Kevään 2008 yrittäjät 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja elsis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Elsis...meillä siis samat linjat menossa..:( / :) Eli 10 vkon jälkeen eilen tuli täti sitten olin ihan äimänä..ei ollut mitään oireita siihen suuntaan no eilen huomattuani tädin tulon..alkoi ne kivut mitä en edes muistanu ja syy miksi olen aikoinaan aloittanut e pillereiden syönnin..SE KIPU ai perkele tänään ollut jo vähän parempi..mutta eilen työnteko oli aika hankaalaa oksentelin aina kun vihlas mahasta...eilen siis noin 12kertaa tuli juomat pihalle..mitä'än en uskaltanut edes syödä..:( kyllä sais tärpätä sitten tästä kierrosta en kestä tälläsiä kuukautiskipuja enään yhtäkään:( Mutta siis nyt hyvä olo kun ei tartte arpoa mitään eli menkat alkavat tulee normisti:D

Joopa joo... Kyllä osaa odottavan aika olla pitkä.

Toivottavasti Sars76 plussaat tällä viikolla, jotta tahti pysyisi hyvänä.

Kuinka moni täällä on kokeillut niitä ovistikkuja? Olen nyt kyttäillyt niillä koko tämän viikon ja saan aina sellaisen tuloksen, jota en osaa tulkita. Minusta viivat ovat yhtä voimakkaita tai sitten pikkuisen haaleampia, vahvempia ei kuitenkaan. Jos ne olisi yhtä vahvoja, niin ei kai ne koko aikaa näyttäisi plussaa??? Eikös niiden pitäisi lopettaa, kun ovis on ohi? Kp siis nyt 17 tai 20 riippuen siitä, mistä sen laskemisen aloittaa.

Siinäpä sitten toinen kysymys. Jos vuoto alkaa pieninä tahroina ja tippoina ja sitä kestää kaksi päivää ja kolmantena alkaa tulemaan kunnolla, niin onko se alkanut vuotopäivä sitten kp 1 vai 3?

Mitenkähän sitä voi olla näin unohtanut tuon oman kroppansa toiminnan kun ehti vajaa kaksi vuotta elää tasaista kierukkaelämää.

Ex-jolly; aiemmilla sivuilla aiot mennä valittamaan jollekin toiselle palstalle endostasi.. Älä tee niin, minusta sinun juttujasi on mukava lukea, koskevat ne mitä vain:)

Heippa kaikille tasapuolisesti.

Päivi-76, kiitti onnentoivotuksista - yritän pitää pään kylmänä ja keskittyä tänä viikonloppuna vain ja ainoastaan pikku-siskon (16vee) höpinöihin. Jos menkat ei ala sunnuntaina, teen testin ens viikolla. Eli peukut pystyyn! Että siis ei ala. Heh.

Noista tikuista - en oo oikeastaan koskaan miettinyt, että ottaisin ne käyttööni. Meillä toi mies on sen verran hermokimppu, etten haluu stressata sitä liikaa, ettei ne nusauttelut menis ihan liikaa suorittamisen puolelle. Kelailen sitten näitä raskautumisen mahdollisuuksia sitten täällä :-)
Tosin meillä se mies jokaisen pupuilun jälkeen on sata varma, että nyt se on pistänyt siittiöt sellaiseen lentoon, että ihme jossei nyt tärppää. Eli kyllä sekin kaveri jotain pohtii...

Mä tulkitsisin, että se kunnon housuihin losahtaminen olis kp 3...Jos kerta jotain tipottelua on ollut aikaisempina päivinä. Mulla yleensä se toka päivä on pahin tulva päivä (tosin oon niiin kiitollinen siitä, ettei mun menkat oo mitenkään erityisen runsaat. Jesh.) ja sitten rauhoittuu. Mutta tiedä häntä.

Ihanaa loma alkaa ens viikolla. Tuskin maltan odottaa.

Täällä kp 15 ja kuten tuossa aiemmin kirjoittelin niin ehkä mahdollisesti ti-ke aikana oli ovis nimittäin epämääräistä alamahanippailua joista osa EHKÄ vasemman munasarjan kohdilla (tai siellä missä kuvittelen sen sijaitsevan) Ja ... älkää lukeko jos ällöttää limajutut.. molempina päivinä tuli vähän limaa pikkareihin mutta kun illalla tein alapesun niin johan sitä tuli ja tuli ihan vaikka kuinka paljon ... ei havaintoa millasia ovislimojen kuuluis olla mutta en nyt muuten yleensä limaile :-) Maanantaina ja keskiviikkona touhuiltiin eli jos ne simpat elää sen pari vrk niin ihan ok mahikset raskautua. Eli jos ei ilmaannu tässä mitään ovisoireita niin se oli sit siinä (KAI). Tänään mennään kyllä suoraan nukkumaan kun mies oli taas ylitöissä (ei oo kyllä usein)ja itse oon siivonnu hullun lailla 2 v:n "avustamana". Kaupassakin kerettiin käymään ja näin yhden tutun 1 kk vauvan ... ihana :-)

Joskus muinaisessa elämässä ennen pillereitäkin mulla oli kyllä 28 pv lyhyempiä kiertoja että ovis saattoi hyvin olla jo ti.

Huomenna vanhemmat viikoksi kylään... toivottavasti eivät kysele vauvasuunnitelmia... en haluais paljastaa kun oon jo lörpötelly ihan liikaa kaikille... ei siinä muuten mitään mutta jos jostain syystä sattuiskin kestämään yritys niin ei jaksa kuunnella...Ehkäpä vierailusta saa muuta ajateltavaa niin menee jännäysaika nopeammin.

Pahoitteluja tädeistä kaikille sen uhreiksi joutuneille ja plussatuulia :-)

Auts Nilla.. kuulostaa tosi inhoilta noi kivut =( Mullakin joskus on kyllä aika moista tuskafestaria tädin kylälläisessä, tosin nyt viime aikoina ei oo ollu ollenkaan pahaa. En tiedä mistä johtuu. Mutta tsemppiä joka tapauksessa tädin häätöön ja kramppeihin! Pian saat niistä varmasti lepuuttaa ainakin 9 kk =)

No mutta mehän sit toivottavasti pidetään enskertalaisen ja elmerin kanssa muutaman viikon päästä hirrrmuiset plussafestarit, kun kerran mennään niin samoissa kiertopäivissä ;) Mites sitä nyt sanotaan, että perästä kuuluu sanoi torvensoittaja ;)

Tosin mulla on nyt vähän sellanen olo, ettei oikein jaksa innostaa koko homma, kun ei siitä näytä tulevan lasta eikä p*skaa ;) Mutta tarvii nyt tohon lähestyvään ovikseen silti koittaa saada taas fiiliksiä ylös ja muutenkin pitää lippu korkeemmalla =) Minkäännäkösiä tuntemuksia ei tosin oviksesta vielä ainakaan oo, mutta ehkä ne siitä alkaa muutaman päivän päästä tulemaan =)

Au-au-aurinkoa ja plu-plu-plu-ssia everybody!
Pampu

nillalle tsemppiä kipujen kanssa, tiedän tunteen...itsellä kans pari ekaa päivää aina melko lamauttavia :(

Yritän täällä keksiä itelleni mahdollisimman paljon muuta ajateltavaa, etten koko ajan stressaisi mahdollisia raskaus oireita ;) Pitäis malttaa rauhassa vaan odottaa. On tosi hyvä että on tää palsta, jossa voi höpöttää näistä asioista, kun meillä mieskin vaan stressaantuu jos puhun liikaa vauvan hankinta asioista.

Toivotaan että sars pääsee testailemaan ja testaa tietenkin plussan. Ja pianhan täällä on muillakin jänniä päiviä. Plussat kaikille vaan :) Eli niitä plussafestareita järkkäämään!! :)

Rentouttavaa vkloppua !!
-Peppiina kp 17

päivi, mulla oli ovistikut kokeilussa kaks viimestä kiertoa ja ne kyllä näytti oviksen just sillon ku pitiki, eli kierron puolivälissä! netin laskurillaki saan samat ovispvät ku tikuilla, joten nyt päätin luottaa vaan laskuriin ja oman kropan tuntemuksiin...ja heti kun ovis oli ohi, tikutkin sen kertoivat---> yksi viiva! Kaikilla ei välttämättä toimi nuo tikut yhtä hyvin, mut kyllä suosittelen! ja yhdyn sarsiin, että kun vuoto alkaa pienenäkin tiplutteluna, on se kp 1.

täällä edelleen sadepvä.. mikä kesä se tämönen on :(
....mutta, festareita odotellessa ;D
ensk. kp 12/28

Oon samaa mieltä peppiinan kanssa: mahtavaa, että on tällainen palsta, minne voi kirjoitella näitä (pönttöjäkin) ajatuksia + kaiken maailman fiiliksiä.

