ottaa hattu, villamyssy, kenkien tarrat ja lopuksi haalari. Isänsä ei aina tuota tahdo muistaa, vaan länttää pojan selälleen lattialle ja alkaa riisumaan kuin pientä vauvaa.. jep, voitte varmaan kuvitella mikä huuto tulee ja rimpuilu.. monta kertaa olen asiasta maininnut, mutta, mutta..
Mutta meillä ei vieläkään suostuta syömään kotiruokaa, ei juoda kaupan maitoa, nii ja itse syöminen on vähän niin ja näin. Kiinnostaa kyllä, mutta kai se on minusta kiinni, kun en malta toisen antaa rauhassa kataa ruokia päähänsä.. pitäis varmaan olla toisessa huoneessa ja antaa toisen huseerata lusikalla ja lautasella omiaan, mutta sitten on riski et mätkähtää tuolista alas. Vaikka turvakaaren poistettuani, on selvästi näppärämmin sujunut kiipeilyt ja pois tulot tuolista.
Jaaha, väinämöinen alkaakin jo heräileen..
:wave: