S
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26090335:Mä ainakin olen, koska mulla on toinen pakastin olohuoneessa. Pakastin olohuoneessa on kuulemma wt-merkki![]()
Eikös tänne palstalle kirjoittelu ole jo sinällään yksi kaikkein selvimmistä WT-indikaattoreista? Minulle ei ainakaan tuota minkäänlaisia vaikeuksia myöntää kuuluvani ko. porukkaan. (Niitä muita indikaattoreitahan ovat mm. Seiskan lukeminen, Turkissa matkustelu, vuokralla asuminen, autoiluun panostaminen kulttuuriharrastusten kustannuksella jne jne, you name it.)
Meillä on kaksi pakastinta olohuoneessa! :OAlkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26090335:Mä ainakin olen, koska mulla on toinen pakastin olohuoneessa. Pakastin olohuoneessa on kuulemma wt-merkki![]()
Eikös tänne palstalle kirjoittelu ole jo sinällään yksi kaikkein selvimmistä WT-indikaattoreista? Minulle ei ainakaan tuota minkäänlaisia vaikeuksia myöntää kuuluvani ko. porukkaan. (Niitä muita indikaattoreitahan ovat mm. Seiskan lukeminen, Turkissa matkustelu, vuokralla asuminen, autoiluun panostaminen kulttuuriharrastusten kustannuksella jne jne, you name it.)
Mie en oo! Mie oonkin ihan vaan perus juntti maalta..![]()
Albiino trash?
Niinkuin Mika Vehviläinenkin asuu vuokrallaAika huvittavaa pitää vuokralla asumista white trashina.Kun jotkut voi asua ihan luksusasunnossakin vuokralla.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26090335:Mä ainakin olen, koska mulla on toinen pakastin olohuoneessa. Pakastin olohuoneessa on kuulemma wt-merkki![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26090335:Pakastin olohuoneessa on kuulemma wt-merkki
Ei ole pakastinta olkkarissa mutta jääkaappi terassilla (grillauskaudella) kuulunee samaan kastiin?