Tänään viimeksi pudistelin päätäni itelleni: päätin, että meen apteekkiin ja ostan sen kirotun raskaustestin. Mutta...mukaan tarttui asperiinia, maitohappobakteereja ja deodoranttia...EI testiä.
En jotenkaan uskaltanut ostaa sitä. Kelasin, että mitä noi myyjät ajattelee, jos meen tän paketin kanssa tiskille...Luulis, et olis tiukka paikka jollekin 16vee, mut mä oon kohta 32. Oppia ikä kaikki - Sars sai paniikin päälle. Heh.
Eli turha reissu, vaikkakin voihan se asperiini olla ihan hyväks tälle päänsärylle, minkä saan tästä omasta käytöksestäni. :-)

Että tällaista tänään.
Sars kp 28/29

..on ne noi miehet kyllä kummallisia. Hirvee riita päällänsä, ja ei ukko usko kun sanoin et just tää viikko ois tärkeää touhuilu aikaa, ku on nytki kp15 ja ollaan touhuiltu viimeks ma ja ti päivinä.. huoh, nyt jos se ovis on tänään tai eilen ollu, ni ei mitään toivoo. Pistää itkettämään melkein kun saa yksin huolehtia tommosista, kyllä molemmat ollaan kovin vauvakuumeisia, mutta kun ei mies tajuu ettei se koko kuukautta tärpi, prkl.

Onko muita miehen kanssa taistoovia? :D

Gerritsen84

Nilla, AUTS!! Toivottavasti nyt jo on helpompi olla. Mulla oli myös ihan mielettömät kivut viime viikonloppuna, vihloi _tosi_ kovasti, en pystynyt kävelemään, en istumaan, sattui vain. Ei muuta kuin tippa silmässä buranaa napaan ja sänkyyn. Onneksi sattui viikonloppu ja oltiin kotona.

Sarsille peukut pystyyn, että täti kiertää tällä kertaa kaukaa :)

Gerritsen, joo, joskus on miehen kanssa hankalaa. Jos tästä raskautumisasiasta tekee väkisellä "asian", niin ei varmaan tee mieli. Sen takia en esim ovis-tikkujakaan ole edes harkinnut, jospa se luonto hoitaa asian, kun tarpeeksi usein vain oikeasti haluaa ;)

Viikonloppuja kaikille!

t, elmeri, kp. 10

Tervehdys kaikille! :)
Täällä lueskelin teidänkin kuulumisia, ex-jollylle sen verran, että minulla muutama vuosi sitten kaksi kystaa leikattu munasarjoista, endo-kipuja aina kun pillereitä ei oo syöny ja vaikka oon syöny, ei oo auttanut, ja kävin tämän vuoden alussa lääkärissäkin kipujen takia.. Joten ex-jolly, mun raskautumiseen meni muutama kuukausi, yritystä vaan tarpeeksi, uskon vahvasti, että sullakin onnistuu :))) Mulle lääkäri vuoden alussa antoi oletuksen, etten välttämättä koskaan saa vauvoja. Onnea sinulle jolly yrityksiin ja greippimehuja :D

Juu täällä olo jo paljon parempi:) Ja mitä miehiin tulee niin täällä ollaan hätäsiä...Itse tulin töistä kotiin krampaten mutta ilosena siitä että ne alkoi no mies katteli ihmeissään et mitäs ilosta siinä on et menkat alko ku kerran lasta yritetään :O No eihän nuo miehet voi tietää kuinka stressaavalta tuntuu kun on tiedotoin ja neuvoton..siis mikäään ei minusta ainakaan ole pahempaa kun se vaihe kun ei ole menkkoja tullut ja testi nega silti..onneks ohi on ne ajatukset..No pienen juttelun jälkeen se alkoi hieman paremmin ymmärtää miksi on hyvä että täti tuli:)
Ja minäkin sitä mieltä että jos palstaa ei oli en todellakaan tiedä miten selviäisin..ISO KÄSI TÄLLE PALSTALLE/KETJULLE!!<3<3

Blop blop;)

