Kevään 2008 yrittäjät 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja elsis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
huh! väsyttää juhannuksen jäljiltä. Kaveripariskunnan kans oltiin mökillä ja heillekin tuli sitten paljastettua yrityksen aloitus...

Täällä siis kp 12/? . Laskennallisesti jos kierto normi 28 tai edes sinne päin niin ovulaatio joskus tällä viikolla joten ahkerana pitää olla. Toisaalta kyllä luin että pitäisi pitää välipäiviäkin puuhasteluista että siittiöt keräis voimia tai jotain. No ei kai siitäkään haittaa oo jos tykittää joka päivä. Ennen esikoista olevissa kierroissa tunsin oviksen selvästi mutta nythän just oli täällä keskustelua että ei välttämättä tapahdu just kun kipu tuntuu. Ei kai se auta kun olla ahkerana ja jänskätä sitten reilu 2 vk päästä ja ottaa rennosti (niinpä niin). Perjantaina tosin tulee vanhemmat kylään ja nukkuu viereisessä huoneessa joten voi hiljentää menoa. Tosin toinen nukkuu niin ettei kuulis vaikka sota syttyis ja toinen niin herkkäuninen että käyttää korvatulppia joten ehkä se siitä...

ei kun maalisvauvaa yrittelemään ja plussatsemppiä kaikille :-)

Heippa! Ensiksi onnea Bijoulle, mahtava homma kun plussat vaan lisääntyy! Nillalle ja elsikselle pahoittelut, vaikka elsis testasitkin aika aikaisin, eihän sitä tiedä miten tilanne voi vielä muuttua!

Mä olin tänään siinä np-ultrassa. Jännitti taas vaihteeksi kauheasti ja kun lääkäri oli vielä aluksi ihan hiljaa ultratessaan, olin ihan varma että joku siellä on nyt vialla... No, onneksi kuitenkin kaikki hyvin ja lukemat normaaleja. Otettiin vielä joku veriseulontakin, siitä tulokset tulevat parin viikon päästä. Oli kyllä ihanaa kuulla pienen sydämen lyöntejä ja tosi mukavaa kun mieskin pääsi nyt mukaan.

Tsemppiä kaikille ja aurinkoista alkanutta viikkoa!

Saitko Magpie kuvan muistoksi? Pikku kääryle, söpö! Se oli varmaan se "seerumi seula" mutta mä lahopää oon unohtanu mitä se tulos kertoi. Joku todennäköisyys se oli, mutta mihin...

Täällä taas vaihteeksi tullaan rytinällä alas, vai sanoisko että kohta lorottamalla alas. Täti hyökkäs aamulla mun takapuoleen, mutta oikeesta reiästä ei vielä suvaitse lorottaa. Ah- ihanaa- endoa! Joten toivon kipinät laski sadasta ykköseen. Tissit on vielä möhkäleet ja rätissä ei oo vielä mitään, mutta ehkäpä se iltaan mennessä on jo toivo nollilla. Voi ¤#"/`=&%¤¤%¤# !!!

jolly

Ex-jollylle halaus. Tätin tulo on niin inhaa... ja tuo endo kuulostaa tosi inhottavalle.

Elsis, paketin hypistelijänä mäkin sain negan vielä reilu viikko sitten... Että toivoa on vielä!

Kiitos onnitteluista! Alkujärkytyksen jälkeen alkaa jo itsekkin olla ihan oikeasti onnellinen. Tätä salaisuutta varjellaankin lähipiiriltä vähän pidempään ;-) Onneksi on nämä keskustelupalstat että voi anonyymisti paljastaa tekosensa. Mä varmaan räjähtäisin jos en sais missään tunnustaa "syntejäni". ;-)

ONNITTELUT BIJOULLE!!

Toivottavasti heinäkuun myötä plussia tipahtelee enemmänkin :) Elsiksellä on kyllä vielä hyvät mahdollisuudet - tsemppiä!

En kyllä usko mihinkään "poppakonsteihin" tässä raskautumisessa. Mutta niin monet hehkuttivat sitä greippimehua, että minunkin ostoskärryistä sitä sitten löytyi. Eli nyt litkin sitä aamuin illoin (Valion mehu on muutes ihan hyvää :). Saas nähdä, onko sillä vaikutusta ;)

t. elmeri, kp 7 / ??

Huomenta! Jussista selevitty ja ovista kohti porotellaatn menemään..vkonloppuna otolliset ajat ;)

ONNEA Bijou73!!! !! ! Taas tuli toivonkipinöitä lisää kun plussat ropisee :) Sit kun ite jossain hamassa tulevaisuudessa plussaa, ni meinattiin pitää omana tietona niin pitkään kun vaan mahollista --> maha näkyy..on seki inhottavaa jos heti kertoo ja meneekin kesken :(

Tervetulloo uudet ja tätipahoittelut niille joita täi kiusaa tällä hetkellä! On se vaan aina niin masentavaa mut aina sitä saa jostain taas uutta voimaa ponnistaa ylöspäin!

Kesälomaterkuin:
enskertalainen kp 9/28

jolly, mullakin oli just peräpukamia =) ja sovin just uudesta työkokeilupaikasta, teen paluun kampaajaks! elokuussa alkaa vasta. voi kun sais vaan nukkua, kärsin yöttömästä yöstä su-ma välisen yön ja yhä väsyttää...

pupuilu usein (esim useasti päivän aikana) huonontaa spermanlaatua. vähensiköhän se siittiöiden määrää vai luaatua. parempi olis jo pupuilis joka toinen päivä. siissiöthän kyllä säilyvät sun sisällä useamman päivän, et ei huolta!

tänään ehkä oli ovisoireita tai sitten vaan kuvittelin. alaselkäkipua (en tiedä onko oire) pientä pistelyä ehkä jossain vasemman munasarjan tietämillä sekä paljon limaa... on tosin ollu muutenki vähän selkä kipeä ja ilmavaivoja niin ei välttämättä erota niistä...

eilen touhuiltiin mutta katsotaan miten tänään. Miehellä tällä viikolla paljon ylitöitä mutta eipä tuota juuri mikään hidasta :-) Nyt vaan on jotenkin epäilevällä kannalla että haluanko minä oikeasti (ennen pillereiden lopetusta seksihalut aika vähissä osin väsymyksestä yms myös johtuen)touhuilla vai vaan vauvan takia. Just mietin että kun jotenkin oon aina kuvitellu että pillerit ei vaikuta minuun niin kyllä oon tämän pari viikkoa ollu ihan eri ihminen että ehkä ne nyt sitten on jotain tehny.

Olen myös miettinyt tuota että kannattaako joka päivä harrastella vai ei. Useasti päivässä ei ole edes mahiksia. Ehkä se kerran päivässä ei oo niin paha. no, parin viikon päästä nähdään lopputulos varmaankin. Ajattelin että aikaisintaan jännäilyviikon alussa tilaisin netistä testejä...

puuhailu ja jännittely jatkukoon....

viime viikolla ostin tuota valion greippimehua mutta oli mielestäni hiukan väkevää vaikka melko usein syön ihan sitä hedelmääkin. rybb&deckers ois makeampaa mutta sitä ei meidän lähikaupassa ollu ja mikä lienee siinä aidon greipin osuus. Tänään ostin sellaista kallista tropicanan greippi appelsiinimehua mutta siinä greippiä vaan 10%. No, ehkä sekin jotain auttaa... Jos ei nyt tärppää niin ens kierrossa sitten ahkerammin juodaan (voi hammasparkoja). en minäkään ihan täysin usko että olis vaikutusta mutta ainahan voi kokeilla :-)

ONNEA BIJOU HIRMU PALJON! Täällä on paljon ehtinyt kaikenlaista tapahtua kun en ole juhannuksen aikaan kerinnyt tänne kurkkia. Pahoittelut elsikselle ja nillalle negasta ja jollylle EHKÄ saapuvasta tädistä, mutta muistetaanpas vielä että pidetään se lippu korkealla niin kauan kun punaista ei näy... ;)

Täällä on hirveätä kiirusta pitänyt, en ole tosiaan paljon ehtinyt tietokonetta availemaan ja kirjoittelemaan/lukemaan viestejä. Mutta eipä tänne paljon ihmeitä kuulukaan, kp on nyt vissiin 12 tai jotain. Olen onneksi (toistaiseksi) onnistunut välttämään kaiken asiaan liittyvän stressin tässä kierrossa. Edes lämpöjä en ole kertaakaan mitannut, enkä ajatellut mitatakaan. Odottelen tätiä sitten joskus kp 35 hujakoilla, sitä ennen annan asioiden mennä omalla painollaan, sekstaillaan kun siltä tuntuu. Ai, paitsi ajattelin kyllä kuukupin tilata netistä, sen verran pessimisti taas olen raskautumisen suhteen... :)

En usko että kerran päivässä puuhailusta on mitään haittaa, päin vastoin. Olettaen siis että sperma on ihan normitavaraa. Eikös ainakin Milolla tärpännyt tosi nopsaan ja muistelisin että hekin pupuilivat tosi aktiivisesti(korjaa Milo jos muistelen väärin tai sekoitan johonkin muuhun)?