Heip kaikki, täällä ollaan, en ole kuitenkaan toiseen ketjuun karannu valittamaan. Se näyttää olevan aika tiivis yhteisö, ja ne vakkarit ovat kuitenkin endosta paljon enempi kärsivää porukkaa kuin minä, useimmat ovat käyneet jo läpi useitakin hedelmöityshoitoja. Mullahan kuitenkin on kohta kolmevuotias lapsi, joka sai alkunsa pilsujen lopetuksen jälkeen kolmen kuukauden venttauksella, jotta suhteellisen nopsaan kaiken kaikkiaan. Ja olen näköjään aika kivutonkin kun teihin vertaa... No, joskus enempi nykyisin onneksi vähempi. Kyllä tuo kierukka häkkyrä on selvästi auttanu, nimittäin ennen sen laittoa pystyi itsekin käsikopelolla tuntemaan ne epämääräiset ryynit. Nyt niitä ei tunnu, joten kyllä kai tässä ihan oikeesti toivoa on vaikka kuinka, mutta näköjään menkkojen alkaminen vei mielen taas niin matalaksi, että tuli valitettua enempi kuin olis ollu kohtuullista. Sori. Meni jo!

On kyllä ihana tietää, että olette olemassa, niin saa käydä vuoroin hehkuttamassa että nyt tais tärpätä ja sitten taas valivalivalia päälle. Sallittanee kaikille!

Mäkin taidan osallistua meidän festareille, en oo ikinä muilla festareilla käynykkään (aika mummo)! Nää on kyllä varmasti ikimuistoisimmat festarit mitä voi olla!

Tsemejä piinapäiviin, hekumallisia ovispäiviä ilkosillaan, euroja apteekkareille raskaustesteistä ja plussia meille kaikille toivottelee jolly

Heippa taas kaikki palstan tukiyksiköt! :) Täällä onkin ollut aika hiljainen viikonloppu. Pahalta kuulostaa Nillan kivut, mutta onneksi ovat jo helopttamaan päin. Ja joo, hyvä jolly kun et oo karannu mihinkään toiseen ketjuun, musta on kiva lukea ihan kaikenlaisia juttuja täällä!

Tulin ite tänne purkamaan sydäntäni kun mulla vissiin meni TAAS ovis ohi ja jäi hyödyntämättä, ihan samalla tavalla kun viime kierrossakin! :( Tuntuu ihan kurjalta, miten se voi aina sattua just sillon kun ei olla pupuiltu, vaikka muuten pupuillaan niin ahkerasti. Tääkin kierto meni hienosti ja seksiä on ollut vähintään jtp, useamminkin, mut nyt tällä viikolla seksiä oli viimeks keskiviikkona. Perjantaina oli takoitus, mutta rupesin perjantaina rankan työviikon jälkeen päiväunille jotka venyivät yöuniksi ja seksi jäi. Lauantaina aamulla lähdimme aikaisin tuttavapariskunnan kanssa mökkeilemään. Mökillä yritimme kovasti sekstailla luonnon helmassa saunassa käydessä, mutta akti oli lopetettava kesken kun itikoita oli iholla satamäärin. Menikin sitten yö kutiavaa nahkaa rapsutellessa... Tänään mökiltä tullessa pysähdyttiin sitten matkan varrella hoitamaan homma loppuun(vähän vähemmän itikkaisella paikalla :)), mut kotiin tultua mittasin lämmön ja se oli jo 37,1, usealla mittauskerralla ja parilla eri mittarillakin mitattuna... :( Hitto, miten voi olla näin hankalaa seksin harrastaminen! :D

Jos tästä nyt jotain positiivista yrittää keksiä, niin ainakin näyttäis et tää kierto jää vähän lyhemmäks kun pari edellistä. Odotin ovista oikeastaan vasta ens viikolle, ei hirveästi oireitakaan tuntunut vielä olevan. No mut eteenpäin sano mummo lumessa, nyt ainakin taidan tilata sen kuukupin... Ja toisaalta, pidän nyt vielä vähän toivoa yllä et jos se ovis oiskin ollu jo vaikka torstaina niin hedelmöittyminen ois ihan hyvin mahdollinen... :)

-Jenska ja kp17

Hyvää alkuviikkoa kaikille!
Viikonloppuna oli tosiaan melkoisen hiljaista täällä - toisaalta se on hyvä merkki...Ootte selvästi ollu aktiivisia jossakin muussa tsydeemissä... :-)
Meikäläinen sen sijaan vaan hillu netissä ja etti kavereille mahdollisia hääpaikka vaihtoehtoja...Oon elämäni ensimmäistä kertaa kaasona ja juma häissä on hommaa. Niin paljon mieluummin olisin morsmaikkuna ja nauttisin suunnittelusta....heheheh.

Ja täälläkin tuli siis pyörittyä jatkuvasti. Heh.

Mitenkäs siis se viikonloppu sujui?

Mulla tosiaan tänään vika päivä töitä - pitää muistaa hakee työkavereille lomakakku. Ja sitten koko heinäkuu autuasta oloa ja lomailua. Mahtavaa.
Lisäks kutkuttelen ajatuksella, et olis tärpännyt - haen testin tänään ja teen sen huomen aamuna. Nyt on vielä hyvä hymistellä, kun pettymystä ei vielä oo...Eli jos ruutu on huomenna kiro-merkkejä täynnä, tiedätte, et tääl on onneton nega...

Pitäkää mulle peukut pystyssä :-)

Palataan

Heh, Jenskalla on ainakin sinnikästä yritystä ollut, kun hyttyset iholla on metsän siimeksessä touhuiltu ;) Älähän silti huoli,että ovis olis menny ohi, sillä sehän voi olla, että tärppi on silti hyvinkin käyny! Pidetään peukkuja ja toivotaan, että yritys palkitaan!!

Ja kovasti peukutuksia Sarsillekin! Toivotaan, että huomenna aamulla saadaan tänne iloinen plussaviesti =D

Täällä taidetaan elää oviksen aikoja kohta puoliin, vaikka tällä kertaa ei nyt oo tuntunutkaan oikein mitään nippailuja, mitä yleensä tuntuu. Tikkuja tai muuta ei edelleenkään oo käytössä, mutta toivon vaan että ovis osuis nyt tälle tai huomiselle päivälle, kun tiedän, että mies on kotona. Sitten ei muuta kun illalla miestä kellistämään ;)

Iloista päivää everybody ja hurjia plussafestareita ja peukutuksia kaikille!! =)

Pampulei kp 13/28

Ollaan taas kotiuduttu viikonlopun jäljiltä. Oltiin järjestämässä pikkusiskon rippi juhlia, jotka oli eilen. Ja oli kyllä raskas viikonloppu kun melkein vuorokauden ympäri sai siivota ja leipoa.....Ei siinä jaksanu sitten enää pupuilla iltaisin ;) mutta ne ovispäivät olikin jo viikko sitten, eli ehkei tuo viikonlopun tauko haittaa...Nyt pitäis suunnilleen viikon verran vielä jaksaa odottaa, että näkis onko tärpänny. toivottavasti :)

Sarsille peukutuksia, että huomenna saadaan lukea plussa uutisia!!

Tuli vielä sellanen mieleen, että kun nuo futiksen mm-finaalitkin on nyt jännätty, niin lisäjännäys olis paikallaan ;) Sarsia kun jännäillään huomenna, niin ketäs muita tässä on nyt lähipäivien jännääjiä? Itsellä kun tuo jännäys on taas vasta niiiiiiiiiiiiin kaukana, niin olis kiva jännätä aktiivisesti kaikkien muiden puolesta ja pitää kaikkia ulokkeita tanassa rankan tsemppauksen merkiksi =) Pitäskö koota jotain jännäyslistoja tai jotai?

Nimimerkki Elämässä pitää olla jännitystä ;)

Juu, futikset on pelattu ja voittaja selvinnyt. Huh, onneksi. On niitä ihan kiva katsoa, mutta kun mies halusi joka ilta lähteä johonkin kuppilaan (meillä ei ole telkkaa) niitä tuijottamaan. Meinasi käydä vähän tylsäksi.

Jenskalla on tosiaan ollut oikeaa urheiluhenkeä! Ja äläpäs vielä mieti, että ovis on mennyt hukkaan, eihän sitä tiedä vaikka olisitte juurikin sen saaneet hyödynnettyä!!!

Sarsille tsemppiä, se on jännää se testin tekeminen kyllä!