Kiva kuulla magpien hyvistä ultrakuulumisista! Voi hitsi miten aika rientää, np-ultra jo!?! :)

mä join kans tässä kierrossa greippimehua. edellisessä kierrossa kun kaikki limat oli kadonnu, nyt niitä oli ihan normisti. alotin pinkistä greippimehusta ja päädyin rubb&deckersiin. molemmat ihan hyviä vaikka en itse hedelmästä pidäkään.

kerran päivässä on kait ihan ok tahti, mut ei tiheämmin! siis yhdelle miehelle =) mut se tarkottaa sit kans masturbointia.

Höö, täällä lorottelee siis kunnolla. Kyllä ottaa kupoliin ja masentaa. Huokaus. Mutta elämä jatkuu, eskoseni!

Laittaa jo epäileen, että liekö tässä tän p...ka endon kans enää mitään mahkuja ikinä. Voi ttu. Kun ne lekuritkin on aika urpoja tän hoidon kans, että pitäis vaan ite tietää mitä hoitoa haluaa ja sitten kiiruusti kans. Kauanko mä yritän ennen kun hankkiudun sinne laparoskopiaan??????? Ja jonot on varmaan 3-4 kk...

Sorry että häiriköin tämän kans teitä, ihanaiset terveet naiset. Taidan pikkuhiljaa rohkaistua kirjoittamaan yhdelle "alan" palstallekin, niin jospa täällä voisin sitten pitää lärvini kiinni tästä aiheesta ja jännäillään täällä sitten muuten vain =) ja plussataan kaikki!

Joo. Näyttää normaali sekopäisyys taas vähän vahvistuvan, joten poistun pehkuihin tältä illalta.

Öitä kaikille!
ja ++++++++!
Ja tädit huitsin helevettiin!

jolly

jos jonot on noinkin pitkät ni eiks sit kannattais ottaa heti yhteyttä? voihan sen sit peruuttaa jos niikseen? hoidata ittes kunnolla, ni sitten sääkin raskaudut. (mun entisel opella oli kans endoa ja sen jälkeen kun se oli käyny just laparoskopiassa ni yrittivät ja tulivat heti raskaaks. se kun on se paras keino... =)

Moi kaikille ja mukavaa keskiviikkoa :)
Täällä kp 15 menossa. Ovis kait ollut tuossa viime päivinä (?) ja nyt pitäis vaan malttaa jännäillä pari viikkoa...Nyt oon kyllä päättäny, että teen testin vasta sitten jos on jo ainakin pari päivää myöhäs. Eli yritän olla olematta liian hätäinen. Niin ja en yritä löytää itelläni "raskausoireita", kun niitä muka viime kierrossakin oli vaikka miten paljon mutta ei silti......

No mutta plussatuulia!

Bijou, millaisia alkuraskausoireita sulla oikein oli? Tai noh, tässä mennään kp26/29 ja mä yritän kuullostella (mutten liikaa, heh) omaa kehoani...Jotenkin on sellainen fiilis, et jatkuva jano ja sitä mukaa jatkuva vessahätä. Tosin varmasti tää on tätä: uuh-haluan-olla-raskaana-joten-kehittelen-megalomaanisia-raskausoireita -vaihe meneillään.

Oon huomannut, että jengi on pajon kehuskellut sitä greippimehua...Mikä siinä mehussa on? Toimiiko oikeasti? Meinaan, että pitää varmaan testailla sitä ens kierrossa, jossei nyt tärppää...Ja onko kellään kokemuksia foolihaposta? Turhaako?

Pakko jatkaa töitä. Tai lounastaa. Heh

Sars: Tässä raskaudessa ei kyllä ollut mitään semmoista mitä edellisessä, mutta jälkiviisaana löytyy seuraavia ennen plussaa oireita:

- 1,5 vko sitten ihmettelin kun rinnat ei meinanneet istua liiveihin (ekassa olivat tosi pinkeät ja kipeät)
- viikko sitten ei meinannut olut upota millään (ekassa maistui kyllä kaikki...plussaan asti)
- tässä kierrossa "ovisnippailuja" oli kolme kertaa
- hillitön hikoilu (ekassa palelin kaiken aikaa)

lisäksi ekassa oli:
- hillitön energian tarve, aamupuuro, kaksi lämmintä ruokaa ja vähintään 5 banaania (mä inhoan banaania...) ja paljon pieniä välipaloja.
- vesijuoksussa tietyissä asennoissa närästi
- omituisia näppyjä otsassa ja olkavarsissa
- järisyttävä väsymys! Töiden jälkeen oli pakko vain kaatua sänkyyn ja nukkua vähintään tunti

Jaaha eka vekara heräs...

Plussia!!!!

Bijou

Bijou73, niin kovin yritän olla kehittelemättä mitään oireita, mutta tosiasiassa olo on ollut melkoisen omituinen viimeiset pari päivää: maha on jotenkin "turvoksissa" ihan kuin olisi vetänyt hirveet ruoka-ähkyt ja samalla se jotenkin mouruaa ja "porisee". Ruokaa ei tee oikeestaan yhtään mieli, kun jatkuvasti öklöttää. Tosin sit kun syön, olo kohenee hetkeks. Rinnat ei oo niinkään kipeet - ainoastaan nännit...Ja janottaa...
Mutta yritän pitää pään kylmänä ja katella, et tuleeks se täti parin päivän päästä vierailulle...

Tiedän niin hyvin tunteen, elsis. Lohduttelut ja taistelutahtoa lähetän! Muakin harmittaa vieläkin, kp3 on jo menossa.

Tein muuten periaatepäätöksen, että elokuun menkkojen alkaessa varaan lekuriajan. Siihen asti yritän olla ressailematta (joopa-joo!) ja raskautua.

Onko muuallakin yhtä tylsä sää kuin täällä, pilvistä ja välillä tihkuu vettä?

Jolly

Voi juku miten paljon on ehtinyt tapahtua sillä aikaa, kun vähän lomailin!
ONNEA huimasti Bijoulle plussasta!! Ihana, että nostatit taas huimaa plussahenkeä!!! Ja jättitönikkä vauvaliimaa mukaan!! =)

Ja sitten liuta tasapuolisia ja lohduttavia tätipahoitteluita kaikille, joiden kämppään tuo ikävä akka on tullut rymisten sisään. Tiedän tunteen ja sen vtutuksen ja depiksen, mikä siitä tulee. Mutta ei auta muu kun nousta uudella taistelutahdolla vaan seuraavaan kiertoon ja uskoa siihen faktaan, että kyllä se siltä tulee! Tsempityksiä ja peukutuksia!!!

Mulla tismalleen samat plänit kun peppiinalla eli tässä kierrossa ei stressata eikä arvuutella oireita. Voitte sit antaa mulle huutia, jos tuun tänne parin viikon pääsetä arvuuttelemaan oireita!

Jolly; varmasti oikeesti hyvä, et teit ton lekuriaikapäätöksen. Nyt kun sille on asetettu takaraja, niin varmasti on psyykkisesti kevyempi mieli ja sitähän ei tiedä vaikka se lussa sillon pätkähtäs! Endo on kyllä veemäinen juttu. Kovasti tsempityksiä sen kanssa elämiseen ja sen selätykseen!

Ai niin ja tosi paljon TERVETULOA kaikki uudet! Hirmu kiva saada lisää jutustelijoita mukaan!!

Tää lähtee nyt aamulenkille. Aurinkoa päivään!
Pampulei, kp 9/28

Harmi elsis! Oli jo niin lupaavat "oireet"... Mutta jospa sitten seuraavalla kerralla.. (joo, tiedän, tämä ei auta ollenkaan, mutta silti..)

Täällä ei mitään ihmeitä, kp 9 menossa eli ehkä viikon päästä olisi tärppipäivät. Ollaankin ensi viikko miehen kanssa kahdestaan, no tosin mä olen töissä, mutta saadaan tenavat pois jaloista eli voidaanpa sitten puuhastella vapaasti ;)

Jolly: ehkä tosiaan kannattaa varata lekuri ja hoitaa asia "pois". Toivottavasti kaikki menee hyvin ja tulet pian kuntoon!

Täällä on pitkästä aikaa ihana auringonpaiste ja pilvetön taivas! Onhan tässä pari viikkoa sadellutkin, joten ihan kiva nähdä aurinkoakin välillä.

t, elmeri

Oon niiiiin tylsistynyt täällä töissä - hyvin huomaa, että loma siintää jo silmissä. Samoin ne plussakuvat :-)
Tosin oon päättänyt, että haen testin vasta ens viikolla. Ja täähän tietty, jos se täti jättää saapumatta sunnuntaina; eh, miten sopiva päivä vierailulle.

Toivotan kaikille tsemiä ja aurinkoa.

Sateista torstaipvää :(

Harmi elsis :( toivoin jo niin plussaa sulle!!

sarsin psta jännittää!! ja peppiina, sulle nyt plussa, eikö!! peukkuja! jollylle pisteet lekuriajan tilaamisen päättämisestä (huh suomalaisia sanahirviöitä) ;)

Pampuleilla ja elmerillä on kierto lähes samassa mitä mulla; kp 11/28, olikos muita??? Saadaan taas jännäillä reilun parin vkon päästä :))

tänneppä ei tämän kummempaa..pitäs varmaan hyödyntää tää synkkä pvä ja siivota mökki..jee, ei inspaa sitten ei yhtään!