Täällä on nyt sitten se 12 viikkoa täynnä eli riskiraja ylitetty. Saatiin myös veriseulonnan tulokset, selvisi että se seuloi Downin syndroomaa ja siinä oli myös kaikki ok. Mitäs muuta, joo, sain omien verikokeidenikin tulokset, selvisi veriryhmä vihdoin (en ollut sitä tähän päivään mennessä tiennyt) ja muutenkin olin onneksi ihan terve... Siis ei ainakaan HIV:iä, hepatiittia tai kuppaa ole, muusta en tiedä:)

Mitäs teidän lomasuunnitelmiin kuuluu?

Terppa,

Pistelenpä minäkin välillä kuulumisia tänne, vaikka ei olekaan paljon kertomista. :D

Kp 25/27-29 menossa. Tädin pitäisi tulla loppuviikosta tai viimeistään ensi viikon alussa kyläilee... En tiiä, miten tää kierto mulla taas nyt menee, on vähän heitellyt, mutta 28 päivän molemmin puolin. Saas nähdä tärppäskö oviksen aikoihin, kun en ole ovistikkuja käyttänyt enkä mittaillu lämpöjä... Limoja seuratessa lähinnä. :D Laskeskelin, että mahdollisesti ovis ois ollu jussin aikoihin, toivotaan näin kun tuli pupuiltua silloin ahkerasti. :D

Oliskin jotain lomaa! Koko kesä menee töissä. :( Nyt on muutaman päivän vapaa, mutta eipä taida tulla lähdettyä minnekään kun ukko on töissä... Ärsyttää kun olen nyt ollut monet viikonloput töissä (ja tulen vielä olemaankin) niin menee noi vapaapäivät meillä ristiin. Tili tuli tänään ja kun on noi alennusmyynnit menossa, niin piti omaks (ja miehen) iloks ostella vähän hepeneitä. Enpä muista milloin viimeksi olisin shoppaillut!

Toivottavasti sarsilla lykästää! Oliskin aika saada plussauutisia...

Kp 18/n.29 menossa ja ihan varma tunne raskaudesta, heh, ihankuin pystysinkään mitään vielä oireileen :D Olen huvikseen lueskellu noita raskausoireiden alkamiseen liittyviä keskusteluja, mutta luulen ettei paljon kannata, alkaa muuten mieli tehä tepposia.. Eli pitää vain odotella n.11 päivää... Onkos ketään samoihin aikoihin jännäämässä?

gerritsen

Toivotaan Moon Fairy ja gerritsen, että nyt olis tärpänny! Moon fairy pääseekin ihan jo kohta jännäämään!

Toivottavasti gerritsenin vahva intuitio pohjautuis faktaan! Jotkuthan sanoo, että "sen vaan tiesi". Itellä kyllä noiden raskausoire-palstojen lukemiset on lähinnä aiheuttanut valtavan ylikuumentumisen päässä, hyvä ettei höyry ole korvista noussu ja kuulunu poksahdusta jostain kupolin syvyyksistä! Olen ihan väkisin joutunut kiskomaan itseni palstoilta pois, etten koko ajan arvuuttelis ja ajais itteeni hulluuden partaalle ;) Nyt tässä kierrossa pätee edelleen pyhä päätökseni olla turhia jännäilemättä ja stressailematta ja arvuuttelematta. Pistänkin sen sijaan nyt kaiken jännäystarmoni teihin rakkaat kanssasisaret =D
Onko sulla gerritsen havaittavissa millasia oireita? Kovasti peukkuja sinne!

Eipä jaksais keskittyä töihin, lähinnä päässä pörrää nyt vaan aika himokkaat ajatukset ja en malta odottaa, että pääsen illalla kullan kainaloon ;)

Blob-blob: pampulei, joka ei nyt jaksa keskittyä mihkäääään =)

Sellanen ihan selkeä kuumotus ja pömpötys alamahassa :D ja paha olo. tietty paha olo voi johtua lauantaisista polttareistani :D :D Mutta kuitenkin.. Kamalasti tekis mieli tehä testi vaik ei kai ne nyt voi vielä mitään näyttää...

Mulla vasta eka yk menossa ensimmäisen lapsen jälkeen, että pelottaa näinkö minusta tulee hermoheikko raskausoireiden kuuntelija.. Ja vielä nyt kun tietää, et on pakko melkein tulla jos meinaa.. Omaa napaa kamalasti, löytyy tuosta nenän alta, ku soffalla löhöää.. :D

gerri